Dragon -Special Trance Event. 22.10.2004 @ Tampere

60 posts, 3 pages, 6,451 views

Flight

Posts: 1,306

#41 • • Edited Flight Groove Me Baby
Oli pitkästä aikaa tosi messevää...
Piti tulla kuunteleen TABin setti ja jatkaa eteen päin, mutta siinä sattu tuleen niin hyvä fiilis päälle, että oli pakko unohtua sinne, ehkä Euroopan parhaan valomiehen viereen *vink* tamppaamaan *jiihaa*. Rioa kuulin ekaa kertaa.. kyllä sieltä tuli välillä niin klassikkoa, ETTÄ (System F, Marco V... *sydän*)

Kiits.
*kiitoskiitos*

PS. Poket joutu tuttuun tyyliin pysäyttämään Dragonit *nauru* .. ja se vaalea hiuksinen siellä tiskin takana sattuu vastaamaan siitä baariin pyörityksestä aika pitkälti... ja se on oikeesti ihan kiva *hihu* Mutta toi oksennus-juttu kuullostaa aika kohtalokkaalta *ding*
Loose Grip

Posts: 330

#42 • • Edited Loose Grip

Kuluu n. kaksi tuntia, kello on noin 02.00.
Istun edelleen samassa pöydässä,
ja joku random tytsy istuu siinä öpöpöydässä jonkun
random poitsun kanssa.
Yhtäkkiä tää myös kohdassa a mainittu nihkee baarimerja tulee mestoille,
ja kertoo nähneensä kuinka tämä random tytsy oksensi pöytään,
vaikka näin ei siis ollut.
Menee taas vartti.
Tulee n. 120 kiloinen järjestysmies ja baarimerja.
Baarimerja totee että joo, toi se oli, ja osoittaa random tytsyä.
Poke ottaa arviolta 50 kiloisen tytön kädestä kiinni ja alkaa vääntämään sitä aivan törkeen lujaa,
ja huutaa: mä väännän tätä niin kauan et sä siivoot.
No tyttöhän meni aivan paniikkiin, ja itkee hulluna.
Sit mä sanoin sille pokelle miten asiat oikeesti meni,
ja se vaan huutaa mulle että vittu se öpös tohon, älä ala mulle.
Tilanne jatkui niin kauan kun olin ko. paikassa.
Arviolta tunnin se tyttö siinä itki.
Kivaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Tuntuu oleva aika utopiaa lausahdus
"asiakas on aina oikeassa".
Ja jos tää random tytsy lukee tän,
niin lämpimästi kehotan lähestymään ravintolan johtoporrasta /
muuta vastaavaa,
koska toi on väärin.

Muuten oli erittäin onnistuneet kekkerit. Näitä lisää..

edit. typ-0


Ei pidä paikkaansa. Istuin vieressä ja näin koko tilanteen alusta loppuun. Siinä oli joo jonkun muun oksa siinä lattialla. Mutta oman lisänsä siihen viereen tää törkeässä humalassa oleva hysteerinen muija oli paria minuuttia aikasemmin oksentanu. Tämä tytön oksa siis osui siihen lattialle ja siihen jalkakorokkeelle, mutta se oksensi siihen niitä laikkujaan pariin otteeseenkin, sekä vielä kerran tämän vieressä istuvan pojan housuille (ei mitään megalaattaa, mutta kuitenkin)Ja tämä on tosi, itse olin autolla liikenteessä ja taatusti täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Portsari ei vääntänyt tuon tytön rannetta, vaan piti siitä kiinni, ettei tyttö karkaa. Tyttö sanoi, että päästä irti ja portsari sanoi, että pidän kiinni niin kauan kunnes siivoot ton oksennukses pois siitä. Jos tää tytsy sattuu lukemaan tämän niin kehoitan menemään itseensä. Itseä ainakin suorastaan vitutti, miten joku voi ensin juoda itsensä semmoseen humalaan, että tulee oksennus jopa niin, ettei tajua edes mennä vessaan sitä päästämään. Sitten kun normaaliin tapaan annetaan vaihtoehto a) maksa siivous, b) siivoa itse ja tyttö alkaa kiukutella, että en varmasti maksa, enkä siivoa, niin miten siinä pitäis portsarin sitten olla? Sanoa vaan, että "jaa no ei sitten". No siinä portsari sitten kärsivällisesti sille sanoi ehkä sataan kertaan, että siivoa toi oksennus nyt sitten kun et kerta siivousta maksa. Muija ei suostunut siivoamaan ja riuhtoi hysteerisenä. Mun mielestä portsari teki ja käyttäytyi juuri niinkuin pitääkin. Loppujen lopuksi tää muija ei kuitenkaan suostunut sitä siivoomaan ja se vietiin alakertaan. En tiedä sitten joutuiko maksamaan vai ei.


