DimensioN - Luminescence

12 posts, 1 page, 3,082 views

Avatar
#1 • • DimensioN Guest
Perinteitä kunnioittavaa melodista trancea. Kaunis äänimaisema ja leijaileva tunnelma tiukan kompin saattelemana.
Kannattaa ehdottomasti katsastaa! Biisistä tulossa myös extended mix.

[ www.mikseri.net/dimension ]

Ja Luminescence on biisin nimi

Kiitoksia :)
Fucking Nobody

Posts: 393

#2 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Pirun hyvä. Olen sanaton.
Miika

Posts: 893

#3 • • Miika
Mä oon ihan fiiliksissä tästä äänimaailmasta. Leveetä kaiuttelua ilman että liidit menee puuroksi, ja pari crossfeidiä kaiku vs. rev kaiku toimii hyvin.

Alun snarerytmitykset on vähän sekavia, samoin reverset basarit, niitä voisi omasta mielestä käyttää hillitysti läpi biisin, eikä vain alkuintrona. Clappia ihan vähän lujemmalle.

Biisi menee muuten duurissa! Tällä soundipohjalla tekee jo melkein mitä vain.

Biisin nimi on lähellä omaani....... *vink*
enrg

Posts: 2,040

#4 • • enrg
hyvältä kuulostaa yleisesti.. muutama asia jäi häiritsemään mut lumi tossa edellä jo mainitsikin. Reverse kickissä ja snareissa olis ainakin parantamista. Sopivan pituinen näillä eväillä (rakenteella)
Signum

Posts: 4

#5 • • Signum
Täytyy sanoa, että luminescense kuulostaa korvaani ihan helvetin hyvältä. En oo pitkään aikaan kuullu yhtä hyvää kiksu shittii.......Tahtoo lisää ja paljon !!!
kilobitti

Posts: 2,419

#6 • • kilobitti 1-2-3 techno

Luminescent: Biisin nimi on lähellä omaani....... *vink*



mä katoin aluksi että sulta on tullu uusi biisi*igor*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Fucking Nobody

Posts: 393

#7 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

kilobitti:
mä katoin aluksi että sulta on tullu uusi biisi*igor*



No mut hei hei, onko sulla mitään sanottavaa tosta biisistä?
Avatar
#8 • • Edited astaroth Guest
Tuo lead in on valitettavasti turhan lyhyt mielestäni, kaipaisin pidempää introa.
Mutta prkl kun on toimivaa kixxxxua. :)

Edit: Sen verran vielä, että valitettavasti jää liian lyhyeksi. Pari minuuttia saisi tähän helposti lisää, ja silti saattaisi tuntua lyhyeltä.
kilobitti

Posts: 2,419

#9 • • kilobitti 1-2-3 techno

Fucking Nobody:
No mut hei hei, onko sulla mitään sanottavaa tosta biisistä?



Valitettavasti ei, en pidä kiksusta joten jätän kommentoimisen genreä paremmin ymmärtäville. Ja sori OT-läppä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO
joo noniin..

melodia oli kiva mutta ääntä olisi voinut vähän vielä työstää/ leyeroida toisella. melodia oli joo kiva mutta alkoi jo vähän puuduttamaan.

vois keksii joitain muitakin elementtejä pidentämään kappaletta kun pelkästään liidi ja padi bassline ja rumput.

mutta nämä elementit olikin sit hyvin tehty varsinkin bassline oli toosi munakas

--
-keep it hard-

dB

Posts: 1,318

#11 • • dB Digital Beat Music
hieman paska soundi 24kpbs laadulla mutta biisi aika tyypillistä melodic trancea.
Eipä herätä mitään erikoisia elämyksiä mutta kyllä tämä ihan tanssittavan kuuloista
on. :)
miikku

Posts: 111

#12 • • miikku
en nyt onnistu littyy tonne mikseriin mutta aattelin näin sitten klubbarin kautta kertoo mielipidettä siitä traffic biisistä eli

se on aivan mielettömän kaunis biisi, just sellanen mihin haluu aamul herätä :) mutta toki tätä kuuntelee mielellään muutoinki... tänäänkin varmaan 14 kerta ku laitoin repeatille.

muistuttaa siitä miten pieniä me ollaan täälä suuressa maailmassa ja universumissa..mutta kuitenkin se on kuin tehty vain yhdelle ihmiselle,yksin maan päällä.

helvetin kaunis on!*sydän*