931 posts, 47 pages, 967,729 views
sapeli:
---
Verano:
nuolaise ennen kuin tipahtaa, muuten et saa nuolaista ollenkaan
mitä helvettiä sitä enää nuolemaan sitten kun ei ole mitään mitä nuolla.
---
Tossa on kyllä hyvä pointti, mitä sitä nuolemaan sitten kun se nuoltava on enää tahra lattialla
Verano:
---
sapeli:
---
Verano:
nuolaise ennen kuin tipahtaa, muuten et saa nuolaista ollenkaan
mitä helvettiä sitä enää nuolemaan sitten kun ei ole mitään mitä nuolla.
---
Tossa on kyllä hyvä pointti, mitä sitä nuolemaan sitten kun se nuoltava on enää tahra lattialla
---
mua on aina pännineet lukuisat suomalaiset (kaipa samaa sarjaa löytyy muiltakin kansoilta) viisaudet tyyliin kell' onni on se onnen kätkeköön ja puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa sekä toki älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
ihmisenkö pitäisi olla mahdollisimman huomaamaton, hajuton ja mauton? ja aina pitäisi varautua pahimpaan iloitsematta mistään. bull shit!
Tres:
---
Verano:
mua on aina pännineet lukuisat suomalaiset (kaipa samaa sarjaa löytyy muiltakin kansoilta) viisaudet tyyliin kell' onni on se onnen kätkeköön ja puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa sekä toki älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
ihmisenkö pitäisi olla mahdollisimman huomaamaton, hajuton ja mauton? ja aina pitäisi varautua pahimpaan iloitsematta mistään. bull shit!
---
Siis toi 'ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa'han viittaa
siihen, että ei kannata elää sen mukaan mitä ei vielä
ole saanut, eikä siihen että nuole jotain konkreettista
objektia joka sinulla on jo hallussa, niinpäinähän
siinä ei olisi mitään järkeä
mitä noihin muihin sanontoihin tulee, niin niillä haetaan
lähinnä sellaista jalat maassa -meininkiä, ts. sitä
että turha leijailla, retostella ja lässyttää, vaan kannattaa
keskittyä omien asioiden tekemiseen.
Mut mä nyt olenkin stoalainen jäärä muutenkin.
Neiti Etsivä:
Töissä kuultu ja meni vähän tähän suuntaan, että onneksi on viimetippa, että saa edes jotain aikaiseksi.