Oletko luovuttanut verta?

397 posts, 20 pages, 134,026 views

Dana

#241 • • Dana
jos uskaltaisin niin luovuttaisin.. ehkä pahin neulakammo ikinä *poks*
Strobocop

#242 • • Strobocop Skenepoliisi
O-rhesus-verelle ei olisi juuri käyttöä sairaaloissa, taidan pitää sen itse.

--
Three strikes and you are out!

Zandy

#243 • • Zandy
Monta kertaa käynyt mielessä, mutta en saa luovuttaa. Naisilla hemoglobiini pitäisi olla vähintään 125 ja mulla arvo on vain hieman yli 100.
mikis mau

#244 • • mikis mau MACAMBA

Strobocop, 16.8.2006 13:46:
O-rhesus-verelle ei olisi juuri käyttöä sairaaloissa, taidan pitää sen itse.

Olishan sille varmasti.. kun ainakin negatiivinen tuommoinen muistaakseni kelpaa kaikille
Wanna B

#246 • • Wanna B Rattopoika
En oo vielä luovuttanut kertaakaan kun tatuoinnista pitää olla vuosi kulunut, eikä sellaista rakoa ole vielä tullut... Aikeissa on luovuttaa verta kun siihen on saumaa, eli näillä näkymin ens kesänä, mut ei sitä koskaan tiiä.....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Bellezaaa

#247 • • Bellezaaa Afrodite*
ei vielä mut kai sitä vois joskus luovuttaa...
*hmph*...ehkä mut muo pitää pitää kädestä, ei uskalla muuten, voin vaik pyörtyy*hih*

mun O veri ainaki kävis aika monelle...
duvin

#249 • • duvin Jay v/d Veen
ite O-, mut käyn vähintään pari kertaa vuodessa malaria-alueilla ja siitä saatava 6kk karanteeni estää luovutuksen :/
Foxmagon

#250 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ei saa. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Luppis

#251 • • Luppis Primus Lapsorum
Kahteen otteeseen luovuttanut. O+

Foxmagon,
Ei saa. *justjoo*

Olisit vähemmän petite *hih*
Meke

#252 • • Meke GT Digital, BCN Records
Armeijassa luovutin verta...eipä tarvinnut rehkiä paljoa saman päivänä *uuh*
A Rh positiivinen joten eipä hätää kun on suomen yleisin veriryhmä.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

#253 • • + Guest
en saa :(
Pocambo

#254 • • Pocambo

Wanna B, 20.9.2006 14:01:
En oo vielä luovuttanut kertaakaan kun tatuoinnista pitää olla vuosi kulunut, eikä sellaista rakoa ole vielä tullut... Aikeissa on luovuttaa verta kun siihen on saumaa, eli näillä näkymin ens kesänä, mut ei sitä koskaan tiiä.....

muistaakseni se on 6kk ku pitää olla kulunu tatskoista ja lävistyksistä.
Pocambo

#255 • • Pocambo
Niin ja säännöllisesti käyn luovuttamasta kun tekstarin kännykkääni lähettävät. Luuydinluovutusrekisteriin ajattelin myös liittyä.
Jaques

#256 • • Jaques HUGC / So Nice!
Viime pe kävin luovuttamassa. Hemoglobiini oli 155, eli kunnon puuroo toi mun veri!!*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

kriba

#257 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Pocambo, 23.9.2006 11:00:
Niin ja säännöllisesti käyn luovuttamasta kun tekstarin kännykkääni lähettävät. Luuydinluovutusrekisteriin ajattelin myös liittyä.

Minulle on tehty selkäydinpunktio ja voin sanoa että sattuu ihan h*******ti.
Muutenkaan en halua mennä mihinkään kokeisiin missä on neuloja.. olen saanut pahan fobian jostain nuorempana. Ei voi katsoo edes telkkarissa kun jotakuta pistetään, pakka vaihtaa kanavaa.
Verano

#258 • • Verano Merituuli

mayah, 8.11.2006 11:58:
---
Jaques, 8.11.2006 11:39:
Viime pe kävin luovuttamassa. Hemoglobiini oli 155, eli kunnon puuroo toi mun veri!!*nauru*

---

Mun oli 126, eli ei niin kauheen pop :(

Mulla on niin huono, etten saa luovuttaa *igor*
Caro²

#259 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kerran kävin luovuttamassa... meinas tädit luovuttaa siel toisessa päässä ku ei löytyny suonia..

Miust ei siis sais nistiä tekemälläkään ku ei ammattilaisetkaan suonia löydä *sydän*
Verano

#260 • • Verano Merituuli

mayah, 8.11.2006 12:05:
Ei se mullakaan kauas jääny ku 125 on raja. Mut nyt sit vaan rautakauppaan syömään!

Mulla on aina ollut surkea, tosin nyt ei oo pariin vuoteen otettu. Taitaa kulkea suvussa. Tätini, joka oli vuosikausia vannoutunut kasvissyöjä, oli lopulta pakko alkaa syödä lihaa, kun rautapillereistäkään ei ollut hyötyä. Serkuillakin on ollut anemiaa.