Entropy 31.12.2004 @

187 posts, 10 pages, 38,240 views

Maihku

#142 • • Maihku neiti hankala
Ei voi muuta sanoa,kun KIVAAKIVAAKIVAA*sydän*
Hyvin järjestetty ja paljon kivoi ihmisii*plur*
Kiitoksia murulle,joka päätti sittenkin yllättää mut ja saapui paikalle*plur**sydän*
Vivo

#143 • • Edited Vivo
Oon vielki ihan romuna. 27 tunnin valvomisen ja 17 tunnin unien jälkeen on olo vähän nuutunut edelleen. Kiitos Entropylle, oli ilo tehdä yhteistyötä taas jälleen kerran kanssanne.

Osaan käviöistä olen hyvin pettynyt. Ihmisillä ei tunnu aina liikkuvan kovin paljoa päässä. Jos niitä litkuja on pakko vetää ni menkää edes jonnekkin piiloon niiden kanssa säätämään. Illan aikana sai huomautella chillin asiakkaille liian monta kertaa että vaikka nämä ovatkin jollain tasolla luvattomat bileet ei se anna lupaa käyttää laittomia päihteistä vapaasti. Eräskin sankari tuli multa (mulla jv kortti paidassa näkyvillä) kysymään että oisko poistaa jotain. Lakkaa ja gammaa tuntui taas olevan liikenteessä aivan poskettoman paljon ja niin myös ihmisiä jotka niitä eivät kohtuudella osaa käyttää.

Toivottavasti ihmiset nauttivat chillistä. Itse, niinkuin myös varmasti koko muu BL:n väki, olin ainakin jollain tasolla tyytyväinen lopputulokseen. Olen aidosti pahoillani ettei multa enää aamuyöstä välttämättä riittäny huumorintajua jokaista sekopäätä kohtaan chillissä.

Hyvää uuttavuotta kaikille!

--
one foot in the rave

sts

#144 • • sts Sama pyynti aitta!

Vivo:
-clips-

Sinuille uskomattoman iso kiitos että jaksoit kantaa niitä kaikkia sekoilijoita sinne selviämishuoneeseen, kaikesta huolimatta.
Esa

#145 • • Esa
Propsit teille kaikille, jotka saitte tämän aikaan.

Vivo:
Oon vielki ihan romuna. 27 tunnin valvomisen ja 17 tunnin unien jälkeen on olo vähän nuutunut edelleen.

;) 26 + 19 täällä...
Peikkotyttö

#146 • • Peikkotyttö
Siitä huolimatta että alkuilta meni mun kohdalla totaalisen perseelleen ja olin vuoden vaihtuessa valmis toivottamaan kaikki alimpaan helvettiin,niin silti illasta tuli oikein mukava. Tanssimaan en pahemmin ehtinyt,kun ympärillä olin varmaan 200 tuttua ja tunnetusti jäin suustani kiinni koko ajan*nauru*
Hyvä Entropy;hyvä me!!!! tämä oli ehkä parasta,mitä olen Entropisti aikanani kokenut*jiihaa*

Skumppa oli hyvää*slurps**kuolaa**känni*

--
Groove is in the Heart

op-

#147 • • Edited op- Negis

Esa:
Propsit teille kaikille, jotka saitte tämän aikaan.

---
Vivo:
Oon vielki ihan romuna. 27 tunnin valvomisen ja 17 tunnin unien jälkeen on olo vähän nuutunut edelleen.

---

;) 26 + 19 täällä...

39 + 15 :D

Suurkiitokset kaikille järkkäreille ja vieraille jotka mahdollistivat nämä bileet. Paremmin ei olisi puhiskautta voinut päättää :) Erikoispropsit Amfibion Antille jonka apu uv-salin visuaalien toteutuksen suhteen oli korvaamatonta!

Tästä on oikein hyvä jatkaa..

op
KittysDead

#148 • • KittysDead Trooper

op-:
---
Esa:
---
Vivo:
---
;) 26 + 19 täällä...
---
39 + 15 :D

25 + 5 *uuh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Gnizhak

#149 • • Edited Gnizhak iku

Eiha:
Näin järkkärinkin puolesta hyvät kemut , vaikka ehdinkin olla vain vähän itse bileissä artistien kyyditysten lomassa.
Kiitokset kaikille raatajille ja myös juhlijoille :)

---
Gnizhak:
Pahoittelen aamuista käytöstäni, liika valvominen ja liika vähä syöminen ei ikinä oo hyvästä.

