____, 25.8.2006 23:02: Kaikki ihmiset ovat yksinäisiä. Toisilla on kuitenkin niin paljon ihmisiä ympärillään, että he eivät ehdi huomata sitä.
Tää on totta, mutta laittasin yksinäisyyden tilalle yksin. Aika rankkaa, mutta silleen se vaan on. Vaikka eihän tarvitse tuntea olevansa yksinäinen vaikka olisikin loppujen lopuksi yksin.
Tää on kyl oikeesti sellanen mikä toimii, yks luutnantti hoki tätä intissä aina ku joku erehty leiritulen äärellä valittamaan savun suunnasta
pointsit tästä! Samaan kategoriaan: Anaaliseksi on ihan perseestä
Mut oikeesti pelottava on Nalle Puh pelissä Kingdom Hearts: "How do you say goodbye to yourself?"
Luonnon ihmeellisen, arvoituksellisen lain mukaan
elämämme kolme tavoitelluinta asiaa
onni, vapaus ja mielenrauha
saavutetaan aina suomalla ne jollekin toiselle.
- Tuntematon -
Epailija, 4.10.2006 21:42:
Suomennos: Pystynkö elämään kuukauden pelkällä riisillä sen jälkeen kun olen laittanut rahani uuteen koneeseen, vai pitääkö tyytyä pelkkään veteen?
Suomennos2: Mitä pitää kovolta pelastaa ennen kuin se kosahtaa?
Avernian, 4.10.2006 22:34:
--- Epailija, 4.10.2006 21:42:
Suomennos: Pystynkö elämään kuukauden pelkällä riisillä sen jälkeen kun olen laittanut rahani uuteen koneeseen, vai pitääkö tyytyä pelkkään veteen?
---
kaikki kivat kuvat
edit: vaihdoin hymiön. Ku ei tää oo kyl naurun paikka...
Mut kaikki on suhteellista ja yllättävän monen asian saa uudestaan muualta. Kuvat itselläni on sellainen mikä harmittais jos katoais.
Koulutehtävistä pitäis varmaan ottaa varmuuskopiot, mietin. Itselläni siis. Tulipa herätys
Avernian, 4.10.2006 22:34:
--- Epailija, 4.10.2006 21:42:
---
Osta multa tää mun Pas.... hyvä kone :) Kyllä tää sulla ainakin parivuotta kestäis just hankin uuden kovonkin =P
Mä voisin kyll hankkia itteleni uuden tehomyllykän mutta ethän sie avernia niiden tissikuvies katseluun nyt mitään ihmeellistä tarvi =P
Niin ja ainoot mitä sun sieltä tarvii pelastaa on ne kaks hyvää sarjaa =P