COBALT a.k.a Mr.D - Trancer than eva 2004 mix

33 posts, 2 pages, 8,733 views

Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#21 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
tää lähti just imuun... Ruoskinta heti kun kerkijän... *pahis*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

yuuyyu

Posts: 144

#22 • • yuuyyu
Aikas oivaa materiaalia oli kyllä, ja ei oo miksauksessakaan haukkumista. musiikillisesti vielä näyttäs tää herra löytävän kohteeseensa ilman sen suurempia eksymisiä.*pahis* ei oo paha, ei.
SA-TomTom

Posts: 2,727

#23 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
Mun mielestä avausraita on kyllä loistava! Rohkea, mukava vetäsy, joka jää mieleen ja erottuu massasta. Yelloa on tullut kuunneltua vuosia taakse päin enemmänkin... Tätä settiä on tullut nyt kuunneltua jo pidemmän aikaa ja maistuu yhä. Demomixien suurkuluttajana harvat setit jäävät pidempiaikaiseen vakkarikäyttöön, kuten tämä on nyt jäänyt. Teknisesti puhdas suoritus - ei tarvitse irvistellä kesken kuuntelun. Laulut nätisti valkattu ja voin hyvin kuvitella itseni tanssilattialla fiilistelemässä. Tästä setistä jää vaan niin hyvä fiilis, ettei jaksa väkisin vääntää jotain, mikä ehkä meni pieleen *sydän*

--
Never give up.
Never surrender.

dj x-em

Posts: 59

#24 • • dj x-em
Kuuntelin tän. Ihan kivaa setittelyä, aika lähelle jopa mun
trancelinjausta. Ei mitään erhettä teknisesti ja flow pysyy
koko ajan !!
straiter

Posts: 9

#25 • • straiter rollaattorit rulaa
Ferris Buellers day off

Alku vahvaa kasaripläjäystä ja siltä osastolta, josta en pidä. Sen jälkeen alkoi levy muuttua oikein hyvään suuntaan. Kyllä tykkään oikein paljon, alun itkukiksu putoaa oikein hyvin ja sen jälkeen muutos kiksuun onnistuu nätisti. Kyllä meni mun auton CD-boksiin eikä varmaankaan tuu ihan heti pois. Mä oisin ehkä kaivannut enemmän vokaaleja mutta kelpaa hyvin noinkin. Teknisesti kyllä oikein onnistunut setti.

Mä en vaan ymmärrä tota sun identiteettikriisiä, pukkaako toi keski-ikä noin vahvasti päälle? *plur*
COBALT

Posts: 1,407

#26 • • COBALT akitaattori

straiter:
Ferris Buellers day off

Alku vahvaa kasaripläjäystä ja siltä osastolta, josta en pidä. Sen jälkeen alkoi levy muuttua oikein hyvään suuntaan. Kyllä tykkään oikein paljon, alun itkukiksu putoaa oikein hyvin ja sen jälkeen muutos kiksuun onnistuu nätisti. Kyllä meni mun auton CD-boksiin eikä varmaankaan tuu ihan heti pois. Mä oisin ehkä kaivannut enemmän vokaaleja mutta kelpaa hyvin noinkin. Teknisesti kyllä oikein onnistunut setti.

Mä en vaan ymmärrä tota sun identiteettikriisiä, pukkaako toi keski-ikä noin vahvasti päälle? *plur*



Vai identiteettikriisi...?*hmph**igor* Haist'...!!! *kivatsulle* Vaihtaisit itse välillä kättä, senkin vanha Hippi!!!*nauru*
Hyvä, että humppa maistuu! *piis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

techboy

Posts: 72

#27 • • techboy
Nonni ! ! Johan irtos ruuvit vanhasta myllystä! Tätä jaksaa vääntää kerra jos toisenkin... Rämppis! hjyvä shetti! tattis taas! (H)

--
"I'm pretty normal the way I am"
- Paul Van Dyk

COBALT

Posts: 1,407

#28 • • Edited COBALT akitaattori
Jepulis!
"Enemmän progressiota" on jotkut kaivanneet. Tää nyt on lähinnä työnäytteeksi, että minkälaista saa kun tämän äijän buukkaa trancekeikalle. *uros* *piis*
Tehdään sitten ajan kanssa harmoonisia teoksia. Tätäkin tuli hierottua himassa n. kolme kuukautta... *hikoil*

Vastoin kaikkia periaatteitani ohessa myös Tracklist. Positiivista on se, että niin moni on ihan naamatusten pyytänyt sitä.
Noi viisut ei varmaan ole ihan oikeassa järjestyksessä, eikä välttämättä oikeat versiot niistä. En todellakaan muista niitä kunnolla, joten toi lista on vetäisty ihan stetsonista.

