Loco presents: Rush Winter Mayhem warm-up - 26.11.2004

122 posts, 7 pages, 20,711 views

sielu hänkin

#101 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.

Rocca:
---
tematsu:
eipä taida löytyä yhtään positiivista sanottavaa näistä kemuista... paitsi kuin kotiinlähtö.. ei oikeen enää taida upota tuollainen menevä mättö.. klubilla oli yllättäen taas helvetin kuuma, mikä latisti tunnelmaa.. tais olla myös lineuppi sama kuin aina ennenkin.. "kaverit" olis voinu vielä pelastaa illan, mut ei niitäkään kiinnostanut vittuakaan et olin saanut raahattua itseni paikalle.. ensiks pyydetään ja suurinpiirtein vingutaan et tuu bileisiin, ja sit ku sitä vihdoinkin tulee ni hyvä jos ees moit sanotaan ja jatketaan matkaan ja ollaan niin vidun kiireisiä... taitaa ikävä kyllä olla asiat nyt niin et nää oli mun viimeiset bileet... *piru**eiei* kampäkkiä odotellessa, sitten joskus... ehkä... *igor*

---

HEiii älä oo tollanen...oot aina mun frendi vaikka itte olin aika lujassa humala tilassa *nauru**blush*

Uskoisin kaikkien "ystävien" olleen humalatilassa. Kyllä kaikki susta tykkää ku ollaan totakin tekstiä luettu ja ihmetelty että onpas siinä teksti. Mm. että niinku sanottu elä oo tollanen, oo vaan kiva ittes.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

florx

#102 • • florx
Hohhoijjakkaa. Tuo Klubi osaa olla sitten ankean ahdistava paikka, jonka kruunasi Locoille tyypillinen yksitoikkoinen musalinjaus. Nooh, tiesinpähän mitä tuleman piti ja tulin silti mestoille :D
Istuin koko illan pikkuhuoneessa ja sielläkin oli aivan liian valoisaa (normaalit kattovalaiseimet päällä).
Klubissa täytyy olla oikeasti jotakin mielenkiintoista, jos sinne joskus vielä menen.
aivastus

#103 • • aivastus Ärsyttävä
Vallan vekkulit bileet. Siitä onkin sitten liikaa aikaa kun on viimeksi tullut jossain käytyä, kiitos Verottajalle ja sille toiselle saitte minut vänkäämään itselleni vapaaillan *nauru*
Täytyy sitten seuraavallakin kerralla yrittää päästä mukaan. Silloin voisi sitten ehkä paremmin osata tankatakin...
Ja sitten vielä orkl, viimeksi kun Klubilla oli Locobileet, olitte osanneet olla paremmin sotkematta *grr*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Xelfer

#104 • • Xelfer harder.fi
Kiitoksia vaan järjestäjille ja esiintyjille jälleen kerran mahtavista pippaloista. Taidan tulla vanhaks jo kun Alekin über-setti tuli tampattua niin ettei sitte muuta oikeen jaksanukkaan enää. Proteus oli tällä kertaa hyvä, vaikka se Lush oliski mun mielestä pitäny soittaa nopeempana *igor* RX oli kyllä armoton, onneks lähdin kesken pois, sydän ois saattanu pysähtyä. Laittakaa nyt hyvät ihmiset niitä kuvianne muidenkin nähtäväksi, selvästi siellä kamerat kävivät muttei oo vielä näkyny kuvia. Seuraavia Locoja odotellessa...

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

#105 • • Lep-1 Guest
Olipahan taas pippalot!!! Oli kyllä todella mukavaa vaikka olin koko illan selvinpäin!!*hymy*
Noh vähän piti kerätä alkuillasta rohkeutta että pääsi tanssilattialle*blush* mut kyl se siit sitten lähti ja kyl oli jalat hellänä aamulla!!*jiihaa* Kiitti kaikille kavereille hauskasta illasta!!
eDu

#106 • • eDu Team Telttajumitus
Jep... ihan mainiot kemut...*jiihaa* molemmille juhille (lepistö ja jokinen!) kiitti kivasta illasta... ja oli muutenkin ihmeen paljon tuttuja... ja rocca ota rauhassa seuraavan kerran...*sydän*
*yingyang**yingyang**yingyang**yingyang**yingyang*
PS. lepistö vois ensi kerralla ottaa myös jotain...! *justjoo*
Jone

#107 • • Jone Archibald Haddock

Helicon:
Laittakaa nyt hyvät ihmiset niitä kuvianne muidenkin nähtäväksi, selvästi siellä kamerat kävivät muttei oo vielä näkyny kuvia. Seuraavia Locoja odotellessa...

