233 posts, 12 pages, 104,460 views
Karvinen:
mitä tähä ny uskaltaa heittää, jos naisil on yli 10 sänky kaverii ni ne leimataa kiertopalkinnox heti... ja jos miehistä on kyse niin se vaan kertoo kuin "tosi" miäs o....
Shaznay:
Ana mitä vittuu sä taas vineet :D :D
Daverian:
---
Jone:
---
---
Sä oot 16. Ehdit vielä oikein hyvin elämässäsi sutimaan aivan kylliksesi. Itse olin täysi-ikäinen poikuuden mennessä ja aivan loistavasti oon kerinnyt tohonkin hommaan messiin. *viheltel*
---
Niin ehdin juu. Tosin vähän ketuttaa kun kaikki kaverit on jo maannu jonkun kanssa. Olen siis porukan ainut "poika". Mutta kyllä sitä hyvää kannattaa odottaa.
Piia:
Tääkin on tämmönen ikuisuus kysymys, et mikä on liikaa ja mikä liian vähän... Itellä on ollu ihan tarpeex, ehkä liikaakin... En oo mitään seurustelevaa tyyppiä joten on tullu kerettyyn... Ei se petikumppanien määrä, vaan se seksin määrä
Karvinen:
mitä tähä ny uskaltaa heittää, jos naisil on yli 10 sänky kaverii ni ne leimataa kiertopalkinnox heti... ja jos miehistä on kyse niin se vaan kertoo kuin "tosi" miäs o....
purrr-:
Kaikki te poikuutenne/neitsyytenne kanssa painiskelevat: kyllä te vielä pääsette seksiä harrastamaan.
Ana:
Se on vähän hankalaa varsinki jos raahaa humalassa baarista jonku 18v. tipusen kotiin ja alottaa setityksen tappelemalla viis minuuttia kondomin kanssa
sparffo:
pitääkö harrastaa seksiä että se lasketaan