Solstice 29.1.2005 @ Helsinki

116 posts, 6 pages, 17,089 views

mehukatti

#61 • • Edited mehukatti dude
voiko ennakkolipun lunastaa takaisin street beatista? tulin paikalle vähän yhentoista jälkeen ja jonotin noin kolmen metrin jonossa about tunnin, jossa ajassa noin viis tyyppiä pääs sisään. narikka oli kuulemma täynnä. luovutin jonottamisen joskus kahentoista jälkeen tuulikaapista, kun vaikutti että joutuu jonottaa vielä vähintään puol tuntia. sanoisin että vähän huonosti hoidettu käytännön järjestelyt. edit: joo tiedän kyl että ei ollu järkkäreiden vika.
#62 • • Edited sakk303 Guest
tulin 23:45 jonottamaan ja mulla oli ennakkolippu. Klo 00:26 pääsin sisään (tuolloin lähes kaikki ennakkolipun omanneet pääsivät sisään) . Mulla oli ihan sikakivaa. Tanssin isosti ja join vähän jotain. Iso käsi goes to Milla Lehto, jota mulla oli kunnia kätellä kaiken tuon tanssirymistelyn jälkeen. Ei pahaa sanottavaa järjestelyistä. Narikka vaan oli ihan pakis ja jouduttiin vartti hiimailemaan takit päällä siellä, mut sitten onnas ja saatiin takit jemmaan. Kiitos järjestäjille myöss, oli erittäin hieno ilta basson ja rytkeen siivittämänä. Ttätä vaan lisää joo, kolmannen linjan liberte-meininkiä tällekin puolen kaupunkia *joo*

Ai niin ja superkiitokset Stigullee Pyrylle ja Suskille kivasta seurasta !
Club Solstice

#63 • • Club Solstice
Club Solstice pahoittelee järjestäjästä riippumattomia narikka ongelmia, jotka johtuivat ravintoloitsijan kykykenemättömyydestä tarjota tarpeellista määrää narikoita, vaikka useaan otteeseen painotimme tapahtumaan tulevien ihmisten määrää ja ravintoloitsijan puolesta luvattiin tuoda paikalle tarpeellinen määrä narikoita.

Lupauksista huolimatta ravintoloitsija ei saanut tuotua paikalle tarpeellista määrää narikoita.

Pahoittelemme tapahtuneesta koitunutta harmia.

Club Solstice lunastaa käyttämättömät ennakkoliput takaisin, mikäli teiltä
löytyy lunastamaton ennakkolippu pyydämme teitä ottamaan yhteyttä
joko privaviestillä Club Solsticen profiiliin tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Terveisin,

Club Solstice

[email protected]
Tanjiz

#64 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Hyvät bileet oli*joo*

Tätä lisää!!!!!*aplodit*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Jinx

#65 • • Jinx Superfeminine
Mahtavaa!!! *sydän**sydän**sydän**plur*

--
Pyllykkä

vaavu

#66 • • vaavu vara-vana
Jonotettiin joku 45min siinä oven ulkopuolella, koska narikat olivat täynnä. Lopulta pakkanen teki tehtävänsä, ja oli pakko lähteä Rosegardeniin lämmittelemään. Olisi varmaan ollut ihan kivaa, jos olisi päässyt sisälle bileisiin. :(

#67 • • ville olen oikeasti ujo
Ei voi kun ihmetellä.

Jos edellisenä päivänä järjestäjät pistävät forumiin:

Kuten ennakkomainonnassa on painotettu, tapahtumaan otetaan sisään 200 ihmistä ja VIP:t, jotta ikäviltä yllätyksiltä vältyttäisiin suosittelemme ennakkolipun hankintaa. Koitamme ihmismäärän rajaamisella estää liiallista tungosta, jotta kaikilla olisi erittäin mukava ilta.

Terveisin,

Club Solstice

Tämä ei toteutunut ainakaan niiden osalta, jotka siinä jonossa odottivat turhaan.

Vastaanlaisia tilanteita: "Joo, kyl me sanottiin narikkaan et ihmisiä on tulossa X määrä, mut ne ei tehneet tehtäväänsä", on nähty tässä maassa viimeisin vuosien aikana muutaman kerran (esim E10V, Full-On). Kumma juttu on, että yleensä tällaiset tilanteet sattuvat juuri avajaisiin tai kertatapahtumaan ja ei-niin ammattimaisille järjestäjille. Johtuuko tämä sitten puhtaasta tuurista vai kenties siitä, että jotain olisi voitu tehdä toisin myös järjestäjän puolelta?

Henkilökohtaisesti ehdin viettää jonossa noin 45 minuuttia. Sinä aikana en nähnyt yhtään järjestäjää, henkilökuntaan kuuluvaa tai portsaria, joka olisi tullut ulos asti sanomaan mikä hommassa mättää. Sen sijaan lyhyt jononpätkä ehti muuttua kiilauskilpailuksi ja avopalloksi, kun jonossa olevat ihmiset saivat tietää muilta asiakkailta(?), että sisään ei enää pääse.

Selittely tällaisissa tilanteissa imo pahentaa asiaa, virhe on jo tehty ja muita syyttämällä asia ei korjaannu. Toivottavasti ensi kertaan mennessä virheestä ollaan opittu.