Kiittää ja kumartaa syvään kaikkia jotka ovat vaivautuneet pläjäyttämään pari riviä fiidbäkkiä!!! *kiitoskiitos*

*Yello-Oh Yea! (orig-86)
*Aquasource-Waking up the sun (Kuffdam&Plants coming up mix))
*A Force-Gravitational waves (orig)
*Van Roezel-Space romance (Andy Jay Powell meets Van Roezel rmx)
*A Force-Atomic outbreak (orig)
*Chris Cooper-Infinity (Dj Da Bomb mix))
*The Green Martian-Ladies and gentlemen
*Project five-JS Ten "Perspection"(Solarscape rmx)
*Aquasource-Waking up the sun (orig.)
*Escade-Shuffle Royal
*Tiesto feat. BT-Love comes again(Mark Norman rmx)
*Marcel Woods&S.H.O.K.K PR Woodshokk-Tulips&chocolate(G&M Project mix)

Edit: Tracklist päivitetty. Nyt se on oikein!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Delite

Posts: 8

#29 • • Delite
Oli taas hyvä setti! Ehkä hieman rankempaa mihin on tottunu, eli ei ihan arkimusaa, mutta oha siu vanhemmatki levyt tallessa siihe tarpeeseen. =) Olet huippu. <3 Tässä setissä tykkäsin eniten siitä noin 13min kohdalta alkavasta.
akiapina

Posts: 2,729

#30 • • Edited akiapina apinaki
Tykkäsin! Vaikka kiksu ei nykyään maistu niin makealta kuin joskus aikoinaan, niin tämä kyllä sytytti ainaki mut! Johtuu pääosin varmaan siitä, että tämä trancesetti poikkeaa nykytrancen (lue armintrancen) valtavirrasta, mikä ei hirveesti poikkeuksia lukuunottamatta inspaa mua enää. Plussaa vielä siitä että yhtään biisiä en ollut kuullut Green Martiania ja Tiëstoa lukuunottamatta, mikä teki setistä todella mielenkiintoisen. Itse olisin jättänyt ton Tiëston tosta pois, ei musta ainakaan sopinu tohon. Toiseks en tykkää kyseisestä biisistä sitte alkuunkaan *hymy* Itse en ainakaan jäänyt kaipaamaan progressiota tyyliin progetrance -> trance tähän, vaan tämän tyylinen kiksu toimii mulle ainaki parhaiten "full-on" meiningillä. Tekniikassa ei ole mitään valittamista, vaihdot sujuvat mallikkasti. Kaiken kaikkeaan setti tarjoaa juuri sitä mitä lupaa, eli rehtiä kiksutrancea (lähes) alusta loppuun :)

ps. 19 minuutista lähtevä melodia = *plur**pihkassa**sydän*
COBALT

Posts: 1,407

#31 • • COBALT akitaattori
*Yello-Oh Yea! (orig-86)
*Aquasource-Waking up the sun (Kuffdam&Plants coming up mix))
*A Force-Gravitational waves (orig)
*Van Roezel-Space romance (Andy Jay Powell meets Van Roezel rmx)
*A Force-Atomic outbreak (orig)
*Chris Cooper-Infinity (Dj Da Bomb mix))
*The Green Martian-Ladies and gentlemen
*Project five-JS Ten "Perspection"(Solarscape rmx)
*Aquasource-Waking up the sun (orig.)
*Escade-Shuffle Royal
*Tiesto feat. BT-Love comes again(Mark Norman rmx)
*Marcel Woods&S.H.O.K.K PR Woodshokk-Tulips&chocolate(G&M Project mix)

EDIT: TRACKLIST PÄIVITETTY. NYT SE ON OIKEIN...! :)

muokkauksia 2, viimeksi 7.12.2004 23:51

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#32 • • COBALT akitaattori
On aikaa vierähtänyt tovi...!
Jospa kerran elämässään syyllistyis oikein kunnolla oman topic'insa uppaamiseen.
Kiitos ja anteeks...!!!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#33 • • COBALT akitaattori
Hups!

Anteeksi kaikille, ilmeisestikin oheinen urli on jo kiinni! Informaatiokatkos mun ja "purkin" välillä on näemmä todellinen, hehe!!
---> Suurenmoinen, upea, kapea, leveä, magee, ja aikuisten oikeesti ISO KIITOS kaikille teille!
Uploadauksia oheisesta urlista on haettu about kolmesataa kappaletta (300kpl)...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja sehän on ihan julmetusti enemmän kuin ikinä saatoin unelmoidakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tervetuloa Kotkaan rav. Livinstoneen ensi lauantaina mlnm-kekkreille, samaa livenä + Holle&Radiac sekä Cosmo!

***PEACE!***

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!