Painerecords Presents: Pressure Club 4.12.2004 @ Lahti

87 posts, 5 pages, 10,659 views

e-will

Posts: 372

#61 • • e-will joor worst naitmeir
OMG Greit partee!
onks meidän oma Juhgu tulossa? *ding*

--
vailla täyttä ymmärrystä

Kanone

Posts: 123

#62 • • Kanone Drunken Master
Olihan kestit:D Meikält über iso kiitos kaikille järjestäjille, soittajille ja kävijöille, bileet meni paremmin ku uskals toivoo. Musa kuulosti loistavalt, porukkaa paljon ja lattia täynnä koko illan, ei enää paljo paremmin ois voinu mennä. Kiitos vielä kerran:D

--
-Painerecords, Lti-

Rough_Enough

Posts: 192

#63 • • Rough_Enough Pressure Club/Zoom Bonvivant/PaineRecords.
jep.. jep.. eipä olisi tosiaan voinut ilta paremmin sujua, ihmisiä oli jonoksi asti koko bileiden ajan. kaikki toimi ( lukuunottamatta monitorin hetkellistä hiljenemistä) ja fiilis oli tasaisesti katossa. isot kiitokset vielä tottakai tod. laadukkaat setit tarjonneille soittajillemme + lyhyestä varoitusajasta huolimatta hienoa jälkeä tehneille decoojillemme(ens kerralla sitten enemmän) ja tietysti kaikille paikalle saapuneille. JATKOA SEURAA.

--
Open the valves, turn up the heat, feel the pressure.

Kolera

Posts: 4,256

#64 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Oli oikeen mukavaa. Ku vaan osais pitää sen turpasa kii joskus *hih* päivän hassunhauska idea oli huutaa "VITTU MÄ AMMUN TEIÄT!" Oletin kyllä et olis mesta ollu huomattavasti täydempi mut ei sitte.
Olen myös maksiminihkeenä siitä että ensimmäistä kertaa jouduin ottamaan ajokortin pois muoveista. WHINEKRUIIKS
Ainiin siellä oli ainakin yks hoppisetä, joka tuntu diggaavan musasta mitä nyt se vaan totes et on liian nopeetahtista musaa ja sit se seiso ja nyki päätääsä siinä sitten tahdissa *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sinza

Posts: 2,227

#65 • • Sinza
Oli ihan kivat bileet. Musiikki oli hyvää koko illan *aplodit*. Porukkaa oli tosi paljon, onneks loppuillasta alkoi vähentyä. Ilmeisesti ihmismäärästä n. 80 % oli Starlightin normikävijäkuntaa, se pisti ketuttamaan aika-ajoin *hmph*. Naisten vessassa kuultua:

Ai, täällä olikin tällaset bileet tänään. Ei päässyt edes vipillä sisään, vaan joutu maksaa viis euroo!! Ei täällä kyllä kestä, tääl menee hermot ja kuulo!

*lmao*

Joo ja sitten oli niitä mukavia ihmisiä, jotka poltti röökiä tanssilattialla. Sain röökistä kaks kertaa ja muistoksi rakkulan *dissaa*.

Mut muuten oli mukavaa *joo*. Kännissä jos olis ollut, niin olis varmaan ollut suvaitsevampi, mut.. *hih*. Mut joo tänään sitten biletys jatkuu *jiihaa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ZoneX

Posts: 2,125

#67 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
musa toimi.
valot toimi.
strobo toimi *heiii*
ja decot oli seinillä.

eli näemmä ihan toimivat bileet *hih*

paikkana starlight oli yllättävänkin hyvä
loppupeleissä. kaikilla bilettäjillä oli jotenkin
"avonaisempi" mieli kuin esim. muualla
Lahden bilemestoilla. sanottakoon tähän
loppuun vielä, että mun mielestä... tiedä
sitten häntä...
Juhgu

Posts: 7,921

#68 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Itseltäni oli vähän puhti pois, johtuisiko sitten eilisestä rusheista vai mistä, mutta ihan kivaa oli silti. Starlightin normaaliin iltaan pressureclubia ei voi edes verrata.

Ja olihan siellä sitä starlightin vakioporukkaa. Minusta oli hauskaa seurata miten hukassa tanssivat ihmiset olivat, kun yrittivät pyörittää persettään RnB-tyyliin sen 190bpm rytinän tahtiin *nauru*

Musiikki oli tosiaan varsin maukasta. Ihmiset olisivat minun puolestani saaneet olla hieman vähemmän kännissä, mutta siitähän minä narisen aina *hih*.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#69 • • . Guest
Kiitos kaikille järjestäjille, bilettäjille, dj:lle, dekojen suunnittelijoille ja
batesille neuvoista ja hienon flaikun suunnittelusta!!*hymy*
Oli kaikinpuolin todella onnistuneet kemut noin teknisen
puolen kuin tunnelmankin puolesta*jiihaa*
DJTidyVicious

Posts: 286

#70 • • DJTidyVicious Tidy Addict
Oli kyl helmi bileet pakko myöntää... Kiitokset kaikille Paineen tyypeille ja DJ:lle... Mä tykkäsin...

