307 posts, 16 pages, 49,671 views
Bampula:
?????????HOI, NÄITÄ RUSHEJA ON PIDETTY MUUTAMA VUOSI JO JOTEN EPÄILEMPÄ SUURESTI ETTEIKÖ JÄRJESTYSMIEHIÄ OLLUT TARPEEKSI.KÄSITTÄÄKSENI JÄRJESTYSMIEHIÄ OLI NIINKUIN PITÄÄKIN JA KYSEINEN NUORI MIES KUKA BILEET ONNISTUI KESKEYTTÄMÄÄN OMALLA TYHMYYDELLÄÄN ON TODELLAKIN HENGISSÄJA JOS NYT EI MUUTA ASIAA OLE KUIN TÄÄLLÄ KIRJOITTAA NEGISTELYÄ NIIN PIENI ON MAAILMA.... TIEDOKSI KAIKILLE ETTÄ STADISSA KESKEYTETTIIN TÄNÄ UUTENA VUOTENA JOPA NORMAALI RAVINTOLA ILTOJA KUSIPÄÄ VIRKAVALLAN TOIMESTA JOPA KAKSIN KAPPALEIN TÄMÄN RUSHIN LISÄKSI.ETTÄ SELLLAISTA.MINÄ KIITÄN BILEISTÄ LOISTAVAA OLI *nauru*JA MITÄ TULEE AIHEESEEN DOUPPAAMINEN JOKAINEN PITÄKÖÖN MIELIPITEENSÄ MUTTA MUISTUTTAISIN ETTÄ ELÄMME VUOTTA 2005 JA VALITETTAVASTI HUUMEIDENKÄYTTÖ ON IHAN YLEISTÄ LÄHESTULKOON JOKA "PIIREISSÄ"EI AINOASTAAN KONEMUSIIKIN SARALLA..ITSE OLEN YMPÄRI MAAILMAA KIERTÄNYT JOS MISSÄKIN KEKKEREISSÄ JA VOIN VAKUUTTAA ETTÄ HURJEMMALTA DOUPIN SUHTEEN NÄYTTÄÄ KUN SUOMESTA POISTUTAAN POLKKAAAMAAN MUILLE MAILLE!!
DominikH:
---
ezzy:
---
Bampula:
?????????HOI, .....
---
vähennäppä hieman päivittäistä piriannostasi....
---
Mut hei, piri toimii
Bampula:
...JA MITÄ TULEE AIHEESEEN DOUPPAAMINEN JOKAINEN PITÄKÖÖN MIELIPITEENSÄ MUTTA MUISTUTTAISIN ETTÄ ELÄMME VUOTTA 2005 JA VALITETTAVASTI HUUMEIDENKÄYTTÖ ON IHAN YLEISTÄ LÄHESTULKOON JOKA "PIIREISSÄ"EI AINOASTAAN KONEMUSIIKIN SARALLA..ITSE OLEN YMPÄRI MAAILMAA KIERTÄNYT JOS MISSÄKIN KEKKEREISSÄ JA VOIN VAKUUTTAA ETTÄ HURJEMMALTA DOUPIN SUHTEEN NÄYTTÄÄ KUN SUOMESTA POISTUTAAN POLKKAAAMAAN MUILLE MAILLE!!
Ana-5000:
http://koti.mbnet.fi/kurittu/ candy.jpg
Jone:
Tällä hetkellä sillä ei ole mitään tekemistä palautteen kanssa, vaan jopa sellaiset ihmiset jotka eivät edes olleet paikalla käyttävät huumekeskustelua, huhumyllyä ja kohta varmaan replykuvia viihdyttääkseen itseään.
No empä oo koskaa kuullu, et bileet loppuis sen takii, et joku vetää överit ja haetaa ambulanssilla pois. Ja tämä iltako nyt oli poikkeus?
tumpsi:
mitäs jos jättäsit lukematta jos se sua noin paljon vituttaa?
Sebastian:
Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.
Lauruska:
Mitä ite kysäsin poliisilta poistuesani paikalta (tosiaan, tapahtuma keskeytettiin 30minsaa ennenaikojaan), että miksi poliisit tuli keskeyttämään bileet niin selkeä syy oli ollut järjestyksenvalvojien puute. Vika bileiden järjestäjissä siis, ei bilettäjissä. Eikä varsinkaan sillä surkimuksella joka SAATIIN ELVYTETTYÄ ollu tän asian kanssa mitään tekemistä.
Andy Braun:
---
Sebastian:
Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.
---
Hmmm.. ei kai siellä väkisin kukaan tule ihmisiä myrkyttämään?
mutta ainahan kaikkeen tarvitaan syyllinen....
Sebastian:
Meille, eikä Aktia Salin henkilökunnalle ole tullut mitään ilmoitusta tai yhteydenottoa siitä että kaveri olisi kuollu - kukaan muu kun lähiomaiset eivät voi tiedustella mitä sille kävi, joten vois lopettaa ton huhu myllyn, joka on nyt paisunu siihen pisteeseen, että eilen Kaapelilla puhuttiin sitten jo 5:stä kaverista jokta lähti ambulanssilla ja joista 4 kuoli ....
Faktaa on, että henkilökunnasta 4:llä oli järjestyksenvalojan korttia, sen lisäksi oli 4 muita pokeja töissä, joilla kaikilla työkokemusta useista muista ravintoloista. Poket toimi tässä tapauksessa aivan oikein, ilman heidän toimenpiteitä kaveri olisi varmasti kuollu. Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.