RUSH - The ultimate NYE banger 31.12.2004 @ Helsinki

307 posts, 16 pages, 49,671 views

pauhi1

#261 • • pauhi1
Viitisen sivua offtopiccia. *iloinen*
#262 • • ikj Guest
On se niin helppoo haukkuu niitä 'ei niin huumeita vastaan' ihmisiä nisteiks. Tapahtunut jo 3 kertaa tässä topiikissa. Fiksuu porukkaa.
Aziz Combat Fighter

#263 • • Aziz Combat Fighter

Bampula:
?????????HOI, NÄITÄ RUSHEJA ON PIDETTY MUUTAMA VUOSI JO JOTEN EPÄILEMPÄ SUURESTI ETTEIKÖ JÄRJESTYSMIEHIÄ OLLUT TARPEEKSI.KÄSITTÄÄKSENI JÄRJESTYSMIEHIÄ OLI NIINKUIN PITÄÄKIN JA KYSEINEN NUORI MIES KUKA BILEET ONNISTUI KESKEYTTÄMÄÄN OMALLA TYHMYYDELLÄÄN ON TODELLAKIN HENGISSÄJA JOS NYT EI MUUTA ASIAA OLE KUIN TÄÄLLÄ KIRJOITTAA NEGISTELYÄ NIIN PIENI ON MAAILMA.... TIEDOKSI KAIKILLE ETTÄ STADISSA KESKEYTETTIIN TÄNÄ UUTENA VUOTENA JOPA NORMAALI RAVINTOLA ILTOJA KUSIPÄÄ VIRKAVALLAN TOIMESTA JOPA KAKSIN KAPPALEIN TÄMÄN RUSHIN LISÄKSI.ETTÄ SELLLAISTA.MINÄ KIITÄN BILEISTÄ LOISTAVAA OLI *nauru*JA MITÄ TULEE AIHEESEEN DOUPPAAMINEN JOKAINEN PITÄKÖÖN MIELIPITEENSÄ MUTTA MUISTUTTAISIN ETTÄ ELÄMME VUOTTA 2005 JA VALITETTAVASTI HUUMEIDENKÄYTTÖ ON IHAN YLEISTÄ LÄHESTULKOON JOKA "PIIREISSÄ"EI AINOASTAAN KONEMUSIIKIN SARALLA..ITSE OLEN YMPÄRI MAAILMAA KIERTÄNYT JOS MISSÄKIN KEKKEREISSÄ JA VOIN VAKUUTTAA ETTÄ HURJEMMALTA DOUPIN SUHTEEN NÄYTTÄÄ KUN SUOMESTA POISTUTAAN POLKKAAAMAAN MUILLE MAILLE!! *pihkassa*

candy.jpg
Bampula

#264 • • Bampula

DominikH:
---
ezzy:
---
Bampula:
?????????HOI, .....

---

vähennäppä hieman päivittäistä piriannostasi....

---

Mut hei, piri toimii *aplodit**jiihaa*

HUHUHUHU... Tarkoitus oli vaan kertoa ettei tämä tapahtunut douppi asia ollut nyt ennenkuulematonta, tapahtunut aikaisemminkin varmasti useissa paikoissa olen nähnyt itse useasti vastaavaa...mutta spekuloikaa minun puolesta täällä vaikka koko yö tätä asiaa. ja niille ketkä käskee vähentämään piriä sitä en käytä enkä muutakaan taitaa olla teille tuttu aine?kun ensimmäisenä tulee mieleen??? joka tapauksessa bileet oli kivat ja järjestäjille kiitokset mahtavista kekkereistä!!!
liikkuva muna

#265 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Bampula:
...JA MITÄ TULEE AIHEESEEN DOUPPAAMINEN JOKAINEN PITÄKÖÖN MIELIPITEENSÄ MUTTA MUISTUTTAISIN ETTÄ ELÄMME VUOTTA 2005 JA VALITETTAVASTI HUUMEIDENKÄYTTÖ ON IHAN YLEISTÄ LÄHESTULKOON JOKA "PIIREISSÄ"EI AINOASTAAN KONEMUSIIKIN SARALLA..ITSE OLEN YMPÄRI MAAILMAA KIERTÄNYT JOS MISSÄKIN KEKKEREISSÄ JA VOIN VAKUUTTAA ETTÄ HURJEMMALTA DOUPIN SUHTEEN NÄYTTÄÄ KUN SUOMESTA POISTUTAAN POLKKAAAMAAN MUILLE MAILLE!! *pihkassa*

Näemmä oot Roomassakin käynyt kun paikallinen kirjoitustapa on noin hyvin hanskassa, unohdit ainoastaan korvata <j>:t <i>:llä ja <u>:t <v>:llä. *vink*
Jone

#266 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000:
http://koti.mbnet.fi/kurittu/ candy.jpg

...ja itse itseäni sellaisesta threadistä quotaten, josta olitkin jo oman vastauksesi mulle poistanut:

Jone:
Tällä hetkellä sillä ei ole mitään tekemistä palautteen kanssa, vaan jopa sellaiset ihmiset jotka eivät edes olleet paikalla käyttävät huumekeskustelua, huhumyllyä ja kohta varmaan replykuvia viihdyttääkseen itseään.

Käsittääkseni sulla ei ole mitään erivapauksia spedeilyyn Klubituksella vaikka sellaisia säännöllisesti otatkin.
tumpsi

#267 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
Jone hei, mitäs jos jättäsit lukematta jos se sua noin paljon vituttaa?
Säkin oot ilmassu mielipitees tässä topikissa jo ties mihin, itkenyt moderaattoreita apuun yms...
Itsekin pitäydyin lukijana vielä hetki sitten, mutta alkoi mullakin herneet kivuta ylähuulta pitkin nenää kohti.

Nyt taas lukijaksi, jos on jotain lisättävää, privaan kiitos.

peace out *sydän*

edit: Jone: eikä ole mun silmään sattunut sulta palautetta itse bileestä, joten syyllistyt tässä ihan samaan kuin minä, ja kaikki muutkin. Vai oletko sä jotenkin korkeemmalla hierarkiassa kuin mä tai joku muu?
Ja ainakin mulle on tullut jo useassa topikissa selväksi että sulla on Anaa vastaan jotain, en tiedä mitä.
Mutta eiköhän senkin voi jossain muualla selvittää kuin julkisella foorumilla?

edit2: typoja + en kuitenkaan asetu kummankaan riitapukarin puolelle.
#268 • • candyraver Guest
Tulipa tuossa mieleen, että kun keskustelu kerran näin pahasti on karkaamassa väärille aihealueille, niin luulisi että kaiken arvuuttelun/kuulopuheiden ja turhan spekuloinnin sijaan tulisi keskittyä siihen olennaiseen; luulisi rush-tapahtuman järjestäjien jossain vaiheessa jotakin kys. asiasta tiedottavan, koska käsittääkseni se kuitenkin kuuluu heidän velvollisuuksiin ?*ding*

Itselläni on tuosta bileiden keskeyttämissyystä hieman toisenlainen kuva kuin valtaosalla täällä ja voin toki oman mielipiteeni sanoa, koska olen oikeutettu siihen*joo*
Minulla jäi tuosta koko tilanteesta(sen perusteella mitä kuulin virkavallan puhuvan alakerran järjestysmiesten knassa) että se varsinainen syy tapahtuman keskeytykseen ei olisi ollut niinkään se, että sieltä yksi epäonninen bilettäjä jouduttiin ambilanssilla hakemaan, vaan se, että kun virkavallalle oli ilmoitettu tuosta ambulanssikäynnistä(varmaankin ambulanssin toimesta, koska tavallisella sairasautolla ei tuollaisessa asiassa minun ymmärrykseni mukaan ole vaitiolovelvollisuutta) niin sieltä sitten päätettiin tulla paikan päälle "tarkastamaan tilanne" ja kun virkavalta tuollaiseen tapahtumaan tulee vierailemaan niin he yleensä kysyvät mm.lupapaperit tapahtuman järjestämiseen, sekä tarkastavat onko järjestysmiehillä tarvittavat paperit toimiakseen tuollaisessa tapahtumassa ja sekin on oleellista että onko tapahtumassa kävijämäärään nähden riittävä määrä noita järjestysmiehiä...JA EN NYT VÄITÄ ETTÄ ASIA NÄIN OLISI, mutta minun kuulemani mukaan tuossa järjestysmiesasiassa olisi ollut jtn puutteita, jonka takia tapahtuma keskeytettiin...JA TÄMÄ ON VAIN MINUN MIELIPITEENI ASIASTA ei siis mikään absoluuttinen totuus*joo*

Varmaankin joku rush:n järjestäjistä antaa jonkunlaisen selvitteen asiasta jossain vaiheessa, käsittääkseni kyseessä kuitenkin loppujen lopuksi on hyvin ja tunnollisesti asiansa hoitava/osaava bileorganisaatio.
-MC*SG-

#269 • • -MC*SG-
[/quote]

No empä oo koskaa kuullu, et bileet loppuis sen takii, et joku vetää överit ja haetaa ambulanssilla pois. Ja tämä iltako nyt oli poikkeus?*ding**täh*

Suomen "konemusiikki kulttuurin" hamasta aamunkoitosta sceneä seuranneena ja useampia tapahtumia järjestämässä mukana olleena voin sanoa että tässä reilun 12 vuoden aikana juuri tästä syystä lopetettuja bileitä on sen verran monet että en laskuissa pysy mukana... Näitä tapauksia on riittänyt ja aina ovat olleet yhtä ikäviä sekä järjestäjille että asiakkaille.
Sebastian

#270 • • Sebastian RoboCock
Meille, eikä Aktia Salin henkilökunnalle ole tullut mitään ilmoitusta tai yhteydenottoa siitä että kaveri olisi kuollu - kukaan muu kun lähiomaiset eivät voi tiedustella mitä sille kävi, joten vois lopettaa ton huhu myllyn, joka on nyt paisunu siihen pisteeseen, että eilen Kaapelilla puhuttiin sitten jo 5:stä kaverista jokta lähti ambulanssilla ja joista 4 kuoli ....

Faktaa on, että henkilökunnasta 4:llä oli järjestyksenvalojan korttia, sen lisäksi oli 4 muita pokeja töissä, joilla kaikilla työkokemusta useista muista ravintoloista. Poket toimi tässä tapauksessa aivan oikein, ilman heidän toimenpiteitä kaveri olisi varmasti kuollu. Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.
Juhgu

#271 • • Juhgu Virnistelijä

tumpsi:
mitäs jos jättäsit lukematta jos se sua noin paljon vituttaa?

Niin, tai mitäs jos spedeily vietäis tonne häröilyalueelle pois asiallisista ketjuista? Minulla ei ole tässä varaa sanoa kun itse olen sieltä pahimmasta päästä, mutta eiköhän tämä ketju ala kohta vituttaa pelleilijöitä itseäänkin. Jos olisin moderaattori niin iskisin tämän lukkoon ja perustaisin uuden rush-palauteketjun ja toivoisin parempaa onnea.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Andy Braun

#272 • • Andy Braun housebase

Sebastian:
Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.

Hmmm.. ei kai siellä väkisin kukaan tule ihmisiä myrkyttämään?
mutta ainahan kaikkeen tarvitaan syyllinen....
-MC*SG-

#273 • • -MC*SG-

Lauruska:
Mitä ite kysäsin poliisilta poistuesani paikalta (tosiaan, tapahtuma keskeytettiin 30minsaa ennenaikojaan), että miksi poliisit tuli keskeyttämään bileet niin selkeä syy oli ollut järjestyksenvalvojien puute. Vika bileiden järjestäjissä siis, ei bilettäjissä. Eikä varsinkaan sillä surkimuksella joka SAATIIN ELVYTETTYÄ ollu tän asian kanssa mitään tekemistä.

Itse henkilökohtaisesti kyseisten virkamiesten kanssa keskustelleena (en tiedä keneltä olet infosi haalinut?????) kyse oli juuri nimenomaan tämän "raittiin" nuoren miehen aiheuttamasta hässäkästä, koska henkilökunnan tietävänä henkilönä satun tietämään että järjestysmiehiä oli paikalla reilusti yli tarvittavan määrän, itse asiassa käsitykseni järjestäjä organisaation toimintaperiaatteista on se että tilaisuuksiin palkataan "ylimääräistä" henkilökuntaa ehkäisemään tämän kaltaisten onnettomuuksien sattuminen (ikävää että he eivät ehtineet ajoissa)...

Uskoisin että järjestäjän taholta tulee asiasta virallinen tiedotus ja tuon kaltaisten spekulointien / mutu tietojen levittäminen on mielestäni lähinnä ajan hukkaa ja asioiden vääristelyä, mutta mikäli ylimääräistä aikaa tälläiseen keskusteluun riittää, en siitä ketään kritisoi, käytäkää aikanne miten haluatte jos ylimääräistä sellaista joltain löytyy. *eiei*
anqqa

#274 • • anqqa tirehtööri

Sebastian:
--- 8< ---- clip ----

virallinen tieto siinä.

spekulointi muiden osalta loppuu, samoin offtopicointi, muuten tää menee sulki, capishe?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sts

#275 • • sts Sama pyynti aitta!

mayah:
-clips-

Varmaan ensimmäinen älykäs kommentti koko threadissa.
Sebastian

#276 • • Sebastian RoboCock

Andy Braun:
---
Sebastian:
Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.

---

Hmmm.. ei kai siellä väkisin kukaan tule ihmisiä myrkyttämään?
mutta ainahan kaikkeen tarvitaan syyllinen....

Näin pokeille ilmoitettiin, en ollut itse selvittämässä tilannetta kun en nähny sitä, jos sulla on muuta tietoa voit laittaa privana - kiitos
-MC*SG-

#277 • • -MC*SG-

Käsittääkseni sulla ei ole mitään erivapauksia spedeilyyn Klubituksella vaikka sellaisia säännöllisesti otatkin.

Voiko tuota juuri paremmin tiivistää...*iihhih*
#278 • • candyraver Guest

Sebastian:
Meille, eikä Aktia Salin henkilökunnalle ole tullut mitään ilmoitusta tai yhteydenottoa siitä että kaveri olisi kuollu - kukaan muu kun lähiomaiset eivät voi tiedustella mitä sille kävi, joten vois lopettaa ton huhu myllyn, joka on nyt paisunu siihen pisteeseen, että eilen Kaapelilla puhuttiin sitten jo 5:stä kaverista jokta lähti ambulanssilla ja joista 4 kuoli ....

Faktaa on, että henkilökunnasta 4:llä oli järjestyksenvalojan korttia, sen lisäksi oli 4 muita pokeja töissä, joilla kaikilla työkokemusta useista muista ravintoloista. Poket toimi tässä tapauksessa aivan oikein, ilman heidän toimenpiteitä kaveri olisi varmasti kuollu. Poket saivat myös selvitettyä kuka kyseisen kaverin myrkytti.