--
Tidy Addict
I Love VC

e-will

Posts: 372

#71 • • e-will joor worst naitmeir
oli kyl yyperi hienot kemut! kivinta oli kyllä tanssia(yrittää tanssia) 1:1 sitä 240bpm loppua! xD ThxOkBye!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Mellu-

Posts: 4,006

#72 • • Edited Mellu-
AAAAAARGH! Oli aivan sairaan loistavat bileet *plur* ilta alko aivan loistavasti, kun hetken paikalla olon jälkeen tulee "holding on to nothing" *sydän* Sitte tuli muitakin ihania biisejä *kiitoskiitos* *aplodit*

Mut illan parasta antia oli
*sydän*NOMIC*sydän* Vitsi millasta pauketta jänis soitteli *plur*
Kiitokset järkkäreille,soittajille,kavereille,uusille tuttavuuksille ym ym ym *hihu* Paikka toimi tässä ihan kivasti ja kiva kun siel oli vähän niitä dekoja ja kaikkee kivaa *joo* Ainut pien miinus se joku kääliö joka tumppas röökisä mun selkään *nyyh*

lisää näitä *jiihaa*

~polkka-enkeli kuittaa ~

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

juiceQ

Posts: 772

#73 • • juiceQ Fuck The Melody
eeeei vittu että tuli oltua naamoissa...oli hauskaa "täristä" 240 bpm kanssa siinä lopussa!!! *iloinen*
kiitos kaikille osallistujille...lisää kiitos*kiitoskiitos*
:D

Posts: 3,707

#74 • • :D
P1030102.JPG

---

Täytynee sanoa, että varsin hauskaa olikin. Osasyynä toki
se että paikalla oli taas tuhat tuttua ja pari uuttakin tuttavuutta.
Junttikerroin oli aika voimakas, mutta sen nyt tiesi jo etukäteen.
Illan mittaan räpsin muutaman keskitasoisen kuvankin ja nehän
löytyy täältä!
JayVee

Posts: 887

#75 • • JayVee FINRG / Supercharged
bileet onnistu perkeleen hyvin omast mielest! ei täs muuta sanottavaa et jatkoa seuraa =)

--
FINRG / Supercharged

Juhgu

Posts: 7,921

#76 • • Edited Juhgu Virnistelijä
*jiihaa*

Niin ja tuo mellun kuva *kuolaa*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nomic

Posts: 4,120

#77 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
oli kyllä mahtavaa! *nauru*
ensimmäinen asia joka palautuu mieleeni bileistä on se että "vitsi te lahtelaiset ootte hulluja!" *iloinen*
mulle oltiin kyllä annettu jo vinkki aikaisemmin jo että siellä saa soittaa normaalia nopeampaakin että hyvin ne kestää
ja ihmettelen vain sitä miten vielä porukka jaksaa hyvin 4min 240bpm ihan lopussa :D

varsin onnistuneet bileet ja hauskaa oli nähdä miten "taviksetkin" alkoi heilua parin bissen jälkeen siellä :)
ja kiitos hänelle myöskin erityisesti jolta sain ruusun *kiitoskiitos* harmi että itse en huomannut tätä vaan minulle kerrottiin myöhemmin asiasta *blush* sitä se teettää jos on fiiliksiä ja liian kivaa (niinkuin lopussa tuli oltua varsinkin silloin kun JayVee tuli mukaan kikkailemaan vikaa biisiä) :D

hyvin riitti ihmisillä huumoriakin mörrimöykky-biisin suhteen *jiihaa* "tää on yli paras!!11! jos metsään tahdot niin takuulla yllätyt! ja tää on iha hc:ta!!1!" *nauru*

tosi kivaa oli alusta asti ja kiitos seuralaisille :)

mä muuta enää muista, lisää tämmöistä! *jiihaa*
Chrisdyan

Posts: 479

#78 • • Chrisdyan
oli kyl hyvät kemut kaikenkaikkiaan ku vieläki soi korvissa.*pelle* Ttampatakki jaxo vaix meinas uni luppasta. *haukottel*

Rx veti hyvät soundit taas ja Nomic pumppas kans hyvi näi eka kertaa kuultuna *jiihaa*

--
Hikitomori

Rels

Posts: 796

#79 • • Rels setämies
pitkästä aikaa oli taas hauskaa bileis, hyvin onnistuneet kemutukset mielestäni !


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Silphid

Posts: 219

#80 • • Silphid
*plur*

(sanat eivät riitä kertomaan kuinka ihana ilta oli *hihu*)

--
:)