Posts: 2,010 #23 • • 2004 Viltsu noname Hyzenthlay: täs vois olla hallmarkin haastaja kun vaan sais vähän enemmän tietoo
Posts: 2,258 #24 • • 2004 Gilgamint.com Making questions Pitää kyl kattoo jos tännekki konttais... raketit perseessä...
#27 • • 2004 Cera Guest Texx: --- Cera: jipheijaa :)(: --- aina tää loggaantuneena kun mä yritän sanoa jotain. mut kyl ritvakin on varmasti innoissaan! :)(: oho JOO! OON! :)(:
Posts: 2,361 #28 • • 2004 • Edited UzU [33100] kilobitti: mun uudetvuodet on itseasiassa milleniumista saakka olleet aika laimeita juhlia. Tänä vuonna vois kokeilla tämmöstä vaihtoehtoa*joo* Sä olet ollut väärissä bileissä. kipzu: Pääseeks tänne vaan kutsuilla...? vähän semmosta huhuu kuulin... Tarkat korvat sulla.
Posts: 479 #38 • • 2004 Chrisdyan mikäköhä tääl mahtaa olla esiintyjä kaarti ? ja mistä kutsun kykenee pummaa ?
Posts: 70 #40 • • 2004 Pepi Yllättävän monta kertaa on tässä threadissa mainittu sana "kutsu" . Jos se on oikeesti nii, niin voisko joku hiukka valaista minkälaiset mahdollisuudet ois päästä messiin ? .-Pepi-. ps. *huuuookauuus*