931 posts, 47 pages, 967,048 views
Jutu, 7.5.2005 12:05:
"Pyhimys ei ole se joka ei koskaan lankea, vaan se joka aina langettuaan nousee ja jatkaa matkaa".
Avernian, 5.9.2005 15:31:
---
Jutu, 7.5.2005 12:05:
"Pyhimys ei ole se joka ei koskaan lankea, vaan se joka aina langettuaan nousee ja jatkaa matkaa".
---
Eli "pyhimykset" käy lankemassa, nousee iloisena ja jatkaa matkaa seuraavaan lankeemukseen?
josbe, 5.9.2005 15:25:
(Olen saanut ainakin yhden kaverini jo vakuuttuneeksi siitä, että "turha tehdä lupauksia, koska niitten rikkomisesta tulee vaan paha mieli", mikä liittyy läheisesti tähän dilemmaan.)
Avangion, 6.9.2005 12:36:
Tässäpä muutama meikäläisen motto:
"It's nice to be important, but it's more important to be nice!"
-Scooter
toma, 6.9.2005 12:44:
---
josbe, 5.9.2005 15:25:
(Olen saanut ainakin yhden kaverini jo vakuuttuneeksi siitä, että "turha tehdä lupauksia, koska niitten rikkomisesta tulee vaan paha mieli", mikä liittyy läheisesti tähän dilemmaan.)
---
Ja maailma on taas parempi paikka?-) Itselleen lupaamiseen tuota voisi ehkä soveltaa, mutta ei kyllä muille.
Siitä en tiedä kuka sen ensimmäisenä on lausunut.Tres, 6.9.2005 12:47:
Syön hatullisen puolukkahilloa jos tän on aluperin
laukassu henkilö jonka nimi on Scooter tai
joka esiintyy sen nimisessä orkesterissa.
josbe, 6.9.2005 13:00:
Tarkoitinkin nimenomaan niitä itselle tehtyjä lupauksia, sori
Itselleen kun osaa olla niin armelias, että anteeksianto on taattu, tai sitten kääntää ne jutut sillä surullisen kuuluisalla "hyvällä omallatunnolla" tehdyiksi. I know U know
toma, 6.9.2005 13:17:
---
josbe, 6.9.2005 13:00:
---
Yes I do :)
Eri asia sit johtaako se itsensä kehittämiseen tai mokien välttämiseen tulevaisuudessa - mut onneks me ollaan niin hyviä jo valmiiksi, ettei meillä oo moisella väliä, kunhan vaan on sinut itsensä ja päätöstensä kanssa. ;)
josbe, 6.9.2005 13:20:
Niinpä =) Miten voi katua päätöstä, jonka oli jo alunperin päättäny päättävänsä? Ja viel päätti päättävänsä nimenomaan siks, ettei katuisi mitään..
Perimmäinen syyhän tähän kaikkeen säveltämiseen on se, että on niin hauskaa ku on hauskaa :D
Kriss G, 5.9.2005 13:51:
Lyhyesti sanottuna: Ihan sama. Toimii lähinnä sillä periaatteella että jos joku on menny vituiks, ni se on menny vituiks. Turha sitä on enää miettiä sen enempää vaan keskittyä siihen, ettei seuraavakin tekeminen mene vituiks.
Esim: "Ai mä olin liian kännissä, oksensin itteni päälle ja heräsin varsinaissuomesta. No ihan sama. Pitää ens dokaus kerralla vähän skarpata."
Toimii aina..
Jone, 20.1.2003 12:47:
kuilu:
---
Parempi kuolla seisaaltaan kuin elää polvillaan. muistaakseni erään (nimi ei tu mielee) espanjalaisen naiskommunistin heitto, liitetään yleisemmin E.Zapataan ja Che Guevaraan (Mas vale morir de pie que vivir de rodillas)
---
Tämän mukaan itse pyrin elämään. Jos nyt en suoranaisesti halua olla kyykyttäjä niin kyykytettävä en ainakaan suostu olemaan hetkeäkään, elämä on siihen aivan liian lyhyt.