Nonii ja itse tapahtumaan.
Okiru soitti ylivoimasesti parhaan setin mun makuun. Harmittaa vaan, etten kuullu kuin osan. Tabilta tuli setin ensimmäinen puolikas loistomusaa ja sitten alko menemään liian raskaaks mun makuun. Kävin sentään T.rion aikana muutaman biisin tanssahtalemassa vaikka sekin oli makunystyröille pikkusen raskaan puoleista. Ei se tanssahtelu kuitenkaan tällä kertaa kauheesti orastavassa flunssassa ja ilman yhtään promillea maistunu. Aattelin kuitenkin, että kun oon tänne asti vaivautunu, niin käydään edes hetki pistämässä jalalla koreesti. Eli siis kokonaisuutena -ihan hyvä-. Känniörvelöt toki vituttaa, mutta tässä ihmisten maailmassa ei pysty känni- tahi muilta örvelöiltä koskaan kokonaan välttymään, joten sovitaan, että se kuuluu asiaan, vähänniinkuin laskelmoitu tappio.

Propsit Circlelle ja muille tapahtuman järjestäjille.
tumpsi

Posts: 2,553

#43 • • tumpsi rekisteröitymätön
^ahaa, no sehän muuttaa asian laitaa.
(Olin itse suhteellisen humalassa, joten dramatisaatiomittari
tais olla aika kattolukemissa.
Ikävä tapa jengillä tulla bileisiin öpöileen.)
Siispä bileet olivat erittäin onnistuneet :)
Siitä baarimerjasta vielä, että voihan se juu mukava olla.
Mutta kyllä mä oon saanu siltä suhteellisen nihkeää
palvelua, useaan otteeseen.
plur.
Tebi

Posts: 131

#45 • • Tebi normisetti
lyhyesti ja ytimekkäästi: iha ok bileet *iloinen*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

nuka

Posts: 47

#46 • • nuka
Ekaa kertaa Treellä bileis ja lopulta oli tosi hyvä meininki..
Okiru ja Tab veti kyl loisto setit...ei voi muuta sanoa! T.Rio oli hieman ykstoikkosta mun makuun, mut kyl se siinä meni (siis reisilihas, joka kramppas tms kivasti loppuillasta *hmph* ) ja tulihan sieltä legendaviisujaki!!
JuBe

Posts: 32

#47 • • JuBe
Onko muuten kuvia kellään, muutaman kameran olin näkevinäni.
okiru

Posts: 709

#48 • • okiru Outo Hervantalainen
Suhteellisen vänkät bileet oli vaikka Dragon dekoja ei ollu laitettu näkyviin. Harmi sinänsä.
Setti meni mielestäni ihan ok, vaikka harvemmin mihinkään olen tyytyväinen :D
Kivaa, että porukalle on maistunut :) Tollasen chillimmän meiningin soitteluu ei ole taas pariin kuukauteen päässytkään harrastamaan. Uusiks kyl tarvii ottaa ensi viikonloppuna <3

Kiitos tutuille ja uusille tuttavuuksille seurasta jälleen kerran :)
anri

Posts: 890

#49 • • anri team parempi pitäjä
Kivaa oli! Degoja ei joo juurikaan näkynyt, mut valot oli kivat! Okiruu en ehtiny kuuleen, Tabista sen verran et ei päässy yllättämään, T.Rio oli sen sijaan positiivinen ylläri!
Kiitos järjestäneelle taholle mukavasta illasta!

