Parhaat video/flash linkit.

1,022 posts, 52 pages, 502,571 views

monoxide

#43 • • monoxide Lipton Cocton
Olette vain heikkohermoisia. Tämä on kyseinen video kuiteskin vielä aika lasten kateltavaa matskua...
Selatkaa siltä sivulta niitä videoita vielä eteen päin ja tulette hämästymään että mihin kaikkeen ihminen oikeen pystyy *slurps*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Aziz Combat Fighter

#45 • • Aziz Combat Fighter
Pitäskö mun nyt sit postaa tänne uusiks kaikki noi salad fingersit ku alkuperänen topikki pistettiin lukkoon vaikka se oli perustettu ennen tätä topikkia? Pft. Paskat. Ettikää ite.

p.s. eiks tää softa tue importtaamista? Et siirtäis noi viestit toisen topikin sisään? Silleen ei tuhoutuis kaikki viestit siitä suljetusta topikista...
anqqa

#46 • • anqqa tirehtööri

Ana-5000:
Pitäskö mun nyt sit postaa tänne uusiks kaikki noi salad fingersit ku alkuperänen topikki pistettiin lukkoon vaikka se oli perustettu ennen tätä topikkia? Pft. Paskat. Ettikää ite.

hitto, mä elän vanhanaikasesti lineaarisessa ajassa ja siinä 18.10. tulee ennen 13.11. *ding*

p.s. eiks tää softa tue importtaamista? Et siirtäis noi viestit toisen topikin sisään? Silleen ei tu
houtuis kaikki viestit siitä suljetusta topikista...

ei tue, eikä ihan hetkeen luultavasti tulossakaan

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Aziz Combat Fighter

#47 • • Aziz Combat Fighter

anqqa:
---
Ana-5000:

---

hitto, mä elän vanhanaikasesti lineaarisessa ajassa ja siinä 18.10. tulee ennen 13.11. *ding*

Relativismin aika on täällä! Kaikki on suhteellista! Mä mittaan aikaa siitä hetkestä kun havainnoin jonkun asian :P *blush* okei, sori.. En vaan huomannu.
Fyrisch

#48 • • Fyrisch
Loistavii :)
Tollanen huumori uppoo aina <3
mirah

#49 • • mirah Starchild

Airvision:
Idols/Popstars Ainesta linkki *nauru*

Vihdoinkin joku joka laulaa huonommin kun minä *muhaha* Saatiin kunnon naurut poikaystävän kanssa. Miksei tuommoiset laulajalahjakkuudet pääse koskaan levyttämään *nauru*
henkkat

#50 • • henkkat
noi salad fingers jutut on tosi hyviä tai siis outoja tai siis häkellyttäviä..*hmph*
hyvää kamaa kuitenkii
drifter

#53 • • drifter RoadMonkey | K1
örh, saattaa olla vanha mutta heitänpä kuitenkin tänne tämän punkmusiikkigeneraattorilinkin

http://www.zanorg.com/prodperso/punk.htm

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

drifter

#54 • • drifter RoadMonkey | K1
Yhm, ei ehkä kannata tutkia tätä työpaikalla, (ehkä) vanha mutta olkoot
linkki

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

#56 • • --- Guest
Lentävä ruohonleikkuri

linkki
#57 • • --- Guest
Ihan v***N hyvä!

linkki
#58 • • --- Guest
Go Saddam go

linkki