233 posts, 12 pages, 104,551 views
Chatte:
---
Zile:
Aiheeseen sopiva hymiö...
---
Valot päälle ja peitto pois.
UzU:
En ymmärrä tuota etenkin jenkkien harrastamaa pimeässä peiton alla nyhjäämistä. Peitto on vain tiellä ja
kyllä musta on kiva jotain välillä katsellakkiin joten valokaan ei ole pahitteeksi :D
Lene:
Totta kai jokaisella on oikeus tehdä valintansa (ne selvästi väärät ja oikeudettomatkin), mutta valinnoilla on aina seurauksensa - oli ne sitten mitä tahansa.
Nymfiana:
hah. en pane kaikkea mikä liikkuu... panen kaikkia ketä haluun panna.
Nymfiana:
Taas täytyy verrata miehiä ja naisi... Kuinka usein pukeille selitetään et "tää on psykologinen juttu... et sä oikeesti nussi koska sä nautit seksist..." Miks on niin vaikeaa usko että nainen haluu munaa, ja ihan vaan sen hetkellisen nautinnon vuoks. Tätä oon mmiettiny usei, ja tullu siihen lopputulokseen, et monet naiset ei varmaan sit osaa nauttia seksistä... siis oikeesti, eikä sen takia kaipaa sitä... Mun mielestä tää vanhahaahkatauti on vakavampi sairaus ku seksiaddiktio.
Lene:
---
Alien:
Seksi on hyvä asia - asia mistä kukaan ei kärsi, joten miksi sitä kohtaan pitäisi olla yhtään negatiivista asennetta tai edes ajatusta? Lene, jos sä halaat viittäkymmentä miestä niin sä oot epäkunnioitettava ja likainen?
---
Voe voe voe, tuossa menet pahasti metsään, mutta mä en tällä hetkellä jaksa pitää aiheesta suurempaa luentoa (esim. aiheesta
Lene:
Nimenomaan ajatusmaailmat ovat erilaiset ja niiden pohjalta muodostaa mielipiteensä. Ja mä aion pitää omasta ajatusmaailmastani kiinni kunnes sitten mukamas koen tämän "valaistumisen", että on kunnioitettavaa, arvostettavaa ja ihannoitavaa panna kaikkea mikä liikkuu.
Lene:
Sä menit itse yleistämään aiheen yleisemmälle tasolle. siis släpÄ! Ja todellakin, asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin miltä näyttävät.
Lene: Parhaitenhan oppii jne. kun kohtaa ne, joiden kanssa on eri mieltä.
Lene:
Siis ei tässä tapauksessa (tai siis yleensä näissä tapauksissa) ole kuin toisten ihmisten hyväksikäyttämisestä omien halujen tyydyttämiseen. Respect!
Lene:
Tässä ei ole muusta kyse kuin näiden erilaisten asioiden käsittelemisestä. Vai pitäisikö pysyä aina vain hiljaa? Mitä silloin voisi oppia? Parhaitenhan oppii jne. kun kohtaa ne, joiden kanssa on eri mieltä.
Ja luulisi sun jotain tietävän tehokeinoista, mitä keskustelemistapoihin tulee.
Lene:
---
ALIEN:
daah... ja mitä pahaa siinä on, kun molemmat silti nauttivat?
---
Koska se on vain toisen välineellistämistä, eikä toiselle anneta muuta arvoa.
Lene:
Kai mulla nyt on silmät ja korvat päässä ja huomaan, miten ihmiset toisiaan kohtelevat. Ja sitten vielä suoraan myöntävätkin. Kokemuksesta? Perhaps.