Posts: 2,178 #21 • • 2004 hemuz kätevä emäntä UnityF: ONNEA KLUBBARI ja nappi 3 JOO oon ihan menetetty tapaus*vink*
#22 • • 2004 ikj Guest mulla tulee pisteitä tohon 'vierasjoukkueeseen'. eilen illalla viel toimi ja tuli omalla nimellä pisteitä.. ?
Posts: 478 #23 • • 2004 Flamie Onnea Klubitus!! Ei toimi nappi täälläkään suunnalla.. Hakkasin sitä jonku puol tuntia ja ihmettelin miksen saa yhtään pistettä..
Posts: 6,049 #24 • • 2004 Karski Pomon kätyri Flamie: Onnea Klubitus!! Ei toimi nappi täälläkään suunnalla.. Hakkasin sitä jonku puol tuntia ja ihmettelin miksen saa yhtään pistettä.. mitähän sä hakkasit
Posts: 478 #25 • • 2004 Flamie Tres: --- Flamie: Onnea Klubitus!! Ei toimi nappi täälläkään suunnalla.. Hakkasin sitä jonku puol tuntia ja ihmettelin miksen saa yhtään pistettä.. --- mitähän sä hakkasit Juu sik pervertik! Eli ton pitäis toimia, niinköööh?
Posts: 2,178 #29 • • 2004 hemuz kätevä emäntä Oiskohan niin, että näkyy vaan 20 parhaan pisteet... malttia.
Posts: 1,511 #30 • • 2004 anthocyan Kohti valoa... Kappas perkele! Myöhäiset onnittelut vaan munki puolest klubbarille Nyt lähen testaan nappi 3:sta
Posts: 2,892 #31 • • 2004 Dementation wednesday? MÄ VIHAAN TOTA NAPPIA!!! Mä oon addikti siihen jo nyt, kymmenen minuuttia sen jälkeen kun sitä kokeilin...
Posts: 412 #32 • • 2004 Chare kiltti tyttö joo toi nappi vaikuttaa kivalt mut ois iha jees saada niit pisteit.. edes miinusmerkkisii..
Posts: 15,721 #33 • • 2004 UnityF joo just se subù: Saan itkuraivarit ku toi ei TOIMI!! sama juttu... elämä pilalla... ei heru pisteitä...
Posts: 446 #34 • • 2004 • Edited Garo #jake Mä saan vaa miinuspisteitä EDIT: kiltti hemuz opetti että pitää aina painaa sen väristä pallukkaa kun minkä värinen se keskusta on eli nyt se toimii - Garo
#35 • • 2004 astaroth Guest Vaikka en olekaan ollut täällä since the day 1, niin täytyy antaa onnittelut erittäin viihteellisestä nettifoorumista kaikkine toimintoineen. :) Minullakaan ei toi nappi 3 pelitä.
Posts: 2,178 #36 • • 2004 hemuz kätevä emäntä Garo: Mä saan vaa miinuspisteitä EDIT: kiltti hemuz opetti että pitää aina painaa sen väristä pallukkaa kun minkä värinen se keskusta on eli nyt se toimii - Garo Htvä minä! Ihmettelen miksei se kaikil toimi
#37 • • 2004 Cera Guest Hiemanko kiva. ja erilaine. ja jeejee. välistä kyl tulee semmoisia ihme tekstejä siihen mis on ihmisten nikit. mut seeeeekaivaan. nii. emmätiedä.
#38 • • 2004 ikj Guest vaikuttaa vähän siilt et nappi ei tajuu et oon kirjautunut sisään ja lisää mun pisteitä vierasjoukkueeseen, sama homma netscapellä. outoo ku viel eilen illalla toimi..
Posts: 2,892 #39 • • 2004 Dementation wednesday? Mulla ei toimi Operassa ollenkaan, mutta IEssä ja Mozilla firefoxissa toimii aivan mainiosti ja pisteitä tulee.
Posts: 870 #40 • • 2004 Piiuzki Mä en ