307 posts, 16 pages, 49,609 views
Nacu:
Eikös överit synny just sillon kun on niin vitun hyvä fiivis ja tuntuu, ettei mikään/kukaan pysty itseään vahingoittamaan? Imo huumeiden kanssa sama kun alokoholin... "eihän nyt yks vielä mitään haittaa, tulee vaan PAREMPI fiivis..."
CandyRaver:
---
Voi helvetti sentään että ihmiset osaa olla...... eiköhän ne juuri ne ympärillä olevat ihmiset(ennekkoluuloiset sellaset) aja noi muutamat ihmisraukat noihin tekoihin... vaahto vaahto vaahto... vain sellaiset hlöt, joilla on todella paha olla(koska kukaan ei suostu kuuntelemaan,kukaan ei suostu ymmärtämään ja kukaan ei suostu auttamaan), ovat niitä jotka sitten sortuvat tuollaisiin "virhearviointeihin" ... vaahto vaahto vaahto...
KUKAAN ei ilman syytä lähde hengellänsä leikkimään...vaahto.
Nacu:
Eikös överit synny just sillon kun on niin vitun hyvä fiivis ja tuntuu, ettei mikään/kukaan pysty itseään vahingoittamaan? Imo huumeiden kanssa sama kun alokoholin... "eihän nyt yks vielä mitään haittaa, tulee vaan PAREMPI fiivis..."
Juhgu:
---
---
---
Överit tapahtuvat henkisten ongelmien lisäksi varsin usein myös siksi, että niiden annostelu on tarkkaa puuhaa ja käyttäjä ei ole jaksanut vaivautua ottamaan kunnolla selvää mitä on vetämässä, kuinka paljon sitä on järkevää vetää ja mitä muita riskejä vetämiseen liittyy (ts. käyttäjältä puuttuu kunnollinen harkintakyky). Ongelmia aiheuttaa myös nykyinen lainsäädäntö, joka voi johtaa siihen että ostaa erilaista ainetta mitä luulee ostavansa.
---
---
No ehkä oksenteluöverit viinan kanssa. Hengen lähteminen sen sijaan on eri juttu.
CandyRaver:
---
Asiani ydin oli se, että syyt jo pelkästään siihen ekaan kokeilukertaan ja sitä kautta mahdolliseen ongelmakäyttöön ovat kyllä useimmissa tapauksissa jossain muualla kun kys. hlön omassa päässä...
Heyhey, ja ehkä kannattaisi vähän miettiä mitä päästää suustaan jos oma tietotaso asiasta on täysin nolla. Tapahtuma itsessään on ikävä, mutta jotaan vitun perpektiiviä tähän hommaan nyt jo hei jookos :P Mitenkään vähättelemättä, mutta tässä tapauksessa kuoli yksi ihminen. Kertokaapas mulle kuinka usein tuollaista on tapahtunut viime vuosien aikana? Tietääkö kukaan yhtä ainutta muuta vastaava tapausta bileissä? Shit happens, ikävää. On oikeasti. Mutta tää sun pelkkiin tunteisiin järjen sijasta keskittyvä puheenvuoro on kohtuullisen perusteeton ja naurettava. Suomessa kuolee muistaakseni keskimäärin joka päivä joku ihminen viinaan, mutta mä voin pari arvuuttelukierrosta pitää aiheen tiimoilta, että olisiko tuollaisesta tapauksesta tullut tälläistä julkista moralisointia ja paheksuntaa? Ei todellakaan. It's all in your fucking head, get a new and improved brainwash. :Pmiss mad:
JA IHMISET HEY... EIX OIKEESTI KANNATA VÄHÄN MIETTIÄ VETÄÄKÖ JOTAIN MUUTAKIN KUN VIINAA JOS EI TUUNNE RAJOJAAN!!!TÄLLÄSTÄ BILEIDEN KESKEYTYSTÄ LIIAN KUOSISSA OLEVAN IHMISEN TAKIA TAPAHTUU KOKO AJAN.JA SE ON EPÄREILUA KAIKKIA LIPPUNSA MAKSANEITA KOHTAAN...JA AIVAN TURHAA. NYT JÄRKI KÄTEEN..
Meinaakko? No mutta sehän tekee tästä kuolemasta täysin merkityksettömän, käytkö vielä paskomassa haudalle? Kasvaa sit paremmin pidempään jos joku muu ihminen ehkä sattuu muistamaan kuollutta rakastaan ehkä kukillakin.PAHOITTELUNI JOS JOKU ON KUOLLUT MUTTA KYLLÄHÄN JENGIÄ KUOLEE KOKO AJAN ERI PUOLLELLA MAAILMAA..
Ja kuinka vitun rautalangasta se pitää vääntää että mahtuu kaaliin että överit eivät välttämättä ole sen enempää itseaiheutettuja kuin mikään muukaan kuolinsyy? Käy mäkissä, hanki sydäri, oma moka, hehheh. Mieti edes pari minuuttia omaa päivittäistä toimintaasi, ja yritä kelata kuinka monille turhille terveys- ja kuolemanriskeille itse altistat itsesi päivittäin oman mukavuutesi vuoksi (lähteä voi tosiaan vaikka ruokavaliosta, edetä kohti vaikka henkilöauton käyttöä ja listaa voisi jatkaa lähes loputtomiin...), ja sen jälkeen mieti pariin otteeseen onko sinulla varaa ruveta aukomaan muille siitä kuinka nämä "tappoivat itse itsensä omilla ratkaisuillaan", ja että voisiko jokin turha elämäntapasi potentiaalisesti aiheuttaa kuolemasi, tai ainakin lisätä sen riskiä?MUTTA JOS KUOLEMA ON ITSE AIHEUTETTU
Ja postauksiaan. Minun kultainen sääntöni on yrittää olla avautumatta asioista asiantuntevaan sävyyn silloin kun en tiedä asiasta vittuakaan. Silloin kannattaa pitää suunsa kiinni ja antaa fiksumpien hoitaa puhuminen.NIINKU ESIM JUST KAMA ÖVERIT NI ON TODELLA TURHA ETSIÄ SYYLLISTÄ BIILEKANSAN JOUKOSTA.JOKAINEN VOI MIETTIÄ VÄHÄN OMALTA KOHDALTAAN OMAA TOIMINTAANSA.
Tää mua jaksaa tietyllä tavalla aina naurattaa ja huvittaa. Ok, sen ymmärrän että tuota imagoa ei käytännön kannalta juuri kannata levitellä, mutta jos nyt lähdetään siitä että koko konemusiikkikulttuurin olemassaolo perustuu hyvin pitkälti huumeisiin. Lukekaa historiaa, niin tajuatte että ilman huumeita meillä ei luultavasti oisi edes näitä bileitä. =) *kuuntelee hirmustuneiden kansanjoukkojen mylvintää ja turhautumista epämieluisten faktojen edessä* ;)HARMITTAA VAAN KUN TAAS KONEMUSIIKKI PIIRIT SAAVAT YHDEN HUUMEBILEET LEIMAN LISÄÄ JONKUN YKSITTÄISEN TAPAUKSEN TAKIA!! TAISI OLLA VIIMEISET BILEET AKTIA-SALISSA!!
Yoni:
Hyvät keskustelut nää bileet ainakin synnytti!
peepe:
Mun mielestä on vaan hyvä keskustella asioista, ja erityisesti päihteiden väärinkäytöstä,
CandyRaver:
Menkää itseenne ja suorittakaa pientä itsetutkiskelua ennen kun alatte täällä syyttelemään ketään TEIDÄN UUDENVUODEN JUHLINNAN pilaamisesta...
Jone:
On toki, mutta miksi se pitää tehdä Rushin palautetopikissa? Yleisön päihteidenkäyttöön liittyvät päätökset eivät voi olla järjestävän organisaation vastuulla ja Klubituksen huumekeskusteluun liittyvä topic sijaitsee täällä.
Sinza:
No siis se esiintyjä, jota itse odotin eniten. Sori huono sanavalinta.