Entropy 31.12.2004 @

187 posts, 10 pages, 38,294 views

ajt

#161 • • ajt
Hauskaa oli minullakin, osa ajasta meni nakeissa mutta ehdin myös bilettää ja tehdä kierroksen kameran kanssa. Lisää kuvia siis:

http://ajt.iki.fi/party/uvug/

AJT
Bedrock

#162 • • Bedrock

patis:
Mainiot bileet. Kiitos.

Toivottavasti vandaalit saadaan edesvastuuseen.

Ei mitään lisättävää
*kiitoskiitos*

--
Future Perfect

-P

#163 • • -P
Olivatpa bileet!

Oli todella hienoa viettää vuodenvaihde niin monen tutun kanssa, juurikin näissä bileissä. UG-puolelta tuli todella messevää soundia à la Technical Directors, Burdock, Jagu ja Shuffle. UV-puolen paras anti oli Hiski & Pinnie Coma ja Kolina.

Chilli-puoli oli mielettömän mukava ja tuli todella tarpeeseen nuo patjat, joissa leputinkin kun siltä tuntui. Koumalle, BL:n pojille ja pHazelle iso kiitos chillaavista soundeista.

Eipä olisi kyllä uv-voinut mennä paremmin vrt. pariin aikaisempaan :)

Entropy <3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

*magia*

#164 • • *magia* säheltävä takkutukka
Kiitos aivan mahtavista bileistä..*aplodit*..oli kyllä paras uv..meni yli odotustenki..*hih*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

#165 • • Edited Taika Guest
Kiitos Entropy jälleen kerran*sydän*

Hyvä uuden vuoden aloitus kaikesta huolimatta koska olen vielä hengissä*hihu*
pete

#166 • • pete Räntämäen Lataamo
Entropy Rulez !!! Täytyy sanoa että mahtavat bileet, ja todella, UG-bileet on parhaat bileet ;)
Ja silti todella ystävälliset järkkärit / staff !!! ;) *jiihaa*

--
Peace Love Unity Respect

Kalle Karvanen

#167 • • Kalle Karvanen
Entropylle iso käsi kaikista järjestelyistä ja hienoista bileistä. Kaikki toimi ainakin omaan silmääni kuin rasvattu ja asioita oli oikeasti mietitty (esim. artistikuski, jolla vältettiin UV:n taksiruuhkat). Itselläni ei ole mitään, edes vähääkään, negatiivista sanottavaa järjestelyistä.

Barely Legalin chillpuoli oli todella hieno. Niihin dekoihin oli varmaan mennyt tunti jos toinenkin. Musa oli myös oikein jees sen aikaa mitä siellä tuli oltua/käytyä.

UV-puolen tarjonnasta ei tullut katsastettua muuta kuin ohimennen PJVM, joka kuulosti joissain kohdissa mielenkiintoiselta ja toisissa taas perustylsältä breiksiltä. Pitää joskus tsekata uudestaan ajan kanssa + selvempänä, koska nyt ei vielä pystynyt muodostamaan selkeää käsitystä.

Suurin osa ajasta meni kuitenkin alakerrassa (+ siellä täällä heiluen) jossa musatarjonta oli enemmän kuin kohdallaan. Burdockin italot hiukan epäilytti alkuun, mutta kyllähän ne tuntui uppoavan porukkaan kun palohälytyksestä oli selvitty. Jagu sai porukan lopullisesti liikkeelle. Hemmetin tarkkaa miksaamista oli myös havaittavissa. Technical Directors setti Rasmuksen kanssa meni kaiketi hyvin, kiitos crc:lle feattauksesta! Koivikko hoiti taas kertaalleen homman kotiin, tällä kertaa levyjen kanssa (vaikka kyllähän siellä taisi olla läppärikin mukana). Karri O:n setin missasin melkein kokonaan ja Shufflen setin aikana sitten jo sammuinkin.