Miljoonannen kerran:
Jos bilekuvaamisen haluaa tehdä kunnolla ja elää vielä omaakin elämäänsä siinä sivussa, niin ne kuvat eivät ole nähtävissä heti bileiden jälkeen. Sun kaltaiset kuvien perään vinkuvat "kaikkitännehetinytit" vievät kaiken ilon koko touhusta bilekuvaajalta. Kuvat tulevat kultakin kamerana takana aikaa viettäneeltä kun ovat tullakseen - siihen asti voi pysyä housuissaan ja hiljaa.
DJ Rx

#108 • • DJ Rx FINRG Recordings
olipas kivaa. allekirjoittanut soitti ehdottomasti yhden parhaimmista seteistä tänä vuonna, tosin tuossa tuota video materiaalia tarkastellessa eilen kauhistelin sitä kuinka korkealle bpm luvut jälleen kerran loppu illasta nousivat :) sen verran riehakkaasti tuli tulkittua noita biisejä, että pistin paskaksi lainaamani sebastianin kuulokkeetkin, josta morkkis vielä tänäänkin. suurimmat kiitokset ihmisille ketkä olivat raahautuneet paikalle, enpä ole nähnyt ikinä yleisöä jolle olen soittanut niin liekeissä kuin viime perjantaina, yleisestikkin tapahtuma oli järisyttävän hyvä. lisättäköön nyt vielä että video materiaali joka paikan päältä saatiin kuvattua nähdään codex 4:n ohessa julkaistavalla video-cd:llä, sitten joskus kun kaikki on saatu valmiiksi ;)

kiits kaikille ja onnee maijalle!!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Zimeon

#109 • • Edited Zimeon

Rx:
lisättäköön nyt vielä että video materiaali joka paikan päältä saatiin kuvattua nähdään codex 4:n ohessa julkaistavalla video-cd:llä, sitten joskus kun kaikki on saatu valmiiksi ;)

Codex 4 ? Kuulostaa todella hyvältä =D

[edit]
*prkl typot*
[/edit]
aivastus

#110 • • aivastus Ärsyttävä
Jaa niin, unhottus. Kiitoksia myös sille tyttöselle, joka "antoi" sen vitosen mulle. Sai taas pieni ihminen yöllä ruokaa *hihu*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Translucide

#111 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Itsekin harmittelin sitä, et korvatulpat unohtu kotiin. Puolessa välissä iltaa meinas pää haljeta, mut onneks sekin meni ohi hiljaisuudessa vietetyn hetken ansiosta *vink*
Mut tällä kertaa viihdyin kyl paremmin pikkuhuoneessa, vaikka valaistus olikin turhan kirkas. Sain kellua siellä vaan rytmin mukana, ja ilta oli aivan ihana!! *jiihaa*
Tom_Cruel

#112 • • Tom_Cruel

paanos:
Hohhoijjakkaa. Tuo Klubi osaa olla sitten ankean ahdistava paikka, jonka kruunasi Locoille tyypillinen yksitoikkoinen musalinjaus. Nooh, tiesinpähän mitä tuleman piti ja tulin silti mestoille :D
Istuin koko illan pikkuhuoneessa ja sielläkin oli aivan liian valoisaa (normaalit kattovalaiseimet päällä).
Klubissa täytyy olla oikeasti jotakin mielenkiintoista, jos sinne joskus vielä menen.

oikein otti silmään tuo lausahdus yksitoikkoinen. illan aikana tuli perus HH, freeformia, hardnrg, nu-nrg ETC. PLUS
yksi LIVE ja Krissin rummutukset Sebastianin setin päälle. *ding* ...Yksitoikkoista?...

Pikkuhuoneen ei pitänyt olla valoisa,mutta kuulemani mukaan ääni/valo miehet olivat menneet ohittamaan jotain talon omia sähkösössötyksiä ja jos pikkuhuoneesta olisi katkaistu valot olisivat sammuneet myös koko talosta kaikki valot. *ding* kai....
Kuulema jos pikkuhuoneen olisi halunnut pimeäksi olisi pitänyt ruuvata kaikki lamput löysäksi kannasta,mutta eipä tullut tämä mieleen valitettavasti vasta kuin bileiden jälkeen...

--
Club Violenz

HardHouse

#113 • • HardHouse
Mun kuvat epäonnistu hyvin pitkälti.
JanJan

#114 • • Edited JanJan

napalmilapsi:
---
paanos:

---

oikein otti silmään tuo lausahdus yksitoikkoinen. illan aikana tuli perus HH, freeformia, hardnrg, nu-nrg ETC. PLUS
yksi LIVE ja Krissin rummutukset Sebastianin setin päälle. *ding* ...Yksitoikkoista?...

Pikkuhuoneen ei pitänyt olla valoisa,mutta kuulemani mukaan ääni/valo miehet olivat menneet ohittamaan jotain talon omia sähkösössötyksiä ja jos pikkuhuoneesta olisi katkaistu valot olisivat sammuneet myös koko talosta kaikki valot. *ding* kai....
Kuulema jos pikkuhuoneen olisi halunnut pimeäksi olisi pitänyt ruuvata kaikki lamput löysäksi kannasta,mutta eipä tullut tämä mieleen valitettavasti vasta kuin bileiden jälkeen...

TÄTÄ en sitten ymmärrä millään!!!!!!! jos joku DJ soittaa kerran 4kk:ssa niiin heti sanotaan että samanlainen lineup!!!!!
Mutta Paanos : ei tarvi tulla bileisiin!!!! voi jäädä kotiin jos noin pahalta tuntuu olla klubiulla...
florx

#115 • • florx

JanJan:
Mutta Paanos : ei tarvi tulla bileisiin!!!! voi jäädä kotiin jos noin pahalta tuntuu olla klubiulla...

Kiitos muistutuksesta, Locoihin tuskin jatkossa enää tulenkaan.
Mulle se on yksitoikkoista, jos koko illan tulee kärjistetysti +180 bpm tykitystä (toki oli se pikkuhuone), oli se sitten hard-nrg:tä, nu-nrg:tä, hard housea, freeformia tai sitten se live joista napalmilapsi mainitsi - olihan livekin hard-nrg:tä.
Kuten huomaat, kyse on siis mun henkilökohtaisista makuasioista, joten ei siitä sen enempää. Mun on vaikea paremmin perustella teille minkä takia juuri MINULLE ilta oli varsin yksitoikkoinen---> tämän kaltaiset polkkabileet eivät ole minua varten.
Rocca

#116 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
BTW... Tom Cruel ei soittanu 180bpm *vink* vaan kunnon jyskyttävää hh:ta ja se oli jtn. 150-160bpm *hymy* (Pilkunnussintaa mut kumminkin *hymy*)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

florx

#117 • • florx

Rocca:
BTW... Tom Cruel ei soittanu 180bpm *vink* vaan kunnon jyskyttävää hh:ta ja se oli jtn. 150-160bpm *hymy* (Pilkunnussintaa mut kumminkin *hymy*)

Hyvä tietää toi kyllä, saavuin mestoille meinaan aika myöhään. Tosta tulikin mieleen, että ois joskus kiva kuulla jotain vanhempaa Tinrib-matskua, joissa bpm on vielä siedettävissä lukemissa :)
Tom_Cruel

#118 • • Tom_Cruel

Rocca:

kyllä! paitsi viimeinen biisi minkäaikana kuus-satkun bpm counteri alkoi nousta rajusti... *jiihaa* pitchit meni myös pohjaan melkein kuin itsestään... TÄÄÄ levari on riivattu. *igor*

--
Club Violenz

Jussi Soro

#119 • • Jussi Soro choon!

paanos:
Hyvä tietää toi kyllä, saavuin mestoille meinaan aika myöhään. Tosta tulikin mieleen, että ois joskus kiva kuulla jotain vanhempaa Tinrib-matskua, joissa bpm on vielä siedettävissä lukemissa :)

Viimeks kuulin tota kun Kapteeni ite soitti, oli kyl helmee :)
BUTCHER-KK

#120 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
EXCELLENT & PERFECT pippalot! *jiihaa*
T&I-ryhmä kiittä kaikkia! *kiitoskiitos*
Hyvä Jani, Hyvä DJ:t, Hyvä Tytöt ja Pojat! Ja kiitos kaikkille kareveille Turusta ja sen lähistöltä hyvä meininki oli! *kiitoskiitos*
Ja pyydän antex, että olin vähän hurjapää! *blush*
RED DEVIL tekee joskus pahoja jälkeä!
*pahis* *super* *pahis*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%