Pieniä hyviä tekoja

62 posts, 4 pages, 17,154 views

Flamie

#41 • • Flamie
Olin paikallisessa kauppakeskuksessa ja olin siitä lähdössä fillaroimaan pois kun vanhempi rouva siihen poikansa kanssa parkkeerasi vastapäätä autonsa. Valot jäivät päälle. Menin siitä sitten huomauttamaan.

On se perkele kumma ku kiitosta ei kuule enää.
Fucking Nobody

#42 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

pinkki:
En oo tähänkää päivään mennessä ymmärtäny, että mitähän helvettiä niidenkin "frendien" päässä sillon liikku o_O

Todennäkösesti niitä pelotti vielä enemmän ku sua sinä tilanteessa.
Verano

#43 • • Verano Merituuli
pinkkihän juuri tuossa sanoi, että ne kimppuun käyneet tytsyt oli pienempiä rääpäleitä, joten eiköhän kolme isompaa tyttöä ois ne irti saanu. kyllä pitäs olla ihan itsestään selvää ettei nyt ainakaan tumput suorina seistä, varsinkin kun kaverista on kysymys, ja vaikkei oliskaan ollu niin kyllähän nyt tollasessa tilanteessa ois pitäny jeesata, ei niin kovin vaaralliselta auttajille kuulostanut tuo homma.
Fucking Nobody

#44 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Verano:
Ei niin kovin vaaralliselta auttajille kuulostanut tuo homma.

Asiat eivät aina ole siltä miltä näyttävät. Me ihmiset emme aina vaan osaa ilmaista itseämme oikein saatikka toimia rationaalisesti. Hyödyttömintä on nyt ruveta noita ihmisä enää tuomitsemaan. Hyödyllisempää olisi antaa anteeksi.
sapeli

#45 • • sapeli jokukukamikä?

Fucking Nobody:
---
pinkki:
En oo tähänkää päivään mennessä ymmärtäny, että mitähän helvettiä niidenkin "frendien" päässä sillon liikku o_O
---

Aika moni ihminen taitaa itse asiassa "jähmettyä" kriisitilanteessa eikä oikein pysty tekemään mitään muuta kuin katsomaan ainakin osittain shokeeraantuneena vierestä kun tilanne etenee. Itselläni ainakin oli juuri tämmöinen olo kun kerran yksi tyyppi hyppäsi metrotunnelissa raiteille just kun metro oli tulossa... Mulla oli pää ihan blanko sen suhteen mitä siinä olis voinu tehdä - onneks muutama ihminen oli valppaana ja huuteli sen sieltä äkkiä pois *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pinkki

#46 • • pinkki säätö et co.

Fucking Nobody:

heh, kun oiskin vielä pelottanu :) kyseessä tosiaan oli naurettavia äksyileviä pikkupirpanoita, vähintään mua päätä lyhyempiä enkä ees uskonu että oisivat onnistuneet saamaan mua kaadettua - mikä oli varmaan suurin syy siihen etten ensin ruvennu tosissani puollustamaan itteäni.

Tuo sapellinkin kuvaama tilanne on astetta eri tasoa, vrt kohti paahtavan metron uhka vs 3 vaatteissa roikkuvaa pikkupimua :)
sapeli

#47 • • sapeli jokukukamikä?

pinkki:
Tuo sapellinkin kuvaama tilanne on astetta eri tasoa, vrt kohti paahtavan metron uhka vs 3 vaatteissa roikkuvaa pikkupimua :)

Aivan... Ei metrolla olis mitään mahiksia *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Erika

#48 • • Erika
Hymy tarttuu ihmisestä toiseen yllättävän helposti...Toisen hyvällämieleli on palkitsevaa*nauru*
Englannissa ollessani taskuuni jäi aina muutamia kolikoita ja aloin kerätä niitä pahanpäivän varalle. Kävellessäni rantaan vievällä kadulla, sydämeni suli, kun näin pienen miehen koiransa kanssa syömassa roskiksesta löytämiään jätteitä.Seuraavana päivänä otin hätävarakassani ja vein sen sitä enemmän tarvitsevalle.Mies katsoi silmiini ja halisi välttämättä antaa puisen rannekorun kiitokseksi.Säilytän vieläkin korua laatikossani....Se muistuttaa hyvyydestä...mitä löytyy vielä jostain *hali*
Aziz Combat Fighter

#49 • • Aziz Combat Fighter

pinkki:
---
Fucking Nobody:

---

heh, kun oiskin vielä pelottanu :) kyseessä tosiaan oli naurettavia äksyileviä pikkupirpanoita, vähintään mua päätä lyhyempiä enkä ees uskonu että oisivat onnistuneet saamaan mua kaadettua - mikä oli varmaan suurin syy siihen etten ensin ruvennu tosissani puollustamaan itteäni.

Katoku ämmät ei osaa tapella *vink*

Noei. Veikkaan kans et tollaset fyysiset tilanteet on monelle naiselle niin umpivieraita, että pelkkä hämmennys ja valmiiden toimintamallien puute passivoi. Kundit sensijaan jatkuvasti tönii, kinastelee, tappelee ja läimii toisiaan, siinä missä naiset keskittyy hiljaa punomaan toisen elämän tuhoamista sosiaalisessa mielessä. Tähän toki edesauttaa myös kulttuurimme tabu, ettei naisia saa lyödä. Hyvin harva nainen on joutunut kohtaamaan fyysistä väkivaltaa samassa intensiteetissä tai määrässä kuin esim. samanikäinen mies samanlaisesta sosiaalisesta taustasta. Kyse oli ehkä ennemminkin siitä, kuin mistään tietoisesta päätöksestä olla auttamatta ilmiselvästi pulassa olevaa kaveria. Ei vaan osattu.
Flamie

#50 • • Flamie

Ana:

En nyt tiedä kuin kova leijumisen aihe toikaan on.
Aziz Combat Fighter

#51 • • Aziz Combat Fighter

Flamie:
---
Ana:

---

En nyt tiedä kuin kova leijumisen aihe toikaan on.

Kiitos kun luit koko postauksen, ymmärsit mitä tarkoitin ja vastasit vasta sitten.
AnderS

#52 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Tuli tehtyä eilen sellainen hyvä teko.
Keskiviikkona oli jotkut opiskelijapippalot
ja meitsi oli töissä. Eräs tyttö oli kadottanut
käsilaukkunsa jossa oli koko hänen omaisuus.
Siellä oli puhelin laukussa josta otin selvää
tytön puhelinnumeron, ja sitä kautta hänen osoitteen.
Tyttö oli aika iloinen kun sai kadotetut tavarat
takaisin. Jäi itellekkin aika hyvä fiilis.
Jutu

#53 • • Jutu Blondi
Itse avaan oven muille ihmisille ja päästän vanhukset esimerkiksi linja-autoon edelleni. Mieleen painuvin hyvä teko joka minulle on tehty, tapahtui pari vuotta sitten lukion kolmosten potkiaisissa. Eräs poika antoi minulle pehmolelu Tiikerin, koska näytin kuulema niin yksinäiseltä ja eksyneeltä. Piristi kummasti iltaa *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Juhgu

#54 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Ne vaivattomat perusjutut, kuten lastenvaunujen nosto bussissa ja vastaavat tulee ihan ajattelematta. Eihän se ole mikään vaiva, hassua kun joskus bussissa istuu 5 tyyppiä lähempänä rattaita eikä kukaan tee mitään.

Pienimmät kolikot heitän katusoittajille tai kodittomien eläinten puolesta kerääjille. Katusoittajat tuntuvat saavan harmittavan vähän rahaa, piristäisihän se kummasti katukuvaa jos useammin soisi musiikki.

Muuten en tiedä - kaupungilla olen yleensä niin ajatuksissani, että jos vaikka joku mummeli ei meinaa päästä tien yli niin en välttämättä huomaa sitä ellei se erikseen pyydä apua.

