AlexS, 26.12.2007 20:45:
eiku mullahan on jo MAINSTREAM-pileet UV:na Studiolla :)
Eli tämä oli pikemminkin päivän ":)".
vaik ois kuinka hyvät bileet, niin 100 000 känniääliötä keskustassa örveltämässä ei nappaa yhtään. Pikemminkin tekis mieli olla mahdollisimman kaukana siitä.
VITTU !!! unohdin aikasenmmin tässä kuussa käydä verotoimistossa niin nyt sitten menee 29.5% veroa palkasta !!!!! VITTU SAATANA PERKELE JUMALAUTA !!!!!
Ei tästä syömisestä nyt tuu yhtään mitään. Puudutus on poissa ja oon saanu puoli kulhollista tomaattikeittoa masuun.. viisurikoloa ei särje mut suun liikuttaminen tekee kipeää.. tästä tulee nälkänen päivä :/
Sain sähköpostia cdonilta ettei tilaamani levyä oo enää saataavilla ja tilaus on peruttu. Selvästi kannatti ootella kaks kuukautta. Lohdutuspalkintona saisin yhen tilauksen ilman postikuluja. Aika tyhjä arpa. :( Pitäkööt ttu levynsä.
larzizi, 27.12.2007 16:03:
Ihmisten määrä kaupassa ahdisti mua niin paljon, että mä en mene ko. kauppakeskukseen hetkeen
Sama fiilis tänään, duunissa sen vielä kesti mut ruokiksella meinasin tehdä muutamat murhat. Vittuako tyypit tuhlaavat lomaansa seilaamalla eestaas tekemättä mitään, nukkuisivat kotonaan kun kerran aikaa on. Hidastivat mun kauppareissua normaalista ainakin kymmenellä sekunnilla. Liikennevalot ja vähimmäisnopeudet kauppakeskuksiin, kiitos
aapuaa.. väsyttää väsyttää.. hitto ku ukko päätti et hän nousee klo 2.00 sängyst ylös ja 24m2 luukussa ei paljon pääse rauhas sit nukkuu jos toinen ylhääl ja päättää vaik alkaa pelaa tai vastaavaa.. tänää viel laivalle.. no jos sit viel ees pikku unet ehtis ottaa ennen sit reissuu..
VITTU!!!!! Kuula ihan jumissa. Ensin tiistaiaamuna ylös klo 09, uni ei tulekaan yöllä, joten samoilla lampuilla vedetään ke-iltaan klo 24 saakka. Saan nukuttua kivasti, kunnes viime yö meni TAAS valvoessa aamuseiskaan, jonka jälkeen 2-3 tuntia horrosta!!!!! STNA!! Mikään ei ole niin vittumaista, kun hikoilla ja panikoida yöllä unettomuuden takia. Kohta lekuriin ja illalla jyviä huuleen!