Orkidea: Beautiful (Sunrise in Ibiza ambient mix)

53 posts, 3 pages, 14,993 views

wattsson

Posts: 146

#2 • • wattsson
aivan loistava biisi! täs vaihees iltaa kyl original mixi parempi on mut eiköhää tän voi laittaa sit viimestää soimaa ku kotiin joskus yöllä/aamulla saapuu *sydän*
AlexS

Posts: 1,389

#3 • • AlexS kummasetä
Tykkäsin *joo* Toimi paremmin mun mielestä kuin alkuperäinen *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#4 • • hellu Guest
Olipas kiva hembee biisi *hihu*
Tykkäs *joo*
haksu

Posts: 75

#5 • • haksu *jjust*
nojoo ei ihan kolahtanu niinku alkuperäinen versio. kai tätä ibizalla auringonnousun aikaan kuuntelis *joo*
Jinx

Posts: 2,615

#6 • • Jinx Superfeminine
No joo ei tää huonokaan oo mut kyl alkuperänen silti on parempi... *joo*

--
Pyllykkä

Leppäkerttu

Posts: 225

#7 • • Leppäkerttu
HEI MIÄS!!!! I'm so impressed! Siis tästä tykkään*sydän* Hämmentävää*blush* Kerta se on ensimmäinenkin..
Kiitos*kiitoskiitos* Voisinpa tulla joku kerta Suomes vapaaehtoisesti kuuntelee setää jopa*vink*
Sanoisin kuiteski et tää on enemmän se "sunset in Ibiza" Just niinku cafe del marin terassilla silloin illalla Ibizalla*hihu*
Ober

Posts: 587

#8 • • Ober Dog shit taco
Muhun iski ainakin kybällä, loistavat rummut ja muutenkin rauhoittava tunnelma koko kappaleen ajan, itse olen sitämieltä että loppuu vähän liian aikasin, meinaan kappale olis kyllä voinut olla ainakin 2 minuuttia pidempi sinänsä rakenteen kärsimättä.
Saanen kysellä että mitäs laitteistoa herra käyttää?
Avatar
#9 • • . Guest
Mukavan leijailevaa soundia ja rentoa tunnelmaa! Ehkä noi padit oli liian pitkät ja odottavat alussa..
PItuutta ainakin pari minsaa lisää ja sydämen särkevä nostatus vielä päälle!
Miksaus oli hyvä ja kaikenkaikkiaan tosi selkeä! Mielestäni biisistä puuttui
vielä jotain elementtejä sekä pituutta. Muuten mainio biisi!=)
Fyrisch

Posts: 4,525

#11 • • Fyrisch
On kyl hyvä kappale *slurps* sopii just hyvin tähä mun tänhetkiseen darrajummailuu
Chatte

Posts: 4,085

#12 • • Chatte Team Teknolipat :)
Ihana illallinen; alkukeitto, pääruoka, jälkiruoka. Sauna. Kotona. Muistellaan Cafe del Maria - täydellistä. *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

vanhus

Posts: 889

#13 • • vanhus
orkidea on heittäytynyt hillin puolelle *joo**joo**jiihaa* oli ihan super hyvää tavraa tätävaan lisää levyn verran ja myyntii*nauru**joo**jiihaa**super**ding*
Corylus

Posts: 3

#14 • • Edited Corylus
Taidokasta, kaunista, maalailevaa. Naisvokaalit on kyllä hienot. Pituutta olisi voinut laittaa tuplat lisää, mutta muuten oikein onnistunut ambientväännös. *joo*
oZq

Posts: 153

#15 • • oZq
Todella mukavata tunnelmointia! Sopii näin sunnuntaipäivään mainiosti. Eipä osaa oikein alkuperäiseen verrata, mennään vähän eri ulottuvuuksille tässä. Tosiaan, ainakin pituutta olis kaivannut hippasen lisää.
Maistui! *joo*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Edited Jussi Soro choon!
mulla vaatii salasanaa?

edit: onks tää se sama versio joka soi jossain leffassakin? (olisko ollu Hymypoika?)
sts

Posts: 7,969

#17 • • sts Sama pyynti aitta!
Joo vaatii jotain salakalaa :(((
sadrak

Posts: 12

#19 • • sadrak
Tykkäsin kovasti, ehkä jopa hitusen enemmän kuin alkuperäisestä. Vaikeatahan näitä on verrata. Tosi kaunista *hihu* *sydän*
Fea

Posts: 690

#20 • • Fea Ithaqua
ei oikeastaan tätä parempaa biisiä vois näin aamupöhnässä kuunnella.

--
Booze is the answer. I dont remember the question