remotion:
ohho, nyt oli tukkamiehellä lähtenyt sukset uusille urille. Pitkällisen kitkuttelun jälkeen minä teh lahna sain vihdoinkin kuunneltua tämän ja kyllähän siellä oli aineksia soppaan.
Nyt oli kuitenkin liian luuppaavaa saundia minulle joten annos jäi vähän laihalle.
Miksausteknisesti tämä oli virheetön paitsi tietysti kovajätkä ois vielä hionut noita tasoeroja jälkeenpäin, ei kyllä ihan hirveitä heittoja kumminkaan minusta.. Eli biitillisesti hyvä.
Tämmönenkin musa menee mutta keiton sekaan sitten paljon uusia vihanneksia, nää ei toimi ihan tälleen putkeen soitettuna IMHOPUMBA niin hyvin vaan kaipais pientä levyillä leikittelyä sämpläystä, efektiä kolmatta dekkiä tai nopeempaa biisin vaihtoa? jotain tommosta ehkä sitten seuraavaksi jos tätä tyyliä lisää? Jäi mieleen tuolta ekasta chaoksesta Efon setti jossa samantyylinen tegnoilu taipui todella vetäväksi tanssilattialla mutta syy ehkä siinä että eipä levyt kauaa sitten vanhentuneetkaan lautasilla. Ainakin mikäli tanssia aikoisin. Taustamusiikkina tää menee kyllä näinkin ihan hyvin...
hmm.. ollaankohan me ny kuunneltu sama setti *Nauru* mun mielestä täs on kyl biisien osalta vaihteluu enemmän ku tarpeeks... ja Must ja gone but not forgotten settien tapaan periaatteessa tyylillisesti samanlainen sillisalaatti tänki pitäs olla.
toi taas toi edellinen setti mielestäni oli huomattavasti vähemmällä tyylisekottelulla maustettu ja huomattavasti enemmän vain yhtä tyylilajia..
nooh. mut ei se nii vakavaa...yritetääs sit ens kerralla jotain erilaista