jos ulkomailta ni tää on kyl kova joo!! sopii konemusaan täydellisesti!!hardikaveri:
henk. koht. mis oon käyny niin fabric- uk
415 posts, 21 pages, 183,834 views
jos ulkomailta ni tää on kyl kova joo!! sopii konemusaan täydellisesti!!hardikaveri:
henk. koht. mis oon käyny niin fabric- uk
siellä oli ainakin tilaa ja hyvin järjestelty tapahtumat, eikä soittajatkaan pahasta.. sellasta on jäänyt kaipaamaan.. 

yana:
paasitorni oli loisto
Wintermute:
---
yana:
paasitorni oli loisto
---
Jep. Planet of Love, jossa mm. RMB soitti on palanut verkkokalvoille pysyvästi. Se oli jotain uskomatonta, kun koko sali takoi ilmaa vihreässä lasermeressä matissen tahtiin. Suorastaan epätodellista.
Oliwer:
Yksi parhaista oli mun mielestä Lemon Lahdessa aikoinaan. (v 97-98)
Siellä porukka piti TOD hauskaa ja joraili joka paikassa. Tuli siellä viihdyttyä yks jos toinenki reissu, ennenkuin se kuopattiin joskus v. 99 tms.

Ja siinä vieressä oli juuri sopivasti Keittiöruutu, josta sai aivan järjettömän hyviä hampurilaisia yönälkään.
Kun kesällä oli keskiviikkobileitä niin yläkerrassa oli hyvin tanssimatilaa ja istumatilaa, juomat oli halvat, ja alhaalta sai kylmää vettä hanasta. Olihan siellä tietysti ihan karseat ne vessat mutta aika vähän ajasta siellä vessassa tuli kuitenkin hengailtua
Se että bileissä on riittävästi tilaa ja riittävän viileätä tanssia on mulle prioriteetti, ja nyt ei heti tule mitään muuta paikkaa mieleen missä on ollut sekä tarpeeksi viileätä että tilavaa eikä mikään muu pahasti mennyt pieleen.