415 posts, 21 pages, 162,764 views
Damien:
Focus -Suomen ainoa maailmanluokan klubi, eikä toista vastaavaa tulla näkemään... ellei sitä avata uudestaan.
Damien:
Kerma oli *******npaskaa ja se noteeraus on varmaankin ollut 100% artistivetoista **********ipaskaa, eli sillä miltä klubi näyttää tai miltä siellä haisee is irrelevant. Focus...niin mitä sitä enempää kehumaan, kaunis, ISO, toimiva.
Damien:
Kerma oli *******npaskaa ja se noteeraus on varmaankin ollut 100% artistivetoista **********ipaskaa, eli sillä miltä klubi näyttää tai miltä siellä haisee is irrelevant. Focus...niin mitä sitä enempää kehumaan, kaunis, ISO, toimiva.
keisha:
Kävin eilen ensimmäistä kertaa Kerman seuraajaksi tituleeratussa Rosegardenissa ja täytyy sanoa että tykkäsin paikasta todella paljon. Sokkeloinen pohjaratkaisu tuo intiimin pikkuklubin tunnelman, mutta nielee kuitenkin sen verta paljon porukkaa ettei tarvitse ahdistua tilan pienuudesta. Sisustus on tyylikäs ja toimiva, tanssilattia ihanan hämyinen. Ja siistit vessat eli tässä suhteessa ei onneksi muistuta Kermaa yhtään :) Odotan innolla mitä kivoja tapahtumia tuolla tullaan vielä järkkäämään ja itse tulen varmasti viihtymään rosiksessa vielä paremmin kuin edeltäjässään.
Ei siis ehkä paras bilemesta ever, mutta paljon on potentiaalia. Aika näyttää. Itse viihdyn pienissä ja intiimeissä klubeissa huomattavasti paremmin kuin isoissa yökerhoissa (vrt. Hesperia/Maestro).
Ana:
Toi on kyl kiva mesta, mut se mikä mua ihan oikeasti häiritsi oli se, että ilmastointi puhaltaa jäätävää ilmaa suoraan tanssilattialle. Seisoskelin siinä jonkun parikymmentä minuuttia, kunnes oli pakko siirtyä sivummalle kun alko tulla kurkku kipeeks :(
Mut äänentoisto, sisustus sun muut on todella rok. Ennustan hyvää tulevaisuutta k.o. paikalle, imho huomattavasti viihtyisämpi ja tyylikkäämpi kuin edesmennyt Kerma, vaikka monet ovatkin eri mieltä.
sts:
---
Damien:
---
Anna mä veikkaan susta Gloria on paras paikkai igin (yh.)
yana:
---
Damien:
---
ja sit hehkutat hypee. heh