Kiits tutuille hyvästä seurasta ja vallan mainioista jatkoista.

--
don't go halfway - go all the way

drS

Posts: 1,939

#50 • • drS
okiru oli rok, ja tabikin yllättävän jees mutta toki illan paras oli t.rio, joskaan klasarisetti ei yltänyt aivan airfaren tasolle *hymy*
Beliar

Posts: 1,361

#51 • • Beliar
Hmm... Olkoon ihminen kuinka mukava vaan siviilissä, ei se anna anteeksi sitä, jos työtehtävissään osoittaan töykeää käytöstä. Senssin järjestysmiesten tiedetään kyllä aiemminkin ylireagoineen moneenkin tilanteeseen ja moneen otteeseen. En siis nyt puhu tästä tapauksesta...

Pähkinän kuoressa, Senssin mielestäni töykeä ja osittain ammattitaidoton henkilökunta on ainoa syy, miksi en ole yksissäkään Dragoneissa käynyt, enkä tule jatkossakaan siellä käymään niin kauan, kun venue on Senssi...

Kuulin kyllä huhua, että Senssin muuttuessa Onnelaksi, myöskin koko henkilökunta menisi vaihtoon... En sitten tiedä, onko huhulla perää vai ei, mutta hyvältä se ainaki kuulostaa... :)

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

peepe

Posts: 904

#52 • • peepe
Joo onhan se kyllä käsittämätöntä ettei ihmiset edes vessaan asti kerkiä oksentamaan kun ovat niin kännissä. Mutta, istuin myös vieressä kun kyseinen tilanne oli meneillään, ja mielestäni poke ei todellakaan vain pitänyt tyttöä kädestä kiinni, vaan otteet olivat turhankin kovia. Ja poke ei missään vaiheessa tajunnut että siinä oli myös sen pojan(ja enimmäkseen sen)oksennukset, vaan vaati tyttöä siivoamaan koko sotkun. Olis vaikka katsonut sen tytön henkilötiedot ja pistänyt laskun menee kotiin, mut se huuto-retuuttamis-tilanne jota jatku ihan liian kauan, oli aika naurettavaa...
Circle

Posts: 384

#53 • • Circle

DjBeliar:
Hmm... Olkoon ihminen kuinka mukava vaan siviilissä, ei se anna anteeksi sitä, jos työtehtävissään osoittaan töykeää käytöstä. Senssin järjestysmiesten tiedetään kyllä aiemminkin ylireagoineen moneenkin tilanteeseen ja moneen otteeseen. En siis nyt puhu tästä tapauksesta...

Pähkinän kuoressa, Senssin mielestäni töykeä ja osittain ammattitaidoton henkilökunta on ainoa syy, miksi en ole yksissäkään Dragoneissa käynyt, enkä tule jatkossakaan siellä käymään niin kauan, kun venue on Senssi...

Kuulin kyllä huhua, että Senssin muuttuessa Onnelaksi, myöskin koko henkilökunta menisi vaihtoon... En sitten tiedä, onko huhulla perää vai ei, mutta hyvältä se ainaki kuulostaa... :)



Senssillä ei ole vakio portsareita. Poket vuokrataan firmasta jolla on yli kuusikymmentä portsari.
Eli samoja äijjiä harvemmin osuu samana iltana, ja suuri osa Tampereen baarejen pokeista tulee tältä
samalta firmalta!


En oikein ymmärrä, miten voit syyttää henkilökuntaa töykeäksi ja ammattitaidottomaksi jos et kerran ole käynyt yksissäkään Dragoneissa! Ja sama juttu kun pokeissa eri kerroilla on ollut eri henkilöitä töissä.
Olisi kuitenkin kiva jos pystyisit perustelemaan miten Senssilllä ilmenee tämä ammattitaidottomuus, niin voin antaa palautetta
ravintolapäälikölle.
Mutta onneksi sentään suurin osa ihmisistä tulee myös kuuntelemaan jytää ja tanssimaan, eikä arvioimaan henkilökuntaa.


