Hallmark HM:NYE2004 31.12.2004 @ Helsinki

86 posts, 5 pages, 18,202 views

Wegez

#81 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Onkoha missää muute kuvia näistä hipoista? *ding* ..ku ainakin näin monen siellä pomppivan kamera kädessä.. *hymy*

--
...we´re all made of stars...

#82 • • djmg Guest

Wegez:
Onkoha missää muute kuvia näistä hipoista? *ding* ..ku ainakin näin monen siellä pomppivan kamera kädessä.. *hymy*

Niimpä...samaa tässä itsekkin mietin... *ding*
EFS55

#83 • • EFS55 Aviomies
Vihdoinkin taas hengissä.....!!

Jeesh meininki oli ja muutenki mukavissa meiningeissä pääs vuosi vaihtuu, näin Hallujen merkeis*hymy*
vuokko

#84 • • vuokko

aneroidit:
meno oli jees, musan taso laski illan mittaan tasaisesti. Sounditkin tuntuivat puuroutuvan mitä pidemmälle ilta meni .
7+

juu olin huomaavinani samaa? kuinka musiikki pitää laittaa liian(?) lujalle.
olin huomaavinani että kun tab astui dekkien taakse niin aiemmin (orkidean setin aikana) ei sentään ihan ylimmän baarin kaiteet tärissy/vapissu bassoista. Alhaalla tanssilattialla ei ilman earei ois voinu tanssia kyllä millään ilveellä -alkoi tulla jo ihan paha olo ja musiikki puuroutui tosiaan jotenkin,,
en ole teknisesti noista äänentoistoista juuri mitään tietävä mutta näin kun olin selvinpäin kuskina jne niin ihan junttitulkinnalla; paska äänentoisto etenkin tabista etiäpäin*hmph*

otherwise.. ihan kiva oli paimentaa humalaista ja niin onnellista muruani, onneksi on lattialämmitys vessassa, niin ei muruni aamuyöstä sentään palellut*blush*
devisss

#85 • • devisss superhero.

Wegez:

Ainakin yks ihminen ilmotti mulle ottavansa kuvia Klubbariin. Ehkäpä siis odottelemme... *hymy*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

#86 • • TDK_ Guest
Oli aivan mahtavat bileet *aplodit* ... näköjään noita kuviakin sitten tuli tosin vähän nihkeesti *hmph* mutta siistiä oli kuitenki...