---

Kaikkihan vähän kiukkuisia aamulla/päivällä oli. Kiitos narikkojen kuljetuksesta :)

Aah, ja kiitos sulle myös siitä et jaksoit kantaa vastuuta (eli narikoita) vielä kun muut oli feidannu.. rakennan vaikka seuraavaksi käsin korvaavat, mut niihin en halua koskea enää ikinä :)
En tie haluanko mennä ees dipoliin bileisiin kun tiedän että mun takkini koskee niihin :>

KittysDead:
25 + 5

28 + 3, mut sainpa rytmin normalisoitua ja kunnolliset levolliset yöunet sitten illalla :)

--
Don't Just Stand There

sapeli

#150 • • sapeli jokukukamikä?
En pysty kuvittelemaan parempia bileitä uuden vuoden juhlimiseen - meikäläisellä ei yksinkertaisesti ole näistä bileistä mitään valittamista. Tunnelma oli kohdallaan, kaverit oli kohdallaan, musa oli kohdallaan, vaatteet ja muukin ulkonäkö oli kohdallaan, hinta oli kohdallaan, paikka oli hyvä, känni oli mainio (ja kavereillekin riitti *hihu*)... Siis oikeastaan yhdet parhaista bileistä ikinä! *joo*

Lisää näitä, ehdottomasti. Täytyypä ottaa yhteyttä ihmisiin ja ryhtyä auttelemaan näiden järkkäämisissä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zyklonius

#151 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Kas, vaikka vanhaksi ollaan tulossa, niin silti vielä on hellyyttävän sarkastisia ennakkoluuloja. Spontaanisti tuli lähdettyä maailman parhaimman seuran kanssa kemuihin, joissa piti oleman pelkkiä teekkareiden pateettisia kraftwerk-pastisseja. Pah, vielä mitä. Venuena mahtavin mitä olen koskaan nähnyt ja kokenut, musiikki ihastuttavaa, tanssitauti valtaisaa, kymmeniä ystäviä ympärillä ja se chilli - mikään ei lämmitä mieltä enemmän kuin kymmenet lattialla kiemurtelevat ihmiset. *iihhih*

Tackars, Entropy. Saitte aikaan kummaa kutinaa masussani ja outoja väristyksiä selkärangassani.

*insert your plur-smiley here*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

DiamonDie

#152 • • DiamonDie mediahippi
Olipahan erinomaiset bileet, varmaan viime vuoden parhaat sisäbileet (ja toiseksi parhaatkin taisivat olla Entropyn). Kaikki toimi - paikka, musiikki, äänentoisto, decot, valot, ruoka jne. Chilli oli tosi hieno. Onneksi alkuillan palohälytys ei päässyt keskeyttämään bileitä.

Jotain suhteellisen hyviä kuvia: http://maija.irtie.org/uvug/ (enimmäkseen pääsalista vaikka vietin paljon aikaa muuallakin, valaistus ei vaan ollut yhtä pätevä). Harvoin muuten pääsee kuvaamaan bileissä melkein pelkästään ilman salamaa.
Amanita

#153 • • Amanita

DiamonDieOnneksi alkuillan palohälytys ei päässyt keskeyttämään bileitä.

Toi kyl pelästytti.
-Santtu-

#155 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
huippubileet! *heiii*

Mul ei oo mitään pahaa sanottavaa, hirveesti kiitoksia vaan. Oikea valinta oli tulla tänne.

Kuluttajaystävälliset hinnat siel kioskissa *aplodit*

Tykkäsin paikasta *joo*

..ja se chilli *sydän* ..aivan ihana..pussailupaikka *pihkassa*

Jeejee!
patis

#156 • • patis 10
Mainiot bileet. Kiitos.

Toivottavasti vandaalit saadaan edesvastuuseen.
Waide

#157 • • Edited Waide sabão
Vaikka en ole ikinä nähnyt ihmisiä noin sekavassa tilassa niin bileistä suoriuduttiin ilman suurempia vahinkoja. Nyt sitä huomaa, että kaikki bileiden eteen nähty vaiva oli sen arvoista. Näistä tulee jäämään todella hyvät muistot. Kiitos =).

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Silphid

#158 • • Silphid
Oli mukavat pippalot. Kiitos kaikille ihanille *sydän*
Mahtava päätös ei-niin-kivalle viikolle.

--
:)

T0mbstone

#159 • • T0mbstone The Process.
Voisimpas sanoa että oli vallan makoisat bileet.

Kaikki vaan yksinkertaisesti toimi ja en voi muuta kun kehua ja kiittää bileiden organisoijia ja soittajia. *sydän*

Uv:ug nousi itselle uuden vuoden tapahtumien top listalla kärkisijalle. *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Miika

#160 • • Miika
Kiitos vallan mahtavasta yöstä. Jäi mieleen *sydän*

Ens kerralla hiukan vähemmän vodkaa mulle...