HARDCORE IMMORTALITY@ Gloria 25.1.2003

41 posts, 3 pages, 5,033 views

Aidrian

#21 • • Aidrian Furian Master
kitiara:

PLUR *sydän* huomenna sitten *vink*
soittakaa ajo-ohjeiden tarpeessa
*hymy*

Taas on suunnitelmat muuttuneet. Tullaan kai Anssin kans suoraan bileisiin..
*iloinen**pahis* homma on vielä vähän hakusessa, mut kyllä tää tästä illaksi luoviutuu*nauraa*
Mut bileissä viimmeistään ihkuillaan*hih*
illusion

#22 • • illusion team-sauna :D
Rankan puoleinen ilta tiedossa *vink*
Illustrator

#23 • • Illustrator
Väsyttää...Niinku aina. Yritetään mestoille, jos vaan saa ittensä liikkeelle.*nukkuu*
Karski

#24 • • Karski Pomon kätyri
kuilu:

"AMPUMAVÄLIKOHTAUS TYHJENSI HUONEEN!"
- otsikko Seiskassa

Illan aikana vaikutti tosiaan siltä, että Mikco ja Xybo saivat
sentään muutaman ihmisen tanssilattialle, mutta
Ampumavälikohtaus soitti niin rankkaa musiikkia että
yleisö pakeni
. *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

#25 • • tuntematon Guest
Tres:

Ampumavälikohtaus soitti niin rankkaa musiikkia että
yleisö pakeni
. *justjoo*

Vain sekopäinen pirisatanistipommimurhaajaraiskaajanaturalbornselfmutilaitors-pariskunta jaksoi ekan piisin puoleenväliin, kunnes poistuivat Seutulaan ja lensivät tsillaamaan Gazaan... tai Tsetseeniaan.*ding*

- päähymiöräjähti -
#26 • • Taika Guest
Nojoo..*justjoo* Jos ei ollos niin paljon tuttuja (*sydän*), olisin jo varmaan aikasemmin lähtenyt kotia kohti..Mut tulihan sitä tanssittuakin(muistaakseni..*täh**nauraa*) aika paljon..

Kiitos taas jälleen kerran Hannalle, Timolle, Bilehileelle sekä kitiaralle onnistuneesta illasta*joo**sydän**joo* Vaik taisinkin olla teiltä aika hyvin hukassa..*nauraa**vink*
Ja niille muutamalle "uudelle" tuttavuudelle, nähdään taas!*joo*
#27 • • -Loyal- Guest
Oli ihan jeez bileet, vaikka musiikki oli vähän liian rankkaa psykeä mulle... villen settiä en kerenny kuullakkaan.
Jone

#28 • • Jone Archibald Haddock
Morpheus:

Oli ihan jeez bileet, vaikka musiikki oli vähän liian rankkaa psykeä mulle... villen settiä en kerenny kuullakkaan.

Oliko tuolla psykeäkin tarjolla? Herramunjee. *piis*
illusion

#29 • • illusion team-sauna :D
Oli kyl ihan lystikäs ilta, Proteus/Neon pisti kyl aikamoista jumppa musaa*pahis*

Oli Vänelle hyvää tahti marssin harjotteluu*plur*

[muokattu 27.1.2003 17:38]
#30 • • -Loyal- Guest
Jone:

Morpheus:Oli ihan jeez bileet, vaikka musiikki oli vähän liian rankkaa psykeä mulle... villen settiä en kerenny kuullakkaan.

Oliko tuolla psykeäkin tarjolla? Herramunjee. *piis*

no ei pitänyt, mutta mielestäni se välillä siltä kuulosti. Olin kyllä sillä fiiliksellä et kaikki menee *nauraa*. outoa, näin kiksu miehenä.

[muokattu 27.1.2003 22:38]
hallucinogen

#31 • • hallucinogen Edain
Oli kyl ihan helmet bileet. ainoo et ois pitäny ehkä ottaa rauhallisemmin kun ei jaksanu enään puol kahen jälkeen *hymy*
Ei kellään oo tietoo oisko kuvia jossain?
kameralla varustettuja immeisiä oli kyllä aika monta paikalla *hymy*

--
pikku-*possu*

#32 • • imelä Guest
hmm joo. pettymys *suru*
ei mitenkään musiikin vika, oli hyvää, etenkin feroxin setti oli kivaa kuultavaa*pihkassa* mut, mut, mut...
ei jotenkaan vaa ollu kuitenkaan sit fiiliksiä eikä se pauke nyt sulattanu sydäntä kuten edellisissä hc kemuissa. ehkä oon tulos vanhaks tjsp *nauraa* no välillä jotain muuta nii sit taas jaksaa.
ihan ok ilta oli. hyvin oli jengiä, kauempaakin tulleita. loppuiltaa piristi nopea mcdonaldsin reissu kun joku 15v poika tuli iskemään ja tekemään treffejä stockan kellon alle*nauraa*
taika, bilehile, ja hanna *pus*
Aidrian

#33 • • Aidrian Furian Master
Nii.. iteki enemmän näitä kiksumiehiä ni välil tuli aina tunne, että kuka ei kuulu joukkoon*nauraa*mut sen enempiä dissailematta, Ferox oli kyllä kovanluokan esiintyjä ja Proteus&Neon esitti taas laatupauketta*joo* Ilta meni enimmäkseen istuskelun puolelle, mut oli ihan kiva kattoo muiden fiilistelyä*nauraa*
Kiitos Hannalle, Taikalle, Kitiaralle ja Timolle seurasta*klubitus*
#34 • • Tenechtica Guest
Huh mitkä kemut..*sydän* Kannatti tulla täältä kauempaakin sinne fiilisteleen ja täytyy sanoa, etten paremmis pileis oo ollukaa monee aikaa *plur* Vaikka vähän pelkäsinkin tän hc-tykästymiseni puolesta, niin toimi, kolahti ja uppos täydellisesti *ökkö* Niin tosiaan niitä fotoja olis kiva nähdä sitten että jakoon vaan..*vink vink* *vink* Tällasiin tullaan kyllä uudelleenkin heti kun on mahdollista *piis*
#35 • • ikj Guest
ite en ollut paikalla mutta haluisko joku kertoo että minkälaista musaa tämä hollantilainen ferox soitti?
nenna

#36 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..en kyl oo mikään kyseisen musan asiantuntija..mut aika peruskamalta kuulosti..hyvältä sellaiselta..xybo varmaan osaa kertoo tarkemmin*vink* ..hyvät bileet oli kaikinpuolin..*super*
hallucinogen

#38 • • hallucinogen Edain
silleen aika huonoi kuvii vaan et oli hiukka epäselvii mut kyl mä paidasta erotin jopa yhen frendin sielt *nauru*

--
pikku-*possu*

#40 • • Tenechtica Guest
Mutta eikös niitä kuvia pitäs olla enemmänkin..? Kun mun mielestäni siä oli aikas montakin kuvaajaa *täh*