40 posts, 2 pages, 10,972 views
Ehkä meni liikaa elektroniikkaan (digikamera, dvd-soitin, polttava dvd, MuVo jne...) ja edustuskulut, voi helvetti :P
)

coolcat82:
Mitä ne on?? Tarkotushan on pitää hauskaa kun ei oo toista mahollisuutta...ainaki ite teen niin
Fucking Nobody:
---
coolcat82:
Mitä ne on?? Tarkotushan on pitää hauskaa kun ei oo toista mahollisuutta...ainaki ite teen niin
---
En mä ainakaan näe pienintäkään ristiriitaa hauskanpidon ja tavoitteellisen elämän välillä. Päinvastoin. Yksi tavoite voi just olla se hauskanpito. Ja se on helvetin paljon helpompaa, jos on elämän muutkin osa-alueet hanskassa.
W:
Osaan. Tänäänkin tavoitteenani on kunnon kännit ja koko illan jorailut halluissa....luulisi nyt onnistuvan.
Itsetutkiskelu*yingyang* on suuri voimavara ja se vahvistaa sinua kun ymmärrät itseäsi enemmän. Ehkäpä elämäsi suurin mysteeri oletkin sinä? Mielessäsi riittää loputtomasti sokkeloita joita tutkia: "Miksi teen niin kuin teen?" "Mitä oikeastaan tiedän asioista ja mitä luulen tietäväni?" "Mikä minä olen suhteessa muihin?"
.
.Individual:
---
Fucking Nobody:
---
coolcat82:
---
En mä ainakaan näe pienintäkään ristiriitaa hauskanpidon ja tavoitteellisen elämän välillä. Päinvastoin. Yksi tavoite voi just olla se hauskanpito. Ja se on helvetin paljon helpompaa, jos on elämän muutkin osa-alueet hanskassa.
---
Silloin tällöin ihmisillä vain se " hauskanpito" alkaa todellakin hallitsemaan jokapäiväistä elämää niin, että ne elämän muut osa-alueet, jotka mahdollistavat säällisen elämän ja tämän "hauskanpidon" itsessään jäävät tämän " hauskanpidon" varjoon ja siitäpä se hauskuus sitten taitaa ollakin. ( siis loppuakin )