Kiitos vastauksesta. Eiköhän tämän ikävän jutun setviminen tähän pääty kun asiasta saatiin selvyys hloltä, joka siitä oikeasti tietää jotain*joo* ikävää että tälläistä tapahtuu, mutta pääasia kuitenki mielestäni on se että kellekkään ei käynyt mitään pysyvästi vakavaa ja että loppujen lopuksi se, että bileet lopetettiin n30min etuajassa, unohtuu kyllä ajan kanssa kunhan ihmiset selviävät alkuvitutuksistaan ja lakkaavat toistensa sormella osoittamisen ja sättimisen*grr*
Ja keskittyvät siihen olennaiseen;mikä fiilis itse bileistä jäi..eli dj:t, ystävät, tunnelma ja ne hyvät muistot.
Minun mielestäni bileet oli hyvin onnistuneet ja järjestysmiehet ovat toimineet enemmän kuin oikealla tavalla.
Kun taas esimerkiksi muutamissa isommissa maissa bileorganisaatiot saattavat toimia täysin päinvasteisella tavalla vastaavan tilanteen sattuessa...*uuh*
Pablo :D

#279 • • Pablo :D miero
Jaahas... vai tämmöstä siellä tapahtui... no ilmeisesti olen ajoittanut lähtöni oikeaan aikaan, niin ei mitään ikävää fiiliksen keskeytystä joutunut kokemaan.
Nemes lämmitti hyvin ja Alekin aikana tanssinkin itteni melkein puhki *jiihaa*
lisäksi pääsin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan PoC:ia joka piti kyllä jalat liikkeellä*aplodit*
Sebastianin ja Kris Kylvenin kohdalla alkoi jalka jo painaa *känni* ja lähinkin setin loppupuolella viilentymään ulkopuolelle... sääli...*nyyh* hyvältä kuulosti mutta liika on liikaa.

Edellisiin RUSH:eihin verrattuna: huomasin mielestäni paljon nuorempia ihmisiä kun ennen, ihmiset olivat selvästi päihtyneempiä kun ennen, tilaa oli enemmän, eikä ollut niin kuuma
*hihu* (kun yojin vieraillessa hiki virtasi ilman tanssiakin).

Paperisilppu *plur*

Narikkamiesten kanssa on ollut aina välillä kärhämää heidän hävittämistään tavaroista, jotka onneksi ovat löytyneet.
Mielestäni luin jonkun muunkin kärsineen samasta ongelmasta... siinä olisi vähän toivomisen varaa...

Mutta loppujen lopuksi ihan mainio tapa viettää uutta vuotta.
Kiitos järjestäjille ja kaikille osaanottajille*aplodit*

--

*tappi*

#280 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Argh. Alkaa oikeesti ottamaan päähän ihmisten "kaikki olivat narkkareita"-kommentit.
JOS ette olleet paikalla, eipä taida paljoa olla sanottavaa.. *eiei*
koska suoraan sanottuna: mistä te asian oikeasti tiedätte.
Onko asia niin että paikalle on sattunut noin monta tapausta jotka ovat
absolutisteja/eivät siedä juojia tai heillä on jotain vastaan että ihmiset ovat sekaisin
uutenavuotena...(?) koska itse jopa paikalla olleena ja monia paikalta tunteneena
tiedän että ainakin suuri osa ihmisistä oli kyllä vain alkoholinvaikutuksenalaisena.
Huomasitteko ikuisen jonon baaritiskille? =ihmiset juo.
ihminen juo= 99% porukasta oli narkkareita..???
Tai sitten olette väärässä seurassa.
Siellä ei kuitenkaan ollut montaa niin kännissä olevaa heppua/päänaukojaa
kuin noinkin suureen tilaan olisi mahtunut norm.uutenavuotena esim.normiravintelissa,
joten en tajua älämölöä asiasta.
Ymmärtääkseni pääsyy tähän tapahtuneeseen, bileet lopettaneeseen asiaan oli kyllä diabetes.
spekuloinnin voisi lopettaa viimeistään nyt varsinkaan jos ei ole muuta
tarjottavana..tai vaihtakaa topicia.

KIITOS mahtaville soittajille!! UV ei olisi paremmin voinut vaihtua *iloinen*
Kiitos kaikille uusille tuttavuuksille jotka rapsutteli tämä "enkelinsiipiä" *plur* ja
parhaille ystäville jotka tekivät illasta ikimuistoisen + KAAAIIKKI TUTUT *hali*
harmi että loppui kesken eikä löytynyt bileiden arvoisia jatkoja..

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~