mitä olet jättänyt kertomatta äidillesi?

130 posts, 7 pages, 35,165 views

micqo

#41 • • micqo
Aika paljon....mulla on nykyään niin viileet välit vanhempieni kans,et jää paljonkin kertomatta.... *uuh*
Mun vanhemmat ei ole käyneet mun luona kertaakaan edes kylässä...nykyisessä kämpässä jossa oon asunut 2 vuotta.Tietty vierailua hankaloittaa 350km välimatka,mut tilaisuuksiakin olis ollut.
Mutsi on soittanut kerran kahden vuoden aikana ja faija jotai 20 kertaa ja joka toinen niistäkin on negatiivinen puhelu.
Onnex mulla on maailman ihanin pikkusisko minkä kans välit ovat todella läheiset,mut sekin asuu 400km päässä. *hali**uuh*
Aziz Combat Fighter

#42 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
---
UnityF:
Hmm... no eipä siitä oo kuulunu vähän aikaa taas mitään ja eipä mullakaan ole mitään asiaa sinne suuntaan kun oon luuseri hänen mielestä.... isä tietää sitäkin vähemmän kun oon nähny sitä viimeisen 13vuoden aikana 3,5kk yhteensä.. joten hyvä perhe..! jes....! Olen ylpeä heistä... *poks*

---

Kuullostaa vittumaiselta, mutta miten sä olet yhtään parempi tolla "mun vanhempani ovat perseestä"-asenteellasi?

Sähän oot taas värisevä, herkkä empatian kukkanen.. Mikä sun heittos pointti oli? Ei UnityF tossa mitenkään leveillyt tai egoillut, ainoastaan voivotteli nähneensä vanhempiaan vähän huonojen välien takia. Sillee, ihan kingi heitto taas sulta.
Bio

#43 • • Bio The Bullies / Pinky
Olen jättäny kerromatta pahimmat ryyppyreissut.. mut kyl kerron melkeen kaiken. Onhan se mun äiti!
remotion

#44 • • Edited remotion nostatus guru
No mulla on tosi kivat vanhemmat. mutsi tosin on aika kova sanomaan kaikesta mitä teen mutta ei se haittaa, ainakaan enää kun asuu yksinään. Kyllä ne kovasti yrittää tukea ja aika paljon katsoo perään mutta vain siltä osin kun tietää mun menemisistä...

Naisasiat olen jättänyt kertomatta aika tarkkaan, paitsi muijafrendistä tuli keskusteltua aika tavalla kun mutsi sanoi sitä muijaa horoksi ja mulla oli hieman toisenlainen näkökulma, ettei ihmistä voi tyrmätä sen perusteella että se sattuu pukeutuu muodikkaasti ja säväyttävästi...

Biletystä ne ei ymmärrä, joten siitä ei kannata puhua. Ehkä ne ei vaan tajua sitä et tanssiminen on niin kivaa vaikka oon kuulemma senkin perinyt äidiltäni.
AnderS

#45 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Oon jättänyt kertomatta kaikki ne asiat
joita mutsi ei haluaisikaan tietää.
WuZuul

#46 • • Edited WuZuul
Kaiken muuton jälkeen. Ei viitti oikeen mennä kertoilemaan asioita kun tuloksena on kauhea hössötys ja päivittely ja syyllistäminen ja ja ja.. Ei sen tartte mun elämästä kaikkea enään tietää.. *hymy*

Konemusabileissä käyvät on muuten kaikki huumeveikkoja ja pintaliitäjiä btw.. Kun satuin kerran mainitsemaan että tuli viikonloppuna oltua juhlimassa.. *nauru*

--
Wannabe bilekone.

#47 • • ^Pinski^ Guest
oon jättäny kertomatta aika montaki eri asiaa, lähinnä aina negatiiviset/järkyttävät, koska meiän välit on parhaimmillaa ns. sanattomina, eli mokista/tempauksista ei puhuta tai muuten ollaa taas tyyliin "toistemme kurkussa kiinni syyttelemässä" *uuh* mut faijan kaa tulee puhuttuu useemmin ja kerrottuu joitain asioita...vaikkakin tiiän sen kertovan osan asioista mutsille! *igor*
Lallu

#48 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
mulle on tapahtunu muutamia sellasia asioita joita en oo halunnu kertoo kenellekään, varsinkaan sit äidille! Aina kuitenkin meni niin et äiti rakas*sydän* mun käytöksestä arvas mistä on kyse ja pakko sit oli myöntää. nykyään oon sit aatellu et oli asia mikä tahansa ja kuin paha tahansa ni kyllä mä sen äidille kerron! tajuaa se sen kuitenkin, sen verran läpinäkyvä mä taidan olla.
Tiinuliinu81

#50 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
En mitään. Äitille kuuluu kertoa KAIKKI*joo**hahjust*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

vanhus

#51 • • vanhus
kaiken *lmao**jiihaa**iloinen**muhaha**nuotti**yingyang*
Fyrisch

#52 • • Fyrisch
Asioita jotka saattaisivat viedä luottamuksen ja tekis muutoksia tulevaisuuteen.
Jone

#53 • • Jone Archibald Haddock

Ana:
Sähän oot taas värisevä, herkkä empatian kukkanen.. Mikä sun heittos pointti oli? Ei UnityF tossa mitenkään leveillyt tai egoillut, ainoastaan voivotteli nähneensä vanhempiaan vähän huonojen välien takia. Sillee, ihan kingi heitto taas sulta.

Mä olen niin suunnattoman pahoillani jos "heittoni pointti" ei sulle auennut. Uskoisin sen kuitenkin auenneen sen kohteelle, jonka kanssa asiasta pitkällisesti privaviestein keskustelemme ihan hyvässä hengessa. Mut hei, kingi heitto sulta. Pinnat himaan, Stevie Wonder.
FAIRI

#54 • • FAIRI
mamma tietää sen mitä hänen on pakko tietää ja loput jätän kertomatta, ettei huolestu pikkusestaan.
kamalinta ois saada äiti huolestumaan. hän aiheuttaa vielä enemmän stressiä ja painetta, sitä kun tosiaan saa
aikaseksi ihan ilman häntäkin *vink*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Juhgu

#55 • • Juhgu Virnistelijä

JustinSane:
Mut kelatkaas asiaa tältä kantilta; kuinka paljon, te tiedätte teidän porukoiden jutuista? *vink*

Haa! Aiiivan liian vähän! Joskus saa vahingossa jostain sivulauseesta pääteltyä niiden nuoruusvuosien kommelluksia *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#56 • • RINY Guest
Huh ku tulee kauhee olo ku lukee näitä! Mä en oo kertonu läheskään kaikkea mutsille. Se luulee että mulla on menny murrosikä ihan "kiltisti" ohi. Siis sillon joskus ku se oli. (vai onkohan se edelleenki menossa??) Myöskään en oo kertonu menemisistäni kovinkaan hyvin tai mistään kenen kanssa liikun ja mitä teen. Ehkä nykyään ku asun omillani on enemmän tullu rehellisesti keskusteltua joistakin asioista äitin kanssa mut edelleen se rehellisyys on vähä hakusessa. Mulla on vähän huono suhde mielestäni mun äitiini. *justjoo*
Howdy

#57 • • Howdy Oldie
Eipä tule juuri keskusteltua .. ei tulla oikein juttuun ..

--
Käpy vailla vertaa

zenny

#58 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Lähinnä kaiken ku mutsi on alkoholisti ja asuu muual enkä pidä yhteyttä häneen... ni ei o oiee mitää tultu kerrottuu...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

bubbelgum

#59 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm.. Hyvin paljon mun äiti tietää.. Mutta pari asiaa kyllä on joita en oo kertonu..

Yhtenä, mun yks ja ainut elämäni huumekokeilu (poltin _jopa_ pari hatsia jointista). Se on asia jota en halua äitilleni kertoa koskaan. Sillä tiedän että se huolestuis hirveästi, ja ihan turhaan. Koska tiedän vallan hyvin että toiste en edes tule kokeilemaan mitään. Niin miksi siis huolestuttaa turhaan toista?

Ja sitten, mun entisen, ja nykyisen suhteen sisäiset asiat ja ongelmat. Ja tässäkään ei oo kyse siitä ettenkö voisi kertoa niitä juttuja äitilleni, vaan lähinnä siitä että koen että suhteen sisäiset asiat kuuluu suhteen sisään.. Ja mitä mun äiti loppujen lopuks tekiskään tiedolla siitä mistä tai miksi me joskus kinastellaan? Ei se kuitenkaan vaikuttais siihen tilanteeseen mitenkään. Joten taas, mielestäni aivan turhaa kertoa moisesta.

Ennen mulla on ollut hyvinkin huonot välit äitiini, ja oon jopa vihannut sitä joskus. Mutta nykyään me puhutaan melkeen kaikesta, myös siitä minkälaiset meidän välit joskus ennen oli ja miksi. Äiti tietää myös mun bi-seksuaalisuudesta, seksikokeiluistani ja ryyppyreissuista.. Eikä siinä mitään, se on ite tehny myös kaikenlaista vähemmän fiksua, eikä siis ala mulle valittaa asioista.. Lähinnä heitetään puolin jos toisin läppää asioista ja kommelluksista *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

s4ga

#60 • • s4ga
kaiken.

--
Miau. ^__^