Sisällä näytti olevan hauskaa, toivottavasti ensi kerralla pääsee nauttimaan bileistä itsekin.
P|astic

#68 • • P|astic
Itse tulin paikalle suhteellisen aikaisin, siinä yhdeksältä. Ei ollut ongelmia päästä sisään,

Musa oli hyvää ja oli tosi kiva jorailla. Creepshow toimii ku junan vessa.

sitten siinä oisko ollu puli yhdenaikoihin tanssilattian etuosassa alko olla aika ihme meininkiä jengiä kaatuilee humalassa ja lähes kaikki vaan juttelee keskenään

Sitten meni vaan jotenki fiilikset ja lähdin himaan.

Eli hauskaa oli niin kauan kun sitä riitti

--
Naturalbornloverman

Zwek

#69 • • Zwek

-clips-

Hips! Mulla ei ainakaan ollu mitään ongelmia päästä sisään tullessani keikalta puolenyön jälkeen. Laitoin VIP-kortin oven lasia vasten ja päästiin heti sisään. VIP-kortillahan oli Q-Free entrance....
anton fine

#70 • • anton fine myspace.com/finethedj
Kiitos Milla, tuli sheikattuu jonkun verran!
anthocyan

#71 • • Edited anthocyan Kohti valoa...
*plur* Mua aluks potutti vähän jonottaa joku puol tuntii (olenhan hieman kärsimätön luonne*nauru*) Mut sit ku päästiin sisälle, ni hitto oli upeeta! Milla Lehto oli tosi upee! *sydän* Ja etenkin se vika biisi - My Fascination- *plur*

Haluan kovasti kiittää kaikkia ystäviä, joita en ole pitkään aikaan nähnyt. Oli ihanaa nähdä teitä! Ootte mulle kuin toinen perhe! *sydän* Ja iso kiitos Arille, kun olit taas niin ystävällinen ja ihana ihminen ja veit meidän takit säilöön. *iloinen* *hali*

Lopuksi vielä iso kiitos Pyrylle ymmärtäväisyydestä ja rakkaudesta! *hali* *pus* *plur* *sydän*

edit: muistivirhe *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

#72 • • emm@ Guest
täällä oli Tunnelmaa*joo**jiihaa*
milla pisti kyllä sellasta settiä että jonotuksessa kohmettuneet jalat suli hetkessä.*sydän*
tahtoo lisää!!!*aplodit*
johannyt

#73 • • Edited johannyt helvetiac
kivaa oli kyllä! tungostakaan ei sisälle liikaa ehtinyt tulemaan, mutta harmi tuo narikka ongelma kyllä. :) toivottavasti nämä siirtyy jossain vaiheessa isompiin tiloihin!
nigel

#74 • • nigel
Kiitokset täältä myös!
Oli oikein mukavaa. Harmi vaan että joutu lähtee jo vähän ennen puoltayötä..

Tänks!
#75 • • astaroth Guest
En tiennytkään, että osa lipun ostaneista ei päässyt edes sisälle asti.

Itse tulin kaverini kanssa n. 0.30 paikalle, jonossa ei ollut ketään ja narikat saatiin järjestettyä molemmille.

Paikka toimi vallan mainiosti. Tungoksesta huolimatta ei tarvinnut tulla tönityksi, baaritiskillä oli paljon henkilökuntaa ja hinnatkin olivat perustasolla. Valoa paikassa riitti ja sisustus oli erittäin tunnelmallinen kattokruunuineen. Jengikin oli mukavasti fiiliksissä.

Milla Lehto mofos! *sydän*

Narikkapuoli kuntoon, niin tästä saadaan ihanwitunhyvä!
Blue_Wabbit

#76 • • Blue_Wabbit
Tosi hyvät bileet, ei voi muuta sanoa. Millalle toosi iso käsi ja eipä Finekään huonosti soittanu. Pakko kai se on tulla uudestaan 2kk pääst.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

linnea

#77 • • linnea
Mentiin jo kymmeneks ni pääsi hienosti sisään. Ainostaan pois lähdössä siinä yhen aikaa oli iha hirvee tungos narikas/eteises.. Mutta ei se haitannu. Nopeasti kuitenki suju.

Tanssilattialla oli ajoitellen aika tungosta. Ei mikään ihme. *jiihaa*

Mut Milla on kyl *sydän* *sydän* *sydän*.

Pitää myös kiittää ilmasesta vedestä. Ilman sitä ei ois selvinny. :)

--
.:: linnea ::.

Kukkis

#78 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Kivat bileet, mut se jonossa venailu, vaik oli ennakkoliput, kävi vituttaa.

--
Never say never..?

vaavu

#79 • • vaavu vara-vana

Zwek:
Hips! Mulla ei ainakaan ollu mitään ongelmia päästä sisään tullessani keikalta puolenyön jälkeen. Laitoin VIP-kortin oven lasia vasten ja päästiin heti sisään. VIP-kortillahan oli Q-Free entrance....

Mutta jos narikat ovat täynnä, auttaako sekään, että pääsee ohi jonon? Sitä paitsi, vaikka sitä olisikin päässyt sisään itse, kaverit olisivat jääneet sinne pakkaseen jonottamaan. Ei sellainen olisi ollut kivaa itsellekään. *uuh*
Jammailija

#80 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

vaavu:
---
Zwek:

---

Mutta jos narikat ovat täynnä, auttaako sekään, että pääsee ohi jonon? Sitä paitsi, vaikka sitä olisikin päässyt sisään itse, kaverit olisivat jääneet sinne pakkaseen jonottamaan. Ei sellainen olisi ollut kivaa itsellekään. *uuh*

Ihan vaan uteliaisuudesta: Monenko aikaan olitte jonottamassa?

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...