Pulsar afterparty 17.10.2004 @ Helsinki

11 posts, 1 page, 2,330 views

Pulsar Crew

#1 • • Edited Pulsar Crew
Ravintolalaiva Wäiski
05-12
10
7 klo 5-6

Pietari
Kaiu & Sakura
Eliot Ness
Poliisi VS. Puistokemisti
UnityF

#2 • • UnityF joo just se
poliisi & pietari mä oon paikalla!!!

ps. voin olla lipunmyynnissä mut en noitten settien aikana.. *sydän*
leenuliinu

#3 • • leenuliinu Kenen kaveri
Onpa kyllä omaakin silmääni miellyttävä lineup. Ei mitään, mistä en pitäisi. Hyvä hyvä.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Pulsar Crew

#4 • • Pulsar Crew
Pieni muutos alkuperäiseen lineuppiin, Pulsarin oma poika Puistokemisti tulee ottamaan erää poliisin kanssa.

5.00-6.20 Pietari
6.20-8.00 Kaiu & Sakura
8.00-9.30 Eliot Ness
9.30-End Poliisi Vs. Puistokemisti
sts

#5 • • sts Sama pyynti aitta!
Vois tulla ton vikan setin kuuntelee joo :)
DagO

#6 • • DagO häröö
Oli ihan kivat aamut. Nyt on kyl jo väsy. Sit jäi häiritsemään mikä oli Kaiu & sakuran setin vika narina biisi?
leenuliinu

#8 • • leenuliinu Kenen kaveri

DagO:
Oli ihan kivat aamut. Nyt on kyl jo väsy. Sit jäi häiritsemään mikä oli Kaiu & sakuran setin vika narina biisi?

Massive Lust - Never (Robbie Rivera Remix), käsittääkseni.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Sinza

#9 • • Sinza
Täälläkin tuli käytyä muutama tunti tanssahtelemassa. Ihan kivaa, vaikka hieman alkoi jo väsy painaa, eikä musiikki ollut ihan niin mun mieleen kuin illalla Wäiskissä. *nukkuu*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Hotblood

#10 • • Hotblood
Kivaa oli, vaikka menikin lähinnä kavereiden kaa höpötellessä, jalat ei vaan Rushien, Acapulcon aamujen, sitsien ja duuniyön jälkeen enää suostuneet tamppaamaan *grr* Vessojen karmea kunto aamuissa on oikeastaan ainoa vähän häiritsevä juttu Wäiskissä, muuten ei valittamista. Kiitos kaikille ihkuille tutuille, uusille ja vanhoille *iloinen*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jammailija

#11 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kyl aamuissa on vaa nii eri tunnelma kuin itse bileissä*sydän*! Musa oli aivan uskomatonta rallia alusta loppuun ja seurakin sen mukaista - täydellistä*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...