Huhut on huhuja Onnela varmaan tulee, mut paikkaa ei ole kyllä viellä päätetty.


PS. Miksi kerjäät itseäsi listaan jos et pysty kerran tulemaan edes paikalle henkilökunna takia.
Kaaso

Posts: 66

#54 • • Edited Kaaso Turning music into light since 1999
Ei mitn.....
ihan sama..


plur...

--
Everyone is allowed to have some stupid moments
Having too many is what makes you stupid...

Dinsku

Posts: 186

#55 • • Dinsku
On aivan naurettavaa kuinka aina syytetään portsareita kaikesta. Mies teki vain työtään ja huom selvinpäin!!

Ite näin koko tapahtuman ja sen, kuka oksensi ja mihin. Muijan käytös oli naurettava, varsinkin kun sen poikakaveri tai mikä lie tuttu rupes siivoon sen puolesta niitä oksennuksia, nii muija huusi hysteerisenä ettei niitä siivoo kukaan ja ite yritti repiä kättä irti poken kädestä...

Poken käytös taas oli todella asiallinen ja kärsivällinen. Ite olisin repinyt paidan sen muijan päältä ja siivottanut sillä ne oksennukset väkisin.. Jos ei bileistä osata nauttiin oksentamatta ja aina takerrutaan pilkkuihin, joita ei edes kännipäissään muisteta oikein, nii kannattaa miettiä kaks kerta mitä kirjoittelee ja puhuu ja mihin.
peepe

Posts: 904

#56 • • peepe
Joo dinsku, samaa mieltä että muijan käytös oli naurettavaa, voiks muuta odottaa kun ihminen on siinä kunnossa..? Mut poke ois mielestäni voinut hoitaa asian toisinkin.
Beliar

Posts: 1,361

#57 • • Beliar

Circle:
Senssillä ei ole vakio portsareita. Poket vuokrataan firmasta jolla on yli kuusikymmentä portsari.
Eli samoja äijjiä harvemmin osuu samana iltana, ja suuri osa Tampereen baarejen pokeista tulee tältä
samalta firmalta!



Juu-u! Tiedän Mutta valitettavan usein olen kuitenkin siihen erääseen järjestysmieheen (johonka nyt skooppaan koko paheksuntani) törmännyt Senssillä usein. On totta, että järjestysmiehen työ on erittäin vaativaa ja joudutaan olemaan tavallaan se ravintolan "mulkuin" henkilö ihan ammatin puolesta, on tämä yksi poke kuitenkin usein sortunut ylireagointeihin, joita ei saa tapahtua! Tilanne on paha, kun puhutaan Suomenkin mittakaavassa suuresta yökerhosta, missä asiakaskunta on massaa, eikä henkilökohtaisuuksiin päästä, kuten pienien paikkakuntien kippoloissa, missä poket tuntevat kaikki asiakkaat. Mutta toisaalta, ainahan pokeja haukutaan natseiksi - joskus syystä, toisinaan vaan aiheetta.

Circle:
En oikein ymmärrä, miten voit syyttää henkilökuntaa töykeäksi ja ammattitaidottomaksi jos et kerran ole käynyt yksissäkään Dragoneissa! Ja sama juttu kun pokeissa eri kerroilla on ollut eri henkilöitä töissä.
Olisi kuitenkin kiva jos pystyisit perustelemaan miten Senssilllä ilmenee tämä ammattitaidottomuus, niin voin antaa palautetta
ravintolapäälikölle.


Niin siis olenhan minä Senssillä käynyt monestikkin. Diveissa, Tranzexperiencen aamujatkoilla ja (nyt hävettää edes tunnustaa *blush*) kymppitiistailla. Painotan vielä, että puhuin osittain ammattitaidottomasta henkilökunnasta. Tarjoilijan, eli baarimikon/maijan ammattitaito koostuu teknisen osaamisen lisäksi myöskin hyvin suurelta osin asiakaspalvelusta, taidosta käsitellä asiakkaita. Henkilökunta saa hymyilläkkin asiakkaille, kohdella heitä kohteliaasti maksavina asiakkaina vaikka asiakas olisikin ärsyttävä ja työntekijällä "pahapäivä". Tarjoilijan ärtymys tarttuu helposti asiakkaisiin, eikä sillä todellakaan edistetä viinan myyntiä tai hillitä mahdollisia tappeluita. Jokaisella ravintolantyöntekijällä on oma roolinsa yleisen viihtyvyyden suhteen ja jos joukossa on yksikin vittuuntunut baarimaija, värjää punainen sukka pesukoneessa koko valkopyykin vaaleanpunaiseksi, vaikka muu henkilökunta olisikin oikeita päivänsäteitä.

