42 posts, 3 pages, 5,903 views
Itis:
Slacker oli loistava!
Fever on aivan liian ahtaaksi sisustettu paikka pussyille. Siellä ei ole tilaa tanssia ja koko ajan on kyynerpää jonkun toisen drinkissä. Kaikesta ahtaudesta huolimatta lähden kyllä uudelleen pussyyn vaikka feveriinkin.
[/q
Paikkanahan mun mielestä Fever on Pussyn henkeen sopiva; intiimi ja hieman ehkä...hmm..ööö...jopa tuhma ja tilaahan siellä on tanssia loppujen lopuksi hyvin ja harvoissa clubeissa sitä tilaa tanssilattialla on milliäkään ylimääräistä.
TOIMIIII!!!
Thänx mega babe Taru ja muu pussyn porukka. Ensi kerralla varmasti jälleen paikalla.
super-enkuli:
Paikkanahan mun mielestä Fever on Pussyn henkeen sopiva; intiimi ja hieman ehkä...hmm..ööö...jopa tuhma ja tilaahan siellä on tanssia loppujen lopuksi hyvin ja harvoissa clubeissa sitä tilaa tanssilattialla on milliäkään ylimääräistä.
Itis:
---
super-enkuli:
---
Et tainnut olla kovin paljon tanssilattialla...
Mun mielestä myös olet erittäin väärässä tanssitilan suhteen.
Mut ihan sama, kivaa oli!