Josh: October Trance

14 posts, 1 page, 2,809 views

josh

Posts: 733

#1 • • Edited josh
October Trance:

01 Ryukyu Underground - Seragaki (Junkie XL Remix)

02 Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix)

03 Probspot - Bobcat

04 Vadim Zhukov - Exit (Original Mix)

05 ATB - Marrakech (Alex M.o.r.p.h.'s Synthetic Empire Remix)

06 Solid Globe - Sahara

07 Hidden Logic - Time (Original)

08 Haak pres. Annunaki - Frenzy (MK-S Remix)

09 Delerium - Silence (Above & Beyond 21st Century Remix)

10 The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)

11 Armin - Blue Fear (Solid Globe Remix)



Lataa
64Mb 128kbps

Kommentteja kiitos. ;)
Janne

Posts: 1,330

#2 • • Edited Janne kipee ukkeli
Kyllä kolahti, osui ja uppos! Hyviä biisejä (aika hittejä juu, mutta sehän tarkoittaa että niissä on jotain mistä porukka tykkää), miksaus ihan hyvin hanskassa ja fiilis kohdallaan. Jostain vaihdosta jäi sellainen jälkimaku, että olikohan se tarkoitettu juuri sillä lailla tahdeittain kun mitä siitä tuli (kuuntelin yöllä *känni*, ihan turha kysyä mikä niistä *blush*), mutta se ei haitannut yhtään. Antaa tulla vaaan lisää samanlaista! *joo*

Aamuedit: se jännä vaihto oli Marrakech - Sahara. Ja siitä sit eteenpäin pari seuraavaa vaihtoa olivat melodisesti ehkä vähän kummallisia. Mutta on niitä paljon huonompiakin vaihtoja kuultu - meniväthän nuo kuitenkin ilman laukkoja *hymy*
josh

Posts: 733

#3 • • josh
Kiitoksia.
Heh, joo kyllä se miksaus ihan silleen oli tarkoitettukin.. Mun mielestä ei oo väärin tehdä vaihtoa myös muuten kuin 32 iskun välein.. ;)
Janne

Posts: 1,330

#4 • • Janne kipee ukkeli
Niin, nimenomaan se kuulostikin _jännältä_ ja erilaiselta näin normaalikuuntelijan korvaan. Olisi kiva tietää, mitä muut deejiit asiasta ajattelevat - onko olemassa kirjoitettua/kirjoittamatonta sääntöä vaihtojen ajoituksesta. Varmaan juuri tyylikeinona ja sopivissa kohdissa tuota voi käyttää kuten mitä muuta tahansa, vai?

Ai hitto muuten että toi Above & Beyondin Silence-versio on hyvä... *plur*
josh

Posts: 733

#5 • • josh

onko olemassa kirjoitettua/kirjoittamatonta sääntöä vaihtojen ajoituksesta.


Kai se perussääntö on että 32 välein.. Itse pyrin kyllä rikkomaan sitä "sääntöä". *hih*


Ai hitto muuten että toi Above & Beyondin Silence-versio on hyvä...


Hyvä on juu mutta Airscapen ja Tieston mixit vielä parempia! *pihkassa*
Viltsu

Posts: 2,010

#6 • • Viltsu noname
Tuossapa onkin oiva asenne alkaa muovaamaan tracklistejä kun kukaan ei lataa mun settejä *kyynelnyyH*
Miten jengin musamaun kehittyminen voi onnistua kun ilmaista paskaa valuu joka tuutista.
Joo, ja sori, ei oo mun aamu :P
ja onhan tuossa kivojakin ralleja seassa, tuollainen hittipersehuoraaminen ei vaan tuo yhtään hyvää yhtään mihinkään mitä arvostan.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

josh

Posts: 733

#7 • • josh

Viltsu:
Tuossapa onkin oiva asenne alkaa muovaamaan tracklistejä kun kukaan ei lataa mun settejä *kyynelnyyH*
Miten jengin musamaun kehittyminen voi onnistua kun ilmaista paskaa valuu joka tuutista.
Joo, ja sori, ei oo mun aamu :P
ja onhan tuossa kivojakin ralleja seassa, tuollainen hittipersehuoraaminen ei vaan tuo yhtään hyvää yhtään mihinkään mitä arvostan.



Kiitoksia vaan palautteesta.

Vai muovaamaan tracklistejä? WTF!? Huomasitko hymiön tuolla ylhäällä? Luuletko tosiaan että tein tällaisen mixin jotta ihmiset latais / kuuntelis sitä enemmän?!
Valitsin jotain tiettyjä biisejä joskun ne olis parempia kun viime setissä?

Kaikki omat mixit pitää sisällään ainoastaan musaa josta itse pidän, luonnollisesti! Edellinen vaan oli vaihtelun vuoksi eri tyylinen kuin muut yleensä..

(Editoin nyt vielä tuon otsikon ettei ketään muu saa slaagia sen vuoksi.. huh. *uuh*)
peepe

Posts: 904

#8 • • peepe
Perussettii, ihan mukavaa&menevää.
Viltsu

Posts: 2,010

#9 • • Viltsu noname
No joo, pyydän anteeksi lievää ylireagoimista.
Ei pitäisi selata nälissään keskustelufoorumeita...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Jussi Soro choon!
Hemmetin hyvä setti!

Hyvii biisei, just sellasii mitä itekin tykkään veivailla. Ehkä muutama vähän vanha, ja noi uudet versiot vanhoista biiseistä "vanhentaa" vähän settiä, mut oikein kivaa soundia. Alkupään biisit rakentelee kivasti, ja Saharasta lähtien setti potkii oikein kivasti eteenpäin. Miksaus on ihan kohdallaan, yks riitasointuvaihto otti korvaan (sahara -> time), mut ei noilla niin väliks oo.

Polttoon ja autoon :)

BTW, miks viiminen biisi ei oo listattuna, tai ees kokonaan?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

josh:
---
onko olemassa kirjoitettua/kirjoittamatonta sääntöä vaihtojen ajoituksesta.
---

Kai se perussääntö on että 32 välein.. Itse pyrin kyllä rikkomaan sitä "sääntöä". *hih*


No ei tosta ihan hirttotuomiota saa, mut kyl tahdilleen _pitäis_ miksata. Eli mieluiten 32 välein joo :)
josh

Posts: 733

#12 • • josh

miks viiminen biisi ei oo listattuna, tai ees kokonaan?



Jees piti pätkästä tuota mixiä että mahtuu hyvin cd:lle ja tuossa kohtaa oli mielestäni paras kohta..
viimosena trackkina Sam Sharpin Deep.
DJ Smyygi

Posts: 131

#13 • • Edited DJ Smyygi
Hyvä setti oli ja loppukin oli ihan mukava =).
Neko

Posts: 943

#14 • • Neko No äläpä kerro enempää
Kovasti pidin, huomasi jalan vipattavan, ja se on hyvä merkki se. *sydän*