Oletko luovuttanut verta?

397 posts, 20 pages, 134,163 views

Po`

#181 • • Po` n00b
En ku ei ne antanu mun armeijassa luovuttaa ku oli uus seksisuhde kolmen kk:n sisään.. tjsp. *hih*

--
*ding*

Aeryn

#182 • • Aeryn
En ole luovuttanut, mutta oisi mukava luovuttaa. Valitettavasti mulla on joku ihme krooninen flunssa päällä ni olen sitten koko ajan kipeenä ja ymmärtääkseni kipeenä ja flunssaisena ei saa mennä luovuttamaan. *nuha*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Sirppu

#183 • • Sirppu
en ja mie sinne kyl varmaa pyörtyisin,sellaset laitteet ne on veree pyörittää ja käes koko ajan joku putki*hikoil* mul on verenottokammoki nii ei sitä vaa pysty,en ole edes ajatellut*eiei*
Wolverine

#184 • • Wolverine
aina välil tulee käytyy luovuttamas, ei tee itelle kipeetä ja saattaa pelastaa jonku toisen hengen.
evvk

#185 • • evvk
En
Kolera

#186 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mites darra vaikuttaa luovutuksee, ku en nyt veripalvelun sivuilta nopsaa huomannu ja ei jaksa soitella sinne =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Wirhe

#187 • • Wirhe
Letku kiinni suonessa vartin verran? Ei kiitos. Tulee paha olo jo ajattelusta. *poks*
Lost-Soul

#188 • • Lost-Soul los pallos

Kolera, 18.12.2005 20:43:
Mites darra vaikuttaa luovutuksee, ku en nyt veripalvelun sivuilta nopsaa huomannu ja ei jaksa soitella sinne =P

kyllähän se veri testataan vielä luovutuksen jälkeen, että kelpaako se mihinkään. Eipä darrassa kannata lähteä kuluttamaan muiden ja omaa aikaa, koska tuskin se veri päätyy loppukäyttöön.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

mixmaoster

#189 • • mixmaoster everyone loves him
Pari kertaa luovuttanu. Vähän aina voi huimata. Kannattaa kuitenkin ottaa aika rehellisesti lepoo sen jälkeen.

Joskus tuli pelattua pesäpalloa heti luovutuksen jälkeen. Melkein pääsin ykköspesälle.

--
Life is random

Jago

#190 • • Jago un-trained monkee
en
ne kuulemma kysyy että "oletko koskaan suudellut penistä suullasi?" ja siksi en varmaan saisikaan vaikka haluisin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

#191 • • Reetta Guest
mä tekisin sen mielellään,mutta mä en voi luovuttaa verta koska siihen on painorajoitus 50kg ja mä en paina niin paljon...
Woox

#192 • • Woox
Tarkotus olis mennä vielä ennen kesää luovuttamaan .. Suapi nähdä :P
blade

#193 • • Edited blade Otus.
En ole. Mutta tarkoitus olisi. Veri ryhmäkin tais olla jotain haluttua -+ tyhmää tai jotn. *nauru* Muta seuraavaksi kun tulee tilaisuus niin menen oitis!

Edit; Valehtelin! Intissä tulikin luovutettua. Se operaatio tosin meni niin nopeaan ettei muista mitn. *iloinen*

--
Energy.

Android

#194 • • Android
En ole, koska on (jatkuva) lääkitys jonka takia en voi luovuttaa. Muuten saattaisin hyvinkin harkita luovuttavani.
Tarsu

#195 • • Tarsu

jago,
ne kuulemma kysyy että "oletko koskaan suudellut penistä suullasi?"

krhm!

HÄ?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Chatte

#196 • • Chatte Team Teknolipat :)

jago, 1.4.2006 19:29:
en
ne kuulemma kysyy että "oletko koskaan suudellut penistä suullasi?" ja siksi en varmaan saisikaan vaikka haluisin

No ei todellakaan kysy; sen verran usein olen vastaillut näihin kysymyksiin. Käypä katselemassa ne kyssärit vaikka SPR:n sivuilta. *ding*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Lyylikki

#197 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä oon onnistunu sössimään ton verenluovutuksen kanssa aina aika rankasti. En nimittäin pääse millonkaan. Millon on tatuointia, lävistystä ja muuta. Olin jo aatellu, että meen luovuttaan joulukuussa verta, kun edellisestä uudesta partnerista olisi sitten tullut se kolme kuukautta.

Menin sitten pentele hurjastelemaan marras- ja joulukuussa, että eivät olis ottaneet. Nyt voisi kai sitten taas kerran yrittää mennä...eiku...nii...

Isä on luovuttanu aktiivisesti, ne on sille aikoinaan sieltä aina soitellu, kun on ollu tarvista. Kulkee niinkun suvussa halu, ei oo kammoja eikä mitään muutakaan.
Chatte

#198 • • Chatte Team Teknolipat :)

Lyylikki, 1.4.2006 22:33:
Olin jo aatellu, että meen luovuttaan joulukuussa verta, kun edellisestä uudesta partnerista olisi sitten tullut se kolme kuukautta.

No juu, sinkuille tuo systeemi on vähän paska... Mielestäni pitäisi huomioida turvaseksi (hah, hassu sana, mutta kaikki ymmärtävät).

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Lyylikki

#199 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Chatte,
No juu, sinkuille tuo systeemi on vähän paska... Mielestäni pitäisi huomioida turvaseksi (hah, hassu sana, mutta kaikki ymmärtävät).

Itse asiassa sehän on muuttunut tässä uusimmassa uudistuksessa. Se oli muistaakseni ennen kuusi kuukautta ja vaihtui sitten kolmeen. Ovat varmaan huomanneet, että nuoria ei paljon luovuttajina näy ja ok verelle tehtävät testit varmaankin parantuneet ajan saatossa.
kilobitti

#200 • • kilobitti 1-2-3 techno

Chatte, 1.4.2006 22:57:

Mielestäni hurjempaa on se, että homot eivät käsittääkseni voi luovuttaa verta lainkaan, ei, vaikka olisi ollut saman partnerin kanssa vuosikaudet.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993