Oli kyllä mahtista. Iso kiitos tapahtuman järjestäjille!
karrio

#168 • • karrio
Kiitos kaikille settiäni kehuneille - mukavaa että musa maistui. Ite olin itse asiassa positiivisesti yllättynyt, että jengiä oli siinä vaiheessa aamua tanssilattialla vielä niin paljon. Settini ei valitettavasti mennyt narulle (ainakaan tietääkseni) - ensi kerralla täytyy taas varmistaa myös tallentaminen.
monoxide

#169 • • monoxide Lipton Cocton
Voin sanoa omasta puolestani että parhaat bileet aikoihin. Järjestelyt toimi, musa oli joka huoneessa hyvää ja omat juomat <3. Toivottavasti telakalla tullaan näkemään jatkossakin vastaavanlaisia ug kemutuksia.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Tytti

#170 • • Tytti
Olipas aluksi vähän arpomista uuden vuoden loppuillan suunnitelmien suhteen, mutta lopulta valinta oli Entropy ja siitä olen ikionnellinen *pihkassa*
UnityF

#171 • • Edited UnityF joo just se
kuvia kyselty kauheesti no tässä nyt kootut linkit mitä löyty pitkin poikin nettii:

http://maija.irtie.org/uvug/

http://photo.anyon.org/?gallery=10

http://ajt.iki.fi/party/uvug/

http://akrid.piste.org/uvug_2004/

http://www.monorecords.com/entropy_nye/

http://www.ihku.org/~node/uv:ug/

jos joku ei haluu että sen kuvalinkki on tässä postauksessa niin mulle infoo...
+ jos tiiätte lisää linkkejä mitä en oo huomannu niin mulle infoo.. *hymy*
Dives

#172 • • Dives I see the light
mä oon vieläkin krapulassa :P
nicky

#173 • • nicky
Komeasti alkoi uusi vuosi! Puitteet oli upeat ja _niin_ ug:t (ramppi alakertaan ihan täydellinen *vink*), line-up taatusti yön monipuolisin ja tasokkain, chilli, ruokaa, jengi hyvässä fiiliksessä... En lakkaa ihmettelemästä, miten Entropy pystyy tällasiin ihmetekoihin! Kiitos! *piis*

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

Coon--

#174 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Vuosi vaihtui varsin mainioissa merkeissä. Bileet oli kyllä mielettömät, suorastaan hiukan häröt... olihan noi oikeestaan mun ekat ug bileet. Loppujen lopuksi tuli aika vähän biletettyä kun kuntokin oli sellanen että hädin tuskin jaloilla pysy. Onneksi muutama ihminen toimi hyvänä "tukipylväänä" ja piti huojuvaa pesukarhua pystyssä, vai pidinkö minä niitä. Omat viiinat oli jees, ei tarvinu stressata isosta baarilaskusta. Sosialisointi ja irstailu olikin siis pääpuuhaani ryypiskelyn ohessa, mutta ajoittainen tuon kaltainen vapaalle vaihtaminen on vaan terveellistä. Kiitänkin kaikkia järjestäjiä hyvinstä bileistä ja kanssaihmisistä tunnelmanluojina *iloinen*
Ninka

#176 • • Ninka
jups, hyvät bileet oli ei voi muuta todeta *iloinen* tanssitutti kovasti *jiihaa* ja sit aamusta alko jo tulla taas synkee arki mieleen ja pikkasen suruttaa MUtta mahdottoman iso KIITOS sille ihanalle ihmiselle joka siinä aamun tunneilla suostu vielä vähän soittamaan chillissä dnb:iä se oli täydellinen lopetus mun uuden vuoden juhlinnalle *hali* *plur*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

hiski

#177 • • hiski Screen/Further
Kiitos Entropy! Kiitos aivan mahtava yleisö! Bileet oli aivan mielettömät ja tunnelmaa ei voi sanoin kuvailla - noh, mukana olleet tietää..

Järjestelyt rokkas kaikin puolin ja yleisö tosiaan sitäkin enemmän. Fiilispuolelta keikka meni suoraan omaan top 3:een.

