Huonoin bilemesta ever!

70 posts, 4 pages, 20,634 views

flygirl

#1 • • flygirl
Eli mitkä ovat mielestänne paikkoja, jonne ette tykkää mennä bilettämään? ..tai no, kylhän ny joka paikassa on kiva pomppia *plur*

- Itse en tykkää olenkaan Vanhasta yo-talosta. Äänentoisto on niin surkea ja muutenkin jotenki epämukava paikka
Fyrisch

#3 • • Fyrisch

flygirl:
- Itse en tykkää olenkaan Vanhasta yo-talosta. Äänentoisto on niin surkea ja muutenkin jotenki epämukava paikka

ite taas tykkään koska siel on se iso sali!

Mut sit taas en tykkää clubeist, bileet ei vaa sovi omast mielest niihin.. ei saa olla liian fiinii..
zenny

#4 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
varmaan gloria.. olin ekan kerran bileis ja vessas oli sit lavuaari täynnä oksennust ni ei oikee hyvät muistot jäänny.. olin viel selvinpäin...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

domi

#5 • • domi Työn sankari.

zenny:
varmaan gloria.. olin ekan kerran bileis ja vessas oli sit lavuaari täynnä oksennust ni ei oikee hyvät muistot jäänny.. olin viel selvinpäin...

Tuon perusteella jokainen bilemesta on huono.
Lauruska

#6 • • Lauruska nihkee
cumulus nightlife lahdessa ehdottomasti !!!!
florx

#7 • • florx
Helsingin Factory. Turussa Klubi. Tossa ehkä tylsimmät ja muutenkin ahdistavan pienet mestat.
Aziz Combat Fighter

#8 • • Aziz Combat Fighter
Gloriasta on kyl oltava täysin vastakkaista mieltä. Mun mielestä se on arkkitehtuuriltaan ja miljööltään suomen parhaita bilemestoja, vaikkei varsinaisesti klubina toimikaan. Sen sijaan Stealth Unitit ja Inkvisitiot siellä on toiminu hyvin. Korotettu lava, selkeä tanssilattia, yläkerran baari, sivukäytävät, etc.. Perfecto! Sisustus vois toki olla hieman modernimpi, mut toimii se noinkin.
lostgone

#9 • • lostgone

zenny:

Ei ihme etten mä viihdy Haminassa, koska olen kokenut vastaavan siellä*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Dementation

#10 • • Dementation wednesday?

paanos:
Turussa Klubi. Tossa ehkä tylsimmät ja muutenkin ahdistavan pienet mestat.

Jos Turun Klubi on pieni, niin mietippä vaikka Grabia... Että sellaista...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

florx

#11 • • florx

Dementation:
Jos Turun Klubi on pieni, niin mietippä vaikka Grabia... Että sellaista...

Mjoo, onneton paikka sekin oli.
Juhgu

#12 • • Juhgu Virnistelijä
Lahdessa cumulus nightlife. Ainakin impulseissa (ja eilisessä stormissa) äänentoisto on kohdallaan, dekot ja valot hienoja, henkilökunta ystävällistä jne, mutta se ei vaan auta kun sinne onnettoman pienelle tanssilattialle ei mahdu tanssimaan ilman että pitää varoa muita tai joku kaatuilee päälle. Ja tanssimaanhan sinne bileisiin olisi tarkoitus mennä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#13 • • --- Guest
UMO JAZZHOUSE

VANHA
ezzy

#14 • • ezzy Droid-pappa
kerma ja vanha jaetulla ykkässijalla (ankea ja toinen akustiikan takia)
hesari ja hesperia jaetulla kakkostilalla (paskojen tilaratkaisujen takia)
premi on aika korkeella tällä listalla myös...tosin sieltä on enimmäkseen hyviä muistoja.
Fyrisch

#15 • • Fyrisch
Nytku La tour koettu niin ehdottomasti se *poks*
Individual

#16 • • Edited Individual HYPNO!
Kertakokemuksella Columbiahallen Berliinissä, mutta kai se on joskus koettava vielä uudelleen, niin osaa antaa paremman arvion.
Tai noh, puitteet olivat aivan mahtavat mutta se ihmismäärä ja aika ison osan "Minä menen tästä nyt, olit edessä tai et"-mentaliteeti vitutti ja ihmismäärä aiheutti myös alakerran pääkulkureitin täydellisen tukkeutumisen, onneksi yläkerran ovesta pääsi pois, mutta koska satoi oli metalliset portaat alas kattamattomaan " pihachilliin" saatanan liukkaat ja täten erittäin vaaralliset.
#17 • • greenie Guest
Ei mulla tule mieleen mitään paikkaa, vaan yleisesti;

METSÄ

Mä vaan haluan, että pääsen tarvittaessa nopeasti lämpimään suihkuun ja sänkyyn nukkumaan. Lisäksi ei ole mitään inhottavampaa, kuin olla huonoissa metsäbileissä, joista ei pääse lähtemään samantien pois :)
AnderS

#18 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Vanha!
#19 • • ALIEN Guest
wäiski - toivottavasti se uppoisi
Texx

#20 • • Texx ^_^

ALIEN:
wäiski - toivottavasti se uppoisi

:D
Enmäkään kyllä tykkää wäiskistä yhtään. :|

--