- Sen, että mua kiusattiin koko kouluajan
- Että lintsasin kouluaikoina ja lukiossa näääin paljon (osa niistä on käynyt eri syistä ilmi, mutta tuskinpa tietää koko laajuudessaan, kunka paljon välttelin koulua)
- Että aion joskus erota kirkosta, enkä usko jumalaan
- Kaikki parisuhteen (ja entisten suhteitten) ongelmiin liittyvä ja seksijutut
Nämä nyt tällä hetkellä tulee mieleen... Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että jos näkisin siitä olevan jotain hyötyä, että kertoisin tällaiset asiat, voisin ne ihan hyvin äidilleni kertoa, mutta tällä hetkellä tuntuu, että noista asioista kertomisesta ei kukaan hyödy mitään.
- Sen mitä mun tatuointi oikeesti tarkottaa
- Mitä teen viikonloppusin
- Niit ku oon lintsannu koulusta/töistä
- Just kaikki suuremmat ongelmat
- Ja sitte kaikki suhde jutut (rakkaushuolet )
- Ja kuinka paljon syön 'roskaruokaa' *muhaha*
Noh, seurusteluasioista olen ollut aika salamyhkäinen kun niistä alkaa niin helposti kiertää jutut suvussa ja en jaksa sitä vihjailua. Muuten äitikulta tietää aikalailla kaiken, huumekokeiluja myöten.
mun äiti tietää kyl mut iha läpikotasin
et jos oon jonku jutun jättäny kertomatta ni se jotenki tietää sen kuitenki :D
oon muutenki ihan samalainen ku meiän äiti
-että mulla on napalävistys. Se järkyttyisi ja järkyttyisi lisää jos tietäisi mitä kaikkea oon suunnitellut ottaa...
-bilettämisestä se ei tiedä muuta kun että käyn konemusabileissä ja aika usein.
-että olen polttanut tupakkaa. Ja sikaria. Tääkin ois aika paha juttu.
-miten huonossa jamassa mun opiskelut oli viime vuonna
-tietty kaikki seksikokeilut aika alaikäisenä
-vastuuton rahankäyttö...
-mun tavotteita fitnesspuolella se ei tiedä ja jos tietäisi, niin ei ainakaan ymmärtäisi.
-mun solariumissa käyminenkin vois järkyttää kohtalaisesti
-no joo, se määrä minkä olen lintsannut eteenkin lukiossa
Hyvin pitkälti kaikki samat asiat kuin muutkin ovat jättäneet kertomatta. Elikkäs,
- biletys ja sen mittasuhteet ja laatu!
- mun rahan käyttö, minne mun rahat menee ja miks mulla ei koskaan ole rahaa
- suuri osa seksijutuista, vaikka kyllä mun äiti taitaa tietää, et olen aika villi tyttö!
- sitä miten huonosti käyn koulua! (Koulu kuitenkin menee aika hyvin! )
- Nykyään en kauheasti kerro mun miesjutuista.Tai juttu saa olla tosi vakava ja kestänyt jo jonkin aikaa ennen kuin kerron
- Jos saan isiltä rahaa! ( tää pätee myös toisin päin! )
- Paljon mun kissa oikeesti maksoi!
- Miksi lähdin Berliiniin! ( En siis kertonut meneväni siellä isoihin bileisiin!)
On varmaan hirveesti muutakin mitä en kerro! Mutta paljon myös mun äiti tietää. Me ollaan toisillemme niin rakkaat ja tärkeät! ja toimitaan aina toistemme tukena ja turvana! Rakastan äitiäni, niinkuin isäänikin aivan hirmuisesti! ja mun äiti on siitä noitamainen otus, et se aina aavistaa oikein.. Kiellän kyllä, ja äiti uskoo, mutta syvällä sisimmässään se taitaa aina tietää miten asiat ovat!
Tuohon varsinkin voin yhtyä. Vaikka koen toimivani oikein, on silti joitain asioita joista en halua äitini ottavan stressiä, ja suojelen tätä totuudelta jonka tietäisin (suurimmaksi osaksi turhaan) järkyttävän tätä. Mieleni kyllä tekisi kertoa 'miten asiat ovat', mutta luovun tuosta halustani koska en halua turhaan aiheuttaa murheita äidilleni.