Mitä puhelinvastaajastasi kuuluu?

32 posts, 2 pages, 6,637 views

henkkat

#21 • • henkkat
bauzaa, pari minnuuttia.. ihan vaa kaikkien kiusaks*nauru*
#22 • • kelasin Guest
en omista vastaajaa, ne ovat saatanasta
thomas

#23 • • thomas
kuten jo yläpuolella todetaan, en omista.
Armin

#24 • • Armin surffitukka
Silloin joskus kun sellainen oli kuului vain "Mooooooooih! .... .... .... .... .... ... Armi tässä, en pääse juuri nyt vastaamaan puhelimeen mutta jätä viesti niin otan yhteyttä."
Jostain kumman syystä sitä pidettiin hyvinkin ärsyttävänä *vink*

Tätä ennen sitä oli vaikka millaisia hävyttömyyksiä, mutta työpuheluiden takia sen oli oltava eden asialliseen viittaavaa...

Tosin, enää ei ole vastaajaa, luojalle kiitos siitä! *hymy*

Jos sitä ei ehdi vastaamaan puhelimeen niin kyllä se toinen sieltä uudestaan soittaa mikäli sillä on tarpeeksi tärkeää asiaa, ja jos ei soita niin ei sitten.
Jone

#25 • • Jone Archibald Haddock
Fyrisch

#26 • • Fyrisch

hallaaa:

*joo* Turhaa rahastust vaa
MissKoo

#27 • • MissKoo

Fyraett:
---
hallaaa:

---

*joo* Turhaa rahastust vaa

Niin just! Sillon kun mulla vielä oli vastaaja meinas totaalisesti mennä hermot kun joku oli kännipäissään 'soittanut' elikkä puhelimessa ei ollut näppäinlukitusta kiinni ja oli jotenkin varmaan painanut vahingossa mun numeroa. Kuului vaan ääliökännihörhellysääniä ja kohinaa. Koska en tiennyt mitä nappulaa olis pitänyt painaa että oisin saanut tämän viestin ohitettua, jouduin kuuntelemaan tätä jotain 15 minuuttia ennenkun sain seuraavan viestin kuuluviin.. fiksua joo,o *nauru*
typo

#28 • • typo Testaaja
Tällä hetkellä oletusviesti. Aiemmin: "Petterin leivänpaahdin tässä moi. Vastaaja on valitettavasti lomalla, mutta jätä viesti niin toimitan sen eteenpäin, kun se on kypsä ja rapea."

.pi.

--
.psychedelicious.

andi--

#29 • • Edited andi-- lunttu

Nikitah:
Niin just! Sillon kun mulla vielä oli vastaaja meinas totaalisesti mennä hermot kun joku oli kännipäissään 'soittanut' elikkä puhelimessa ei ollut näppäinlukitusta kiinni ja oli jotenkin varmaan painanut vahingossa mun numeroa. Kuului vaan ääliökännihörhellysääniä ja kohinaa. Koska en tiennyt mitä nappulaa olis pitänyt painaa että oisin saanut tämän viestin ohitettua, jouduin kuuntelemaan tätä jotain 15 minuuttia ennenkun sain seuraavan viestin kuuluviin.. fiksua joo,o *nauru*

Vastaajan viestejä pystyy kyllä kelaamaan eteen- ja taaksepäin, poistamaan viestejä jne... *vink*

--
- RAAH -

#30 • • Kirsikka Guest
Ihan vakioviesti taitaa olla. Sellasen haluisin tehdä (ja lieneekö joskus teininä ollutkin) et ekaks imppaa ilmapallosta vähän heliumia ja sit mikkihiiriäänellä tekis sen vastaajaviestin.. :) sit on kyl vähän paha jos esim. töistä soitetaan, saattaisivat ihmetellä.
MissKoo

#31 • • MissKoo

andi--:
---
Nikitah:

---

Vastaajan viestejä pystyy kyllä kelaamaan eteen- ja taaksepäin, poistamaan viestejä jne... *vink*

Joo, olen kuullut tollasta huhua *nauru* mutta en tienny mikä nappula se on, katsos katsos..
Hotblood

#32 • • Hotblood
Vastaajat on syvältä, laittaa tekstarin jos ei saa kiinni puhelimella.

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."