Efo-Turbulence pt.3 [Rave/Happy HC/Breaks]

25 posts, 2 pages, 5,903 views

efo

Posts: 1,908

#1 • • efo Laserpoint
Kolmatta viedään. Tyylinä matskua vuodelta 93 eteenpäin ja jotain uusia ja vanhoja tuttuja. Luvassa orava ääntä ja plur meininkiä*plur*

Tuosta

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
ohhoh.. tää lähti imutukseen niin kuin nyt! *joo*
diorite

Posts: 437

#3 • • diorite 180+
imuun, palaute myöhemmin

--
Kuka? Minäkö?

Fyrisch

Posts: 4,525

#4 • • Fyrisch
Kivaa kikkailua, hyvii vaihtoja ja hyvä yleismeno!

Eniten kolahti happyhc.t, vois joskus olla bileet mis soitettais vaa sitä *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
vaadin biisi listaa!*kuolaa*

Joukossa on nimittäin yksi biisi jota oon fanittanu pitkään bileissä mut en oo tienny sen nimeä ja kun oon kysyny sitä niin oon aina myöhemmin unohtanu sen *poks* Mut nyt se on tässä.. huh huh.. vähänkö kylmiä väreitä.. *jiihaa*

jos et aijo julkaista sitä viellä vähän aikaa täällä niin kerro mulle privassa niin kerron sulle missä kohtaa menee se biisi menee.. *hih*

tsiisus että on hyvä setti.. tosi iloinen ja saa mut hymyilemään. mä en niinkuin tajuu.. jätkä on hyvä tekemään kiksu- mixejä, gabba-mixejä, tekno.mixejä, polkka-mixejä näköijään häppäri mixejä.. onko jotain mitä sä et osaa? *ding*

chilli- mixiä odotellessä *juonittel* *vink*

9½/10
Illustrator

Posts: 3,171

#6 • • Illustrator
Oi, jumalaista vanhaakoulua. *jiihaa* Tätä kuuntelee kyllä mielellään. Muutamat kikkailutkin mahtu joukkoon oikeen mukavasti. Onnistunut setti.*super*
display23

Posts: 3,069

#7 • • Edited display23
Kuten Unity jo sanoi on Efon erikoisuus se, että jäbä veivaa tyylii kun tyylii loistavasti. Propsit siitä!

Tässä mixissä sen huomas taas, tosin tuo "orava saundi" ei ole mun makuun, mutta hyvää mixausta taas.
efo

Posts: 1,908

#8 • • efo Laserpoint
*kiitoskiitos* palautteesta.
lisää vaa

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#9 • • astaroth Guest
Pistän imuun, palautetta tulee.
Kriss G

Posts: 1,492

#10 • • Kriss G Wir brauchen bass
Voi efo minkä oot menny tekemään*nauru* Ihan loistavan kamalaa soundii*sydän*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#11 • • djmg Guest
Oi..Efoliini... *iihhih* Kiitos tästä taas!!! *sydän**piis*
Avatar
#13 • • astaroth Guest
Kivaa kikkailua, skrätsit iskee muhun kympillä.
Kuten xybo sanoi, niin aika paljon pitchiä on biiseissä. Mutta olen niin tällaisen happycastle-huppa-bubba-musiikin ystävä, että mitä enemmän vingutaan, sen parempi.*nauru*
Vaihdot pelaa myös hyvin, 1-2 vain tuntui menevän hiukan pitkäksi, mikä saattaa tehdä setistä hetkittäin puisevia, koska jotkut biisiit välillä ikään kuin jähmettyvät paikalleen (tällä taas ei ole dj:n kanssa tekemistä, biisit vain ovat sellaisia). Muttei kuitenkaan missään kriittisissä rajoissa liikuta.
Tuo vokaalibiisi tuossa 36 minuutin kohdalla: Onko se sama, mitä Proteus on suosinut viime seteissään? Kyseinen biisi on vain niin herkkuuuuu...! :)
Kivaa kuulla vaihteeksi happy ravea, sitä kun ei koskaan tule liikaa nykypäivinä.
Kyllä mies homman osaa. :)
Kiitoksia.
UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se

Astaroth:
Tuo vokaalibiisi tuossa 36 minuutin kohdalla....



mä tiiän sen biisin nimen mut en paljasta sitä mut eikö ookkin täydellisen ihana lumoava ihku hehku plur upea kipale? *hihu* Oon kuunellu sitä kohtaa varmaan 100 kertaa jo.... Setin kohokohta ehottomasti. *sydän*
Avatar
#15 • • astaroth Guest

UnityF:
mä tiiän sen biisin nimen mut en paljasta sitä


*nyyh*
efo

Posts: 1,908

#16 • • efo Laserpoint
Kiitos Astaroth ja xybo rakentavista palautteista*kiitoskiitos*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Damien

Posts: 2,882

#18 • • Damien [tr3ox]
Kyll ne vanhat ravet taitaa kärsiä freeformin joukossa, et joko tai mut ei näin paljon sekoitettuna eikä ne ees kuullosta miltään uuden saundin rinnalla. Mua ei niin paljon haittaa tuo pitch kuin äänen laatu ja tunnelman muutos. Vähän oli sekava setti ja ehdottomasti liian lyhyt, joku pari tuntia mielummin jos näitä haluaa rauhassa sotkea keskenään.
efo

Posts: 1,908

#19 • • efo Laserpoint

xybo:
Aistinko sarkasmia ;)


Et*ding*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Hotblood

Posts: 387

#20 • • Hotblood
*super**plur* Tää pelasti mun päivän!!! Johan lähti peppu liikkeelle ja sormet osoittaan ylöspäin! Ehkä tästä loppupäivästä vielä tuleekin kiva *iloinen*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."