140 posts, 7 pages, 31,525 views
Esa:
---
pikkuraaka:
vanhoista helmilöistä ois westbam & marusha - mayday anthem paikallaan
---
Niin siis...
WestBam - The Mayday Anthem
Kyl.
T-rex-orava:
---
breakaholic:
Joo ja mulle saa kans esittää biisitoiveita breakbeat-osastolta. Jotain helmiä oon jo settiin katsellu*juonittel*
---
jooko jooko jooko jooko jooko jooko jooko jooko vaikka prodigya
tuliko yllätyksenä?
pikkuraaka:
Luvassa pientä pettymystä softcore tiimille, sekä muille bilettäjille:
Raakapasi ei ole tulossa...
pikkuraaka:
---
T-rex-orava:
---
breakaholic:
Joo ja mulle saa kans esittää biisitoiveita breakbeat-osastolta. Jotain helmiä oon jo settiin katsellu*juonittel*
---
tuliko yllätyksenä?
---
Elä elättele turhia toiveita, ettet sit pety *iihhih* turha kapalta pyytää prodigya, ei se soita kummiskaan *muhaha*
Jammailija:
Nois Nosturin illuissa oli kyl loistava esimerkki siitä, että jengi on ihan täpinöissään saadessaan pitkästä aikaa klassikoita*sydän*! Ei ois hullumpi idis täälläkään peräkylillä lopetella taivalta ikivihreisiin*hymy*.
pikkuraaka:
---
T-rex-orava:
---
breakaholic:
---
tuliko yllätyksenä?
---
Elä elättele turhia toiveita, ettet sit pety *iihhih* turha kapalta pyytää prodigya, ei se soita kummiskaan *muhaha*
softcore:
---
hallaaa:
onks toi muuten sit se lopullinen lineup mikä tuol tiedois näkyy?
---
Jep, näin on asia eli lopullinen lineup on tuo tiedoissa näkyvä. Pienet yllätykset ovat tietysti aina mahdollisia, bileisiin on vielä yli viikko*hymy*
Soittoaikoja ym. infoa tulossa lähempänä bileitä.
hallaaa:
---
softcore:
---
hallaaa:
onks toi muuten sit se lopullinen lineup mikä tuol tiedois näkyy?
---
Jep, näin on asia eli lopullinen lineup on tuo tiedoissa näkyvä. Pienet yllätykset ovat tietysti aina mahdollisia, bileisiin on vielä yli viikko*hymy*
Soittoaikoja ym. infoa tulossa lähempänä bileitä.
---
hmph. oisitte nyt ottaneet jonku ison starban kyläilee ;)
COBALT a.k.a Mr.D:
HRMPF! Mikä vika meizissä, hyvä et mahdun ovest sisään, niin iso mää ole...!!! *REPSISTÄ!**muhaha*