Jostain syystä ei ole vielä ikinä tullut vastaan sellaista tappelua, että olisi pitänyt harkita mennäkö väliin vai ei. Humalaisiin 1v1-riidanhaastoturpajuhliin en ainakaan puutu.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

¡ Previous post about a year ago !
kakku111

#55 • • kakku111 pikku pioneeri
tulee sitä niitä pieniä hyviä tekoja aina välillä suoritettua. esim. jos kassalla joltain uupuu se pari euroo niin mä sit ojennan sen jos itseltä ylimääräistä löytyy. mummot päästän yleensä bussissa istumaan. aikas tyhmä taidan olla siinä suhteessa että jos näen tappelun niin yleensä menen väliin. pari kertaa on meinannut turpaan tulla ja kerran tulikin. nämä tappelut yleensä sellaisia missä on esim.2 yhtä vastaan tai että toinen makaa maassa ja toinen vaan jatkaa potkimista/hakkaamista.

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Lash!

#56 • • Lash! Lost soul
Pyrin auttamaan aina kun huomaan jonkun apua tarvitsevan. Jotenkin minut on maalla opetettu siihen että auttaminen on hyväksi ja monesti palkitsevaa kiitosten ja iloisten ilmeiden muodossa. Harvoin minulta suoraan apua pyydetään kun olen aikasta iso kaveri enkä niitä kaikkein kauneimpia*vink*
Oma aloitteisuus on PoP kun huomaa jonkun tarvitsevan kurotus tai nosto apua. kysyy tarviiko apua ja monesti siinä tulee jo hymy apua tarvitsevalle ja siinä on monesti suuri kiitos ainakin minulla.. Olen myös kyllä huomannut että sitä on kaytetty monesti hyväksikin että olen näin kiltti enkä ossaa sanoa Ei..*justjoo*
#57 • • Edited ALIEN Guest
Jahas. Muistan tehneen vaikka mitä paskaa erään takia ja kiitoksena mua haukuttiin laiskaks kusipääksi vaikka ite en ollut edes mitään pyytänyt muuta kuin et ei valita /syytä mua kaiken aikaa omista paskoistansa mitkä ovat itse itseaiheutettuja. Kaikki työ ja paska ei tosiaankaan ollut sen ihmisen arvoista.
martina

#58 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä

Jutu, 26.1.2005 19:42:
Itse avaan oven muille ihmisille ja päästän vanhukset esimerkiksi linja-autoon edelleni. Mieleen painuvin hyvä teko joka minulle on tehty, tapahtui pari vuotta sitten lukion kolmosten potkiaisissa. Eräs poika antoi minulle pehmolelu Tiikerin, koska näytin kuulema niin yksinäiseltä ja eksyneeltä. Piristi kummasti iltaa *hihu*

ihsna poju! *iloinen*

ja itse kyllä pyrin auttelemaan just noissa ovien avauksissa, pudonneitten tavaroitten nostelemisissa, tms... ei tuu mitään isompia hyviä tekoja mieleen. kerran lähdin näyttämään tietä vähän pidemmän matkan päähän eräälle pariskunnalle, jotka eivät tuntuneet saavan selkoa mun monimutkaisista suuntaneuvoista..
ja kerran kaupassa maksoin edellä olevan pikkunassikan jonkun yybersupercoolitikkarilelun, koska se pikkuinen ei ymmärtänyt ettei 5cnt ole tarpeeksi. tuli hyvä mieli kun sen mukulan silmät suureni ilosta kun se sai kyseisen kapistuksen sittenkin. :)

mulle mieleenpainuvin hyvä teko kävi tossa peri viikkoa sitten, kun eräs täysin tuntematon poika haki himastaan pyörän, jotta voisi kyytsätä mut kaverin luokse parin kilsan päähän, kun itse en pystynyt kävelemään telomistapahtuman jälkeen. :)
Ontze

#59 • • Ontze
Kaikkia ei uskalla auttaa. Mummot saattaa löydä vaikka käsilaukulla, mikäli niitää luulee liian heikoksi*kissatappelu*

Se on kiva, jos mies auttaa herrasmiesmäisesti. Saa tuntea itsensä ladyksi*hali*

--
On niitä jotka jäävät ja toisia jotka lähtevät, niin on ollut aina. Kukin saa
valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi.

Fyrisch

#60 • • Fyrisch

mayah, 8.3.2007 17:28:
Näin meillä kalliossa :D

onneks pirinisti ei löytäny noit ennen suo ja todennu samaa :D