Circle:
Mutta onneksi sentään suurin osa ihmisistä tulee myös kuuntelemaan jytää ja tanssimaan, eikä arvioimaan henkilökuntaa.


Tarkoitukseni ei todellakaan ollut mustamaalata Dragoneita henkilökunnan perusteella, puhumattakaan kemujen dissaamisesta. Kieltämättä jonkin verran palautteeni ravintolan henkilökunnasta on turhan kriittistä vain kahden työntekijän ansiosta.
Pieniä mutta tärkeitä asioita, joita olemme ravintola-henkilöstöyrityksemme henkilöstön koulutuksessa painattaneet työntekijöillemme. Kilpailu on kovaa, eikä yksin se halpa viina tai hyvä Dj enää riitä. Onnistunut ilta muodostuu kokonaisuudesta ja tarkasteltaessa massaa, eikä yksittäisiä mielipiteitä, koko ketjun, jonka henkilökunta muodostaa, on toimittava hyvin yhteen - siten se asiakas tulee sinne ensikin kerralla. :)

Circle:
PS. Miksi kerjäät itseäsi listaan jos et pysty kerran tulemaan edes paikalle henkilökunna takia.


Oonkos minä kerjännyt? *blush* No kuules, tehdäänpäs niin, että ensi kerralla, kun järjestätte jälleen Dragoneja ja jos oma keikkakalenteri niin suo, tulen mestoille korjaamaan käsitykseni henkilökunnasta (itse bileistä mulla onkin odotukset jo valmiiksi korkealla). Nimeä ei tarvitse listaan pistää - tuskin koen henkilökohtaisen konkurssin muutaman euron sisäänpääsystä ja täytyyhän Tamperelaista klubi-kulttuuria kannattaa!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Circle

Posts: 384

#58 • • Edited Circle

DjBeliar:
---
Circle:
Senssillä ei ole vakio portsareita. Poket vuokrataan firmasta jolla on yli kuusikymmentä portsari.
Eli samoja äijjiä harvemmin osuu samana iltana, ja suuri osa Tampereen baarejen pokeista tulee tältä
samalta firmalta!

---


Juu-u! Tiedän Mutta valitettavan usein olen kuitenkin siihen erääseen järjestysmieheen (johonka nyt skooppaan koko paheksuntani) törmännyt Senssillä usein. On totta, että järjestysmiehen työ on erittäin vaativaa ja joudutaan olemaan tavallaan se ravintolan "mulkuin" henkilö ihan ammatin puolesta, on tämä yksi poke kuitenkin usein sortunut ylireagointeihin, joita ei saa tapahtua! Tilanne on paha, kun puhutaan Suomenkin mittakaavassa suuresta yökerhosta, missä asiakaskunta on massaa, eikä henkilökohtaisuuksiin päästä, kuten pienien paikkakuntien kippoloissa, missä poket tuntevat kaikki asiakkaat. Mutta toisaalta, ainahan pokeja haukutaan natseiksi - joskus syystä, toisinaan vaan aiheetta.





---
Circle:
En oikein ymmärrä, miten voit syyttää henkilökuntaa töykeäksi ja ammattitaidottomaksi jos et kerran ole käynyt yksissäkään Dragoneissa! Ja sama juttu kun pokeissa eri kerroilla on ollut eri henkilöitä töissä.
Olisi kuitenkin kiva jos pystyisit perustelemaan miten Senssilllä ilmenee tämä ammattitaidottomuus, niin voin antaa palautetta
ravintolapäälikölle.

---

Niin siis olenhan minä Senssillä käynyt monestikkin. Diveissa, Tranzexperiencen aamujatkoilla ja (nyt hävettää edes tunnustaa *blush*) kymppitiistailla. Painotan vielä, että puhuin osittain ammattitaidottomasta henkilökunnasta. Tarjoilijan, eli baarimikon/maijan ammattitaito koostuu teknisen osaamisen lisäksi myöskin hyvin suurelta osin asiakaspalvelusta, taidosta käsitellä asiakkaita. Henkilökunta saa hymyilläkkin asiakkaille, kohdella heitä kohteliaasti maksavina asiakkaina vaikka asiakas olisikin ärsyttävä ja työntekijällä "pahapäivä". Tarjoilijan ärtymys tarttuu helposti asiakkaisiin, eikä sillä todellakaan edistetä viinan myyntiä tai hillitä mahdollisia tappeluita. Jokaisella ravintolantyöntekijällä on oma roolinsa yleisen viihtyvyyden suhteen ja jos joukossa on yksikin vittuuntunut baarimaija, värjää punainen sukka pesukoneessa koko valkopyykin vaaleanpunaiseksi, vaikka muu henkilökunta olisikin oikeita päivänsäteitä.


---
Circle:
Mutta onneksi sentään suurin osa ihmisistä tulee myös kuuntelemaan jytää ja tanssimaan, eikä arvioimaan henkilökuntaa.

---

Tarkoitukseni ei todellakaan ollut mustamaalata Dragoneita henkilökunnan perusteella, puhumattakaan kemujen dissaamisesta. Kieltämättä jonkin verran palautteeni ravintolan henkilökunnasta on turhan kriittistä vain kahden työntekijän ansiosta.
Pieniä mutta tärkeitä asioita, joita olemme ravintola-henkilöstöyrityksemme henkilöstön koulutuksessa painattaneet työntekijöillemme. Kilpailu on kovaa, eikä yksin se halpa viina tai hyvä Dj enää riitä. Onnistunut ilta muodostuu kokonaisuudesta ja tarkasteltaessa massaa, eikä yksittäisiä mielipiteitä, koko ketjun, jonka henkilökunta muodostaa, on toimittava hyvin yhteen - siten se asiakas tulee sinne ensikin kerralla. :)


---
Circle:
PS. Miksi kerjäät itseäsi listaan jos et pysty kerran tulemaan edes paikalle henkilökunna takia.

---

Oonkos minä kerjännyt? *blush* No kuules, tehdäänpäs niin, että ensi kerralla, kun järjestätte jälleen Dragoneja ja jos oma keikkakalenteri niin suo, tulen mestoille korjaamaan käsitykseni henkilökunnasta (itse bileistä mulla onkin odotukset jo valmiiksi korkealla). Nimeä ei tarvitse listaan pistää - tuskin koen henkilökohtaisen konkurssin muutaman euron sisäänpääsystä ja täytyyhän Tamperelaista klubi-kulttuuria kannattaa!






Noihin henkilökunnan ja portsareitten käytösasioihin on vähän hankala puuttua, koska en ole heidän esimiehensä, ja käyn Senssillä vain Dragon iltoina.
Ja käsittääkseni tämä menneet tapahtumat Dragon topic pitäisi käsitellä Dragon iltoja ja lähinnä bileitä ja musiikkia. Eikä menneitä Dive, kymppitiistai tai aamujatkoja...


Jees.. Ja minulle tärkeintä kyllä on hyvät deejiit ja meininki!!!

Mutta Tervetuloa jytäileen Pe 19. 11.
Peace;)
coco

Posts: 172

#59 • • coco hifipanda
joku kaveri käytti ahkerasti kameraansa täällä, mutta en löydä kuvia mistään.. *justjoo* (vinkki vinkki, haluaisin nähdä niitä kuitenkin)
BUTCHER-KK

Posts: 595

#60 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Nä trance pippalot oli aika yes, oikeastaan ne oli paljon paremmat mitä odotin! luulin, että tuuleen kuksu trance tai jotain aivan liian hidasta, mut ei oli ihan piristävä trance! IHME! *ding* joo!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%