Wert - Anything 4 lof

31 posts, 2 pages, 5,557 views

display23

Posts: 3,069

#21 • • display23
Mitäköhän on mulle tapahtunut kun tykkäsin tästä niiinkin paljon?

Kivoja biisejä oli ja monipuolisia, tyyli vaihtu aika tiheeän, mikä oli hyvä.
Muutama ihqpluristelukiksu-biisi siellä ei niin säväyttänyt, mutta nuo teknot sitäkin enemmän.
Hyvää mixaustakin tältä pojalta!
Täytyy sanoa, että mä tykkäään

Ja se vika biisi..plur.
Aidan

Posts: 1,524

#22 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Galrav:
Mitäköhän on mulle tapahtunut kun tykkäsin tästä niiinkin paljon?

Kivoja biisejä oli ja monipuolisia, tyyli vaihtu aika tiheeän, mikä oli hyvä.
Muutama ihqpluristelukiksu-biisi siellä ei niin säväyttänyt, mutta nuo teknot sitäkin enemmän.
Hyvää mixaustakin tältä pojalta!
Täytyy sanoa, että mä tykkäään

Ja se vika biisi..plur.



OMG! Janne MITÄ SÄÄ OOT SYÖNY *nauru*

Eiku joo Tää ON LOISTO Mixi! Ei sitä tasta paksua ihquplur trancee vaan vähä eri saundia kun muilla *piis*

--
Hammer Zeit!

remotion

Posts: 5,283

#23 • • remotion nostatus guru
ohho, nyt oli tukkamiehellä lähtenyt sukset uusille urille. Pitkällisen kitkuttelun jälkeen minä teh lahna sain vihdoinkin kuunneltua tämän ja kyllähän siellä oli aineksia soppaan.

Nyt oli kuitenkin liian luuppaavaa saundia minulle joten annos jäi vähän laihalle.
Miksausteknisesti tämä oli virheetön paitsi tietysti kovajätkä ois vielä hionut noita tasoeroja jälkeenpäin, ei kyllä ihan hirveitä heittoja kumminkaan minusta.. Eli biitillisesti hyvä.

Tämmönenkin musa menee mutta keiton sekaan sitten paljon uusia vihanneksia, nää ei toimi ihan tälleen putkeen soitettuna IMHOPUMBA niin hyvin vaan kaipais pientä levyillä leikittelyä sämpläystä, efektiä kolmatta dekkiä tai nopeempaa biisin vaihtoa? jotain tommosta ehkä sitten seuraavaksi jos tätä tyyliä lisää? Jäi mieleen tuolta ekasta chaoksesta Efon setti jossa samantyylinen tegnoilu taipui todella vetäväksi tanssilattialla mutta syy ehkä siinä että eipä levyt kauaa sitten vanhentuneetkaan lautasilla. Ainakin mikäli tanssia aikoisin. Taustamusiikkina tää menee kyllä näinkin ihan hyvin...
Wert

Posts: 3,386

#25 • • Edited Wert Varapalkkaliukuja

remotion:
ohho, nyt oli tukkamiehellä lähtenyt sukset uusille urille. Pitkällisen kitkuttelun jälkeen minä teh lahna sain vihdoinkin kuunneltua tämän ja kyllähän siellä oli aineksia soppaan.

Nyt oli kuitenkin liian luuppaavaa saundia minulle joten annos jäi vähän laihalle.
Miksausteknisesti tämä oli virheetön paitsi tietysti kovajätkä ois vielä hionut noita tasoeroja jälkeenpäin, ei kyllä ihan hirveitä heittoja kumminkaan minusta.. Eli biitillisesti hyvä.

Tämmönenkin musa menee mutta keiton sekaan sitten paljon uusia vihanneksia, nää ei toimi ihan tälleen putkeen soitettuna IMHOPUMBA niin hyvin vaan kaipais pientä levyillä leikittelyä sämpläystä, efektiä kolmatta dekkiä tai nopeempaa biisin vaihtoa? jotain tommosta ehkä sitten seuraavaksi jos tätä tyyliä lisää? Jäi mieleen tuolta ekasta chaoksesta Efon setti jossa samantyylinen tegnoilu taipui todella vetäväksi tanssilattialla mutta syy ehkä siinä että eipä levyt kauaa sitten vanhentuneetkaan lautasilla. Ainakin mikäli tanssia aikoisin. Taustamusiikkina tää menee kyllä näinkin ihan hyvin...




hmm.. ollaankohan me ny kuunneltu sama setti *Nauru* mun mielestä täs on kyl biisien osalta vaihteluu enemmän ku tarpeeks... ja Must ja gone but not forgotten settien tapaan periaatteessa tyylillisesti samanlainen sillisalaatti tänki pitäs olla. *hymy* toi taas toi edellinen setti mielestäni oli huomattavasti vähemmällä tyylisekottelulla maustettu ja huomattavasti enemmän vain yhtä tyylilajia..
nooh. mut ei se nii vakavaa...yritetääs sit ens kerralla jotain erilaista *vink*
remotion

Posts: 5,283

#26 • • remotion nostatus guru
pitänee kuunnella vielä uudelleen jos tämä aukeaisi paremmin, ei vaan oo noi luuppipohjaset genret ihan mun ominta juttuu... :)
efo

Posts: 1,908

#28 • • efo Laserpoint
Tää on hyvä*piis* laadukkaasti miksattu ja hienosti variaatiota läpi setin ja kaikki biisit on hyviä*joo*

9 1/2 / 10

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

anthocyan

Posts: 1,511

#29 • • anthocyan Kohti valoa...
*aplodit* Oikeesti ihan pirun hyvä aloitus ainakin! *plur* Erilaista kuin muilla ja tosi iskevää. Pistän palautetta enemmän sit ku oon kuunnellu loppuun ja kunnol *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Zwek

Posts: 1,701

#31 • • Zwek
Sain tän vihdoin kuunneltua. Ekat 38 min oli juuri sitä mitä odotinkin, mutta sitten kävi keskiosa hieman tylsäksi. Loppu taas rokkas huolella. Laadukasta miksausta ja rakenne kaikin puolin ok, mutta jotain repäisevää jäin odottelemaan. Seuraavaa odotellessa!

8/10 *enkeli*