Kaks sanaa: Fukin' great!

Ekstra kiitti Jesselle kyydityksistä.

Illan tracklisti about näin:

Lost'n'alive - Feels like love (tiefschwarz vocal remix)
Quarks - Allein ('Augen zu und durch...' remix by Sascha Funke)
DJTAL - Digital World (tiefschwarz remix)
Mocky - Mickey Mouse Muthaf**@#s!! (tiefscwarz remix)
Tiefscharz - Ghosttrack (original)
Who Da Funk - Chi Chin
Electrixx - Frequenzstörung (club edit)
MR Negative - Better than you
Tiefschwarz & Eric D´Clark - Blow
B Vision - Lets do it
Sweet Light - Abusator
Alter Ego - Rocker
Lotter Boys - Checkrocker
Tom Vek - If You want
Brian Aneurysm - Succubus
Adam Kroll - Squonk
unknown - The Big Fake (label: Traffic Signs Vol. 1)
Dahlbäck and Dahlbäck - Forsberg loves the acid
Panash - Jack 2 Jack (Jesper Dahlbäck remix)
Unknown - Land of confusion rmx
Felix Da Housecat - Rocket ride (soulwax - rock it right mix)
Nirvana - Lithium
Basement Jaxx - Just 1 kiss (sunship mix)
Soulwax - NY Excuse
Madd - Music nonstop
Dick Voodoo - Horror vision
T. Raumschmiere - Querstromspaner (LFO rmx)
Voigt&Voigt - Mittendrin
Tube-tech - the end
#178 • • Edited ikj Guest

hiski:

Lost'n'alive - Feels like love (tiefschwarz vocal remix)
Quarks - Allein ('Augen zu und durch...' remix by Sascha Funke)
DJTAL - Digital World (tiefschwarz remix)
Mocky - Mickey Mouse Muthaf**@#s!! (tiefscwarz remix)
Tiefscharz - Ghosttrack (original)
Who Da Funk - Chi Chin
Electrixx - Frequenzstörung (club edit)
MR Negative - Better than you
Tiefschwarz & Eric D´Clark - Blow
B Vision - Lets do it
Sweet Light - Abusator
Alter Ego - Rocker
Lotter Boys - Checkrocker
Tom Vek - If You want
Brian Aneurysm - Succubus
Adam Kroll - Squonk
unknown - The Big Fake (label: Traffic Signs Vol. 1)
Dahlbäck and Dahlbäck - Forsberg loves the acid
Panash - Jack 2 Jack (Jesper Dahlbäck remix)
Unknown - Land of confusion rmx
Felix Da Housecat - Rocket ride (soulwax - rock it right mix)
Nirvana - Lithium
Basement Jaxx - Just 1 kiss (sunship mix)
Soulwax - NY Excuse
Madd - Music nonstop
Dick Voodoo - Horror vision
T. Raumschmiere - Querstromspaner (LFO rmx)
Voigt&Voigt - Mittendrin
Tube-tech - the end

prkl mikä setti! checkrocker <3
Chatte

#179 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mahtavat bileet. Ihku chilli. Kaikki toimi. *plur* Kiitos tuhannesti kaikille tämän aiheuttaneille! *pihkassa*

P.S. Kameran muistikortti (256, lähes täynnä) ilmeisesti tippui jonnekin laukusta... ruhtinaallinen löytöpalkkio sille, joka palauttaa; elämää tärkeämpiä kuvia.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Nitta

#180 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Voih sinulle *uuh* Toivottavasti löytyypi *lohduttel*

Chatte:
P.S. Kameran muistikortti (256, lähes täynnä) ilmeisesti tippui jonnekin laukusta... ruhtinaallinen löytöpalkkio sille, joka palauttaa; elämää tärkeämpiä kuvia.

Olin tasaisen hyvissä, kiitos Sapelin kestityksen. Kiitos myös etkoilijoille ja jatkoilijoille *vink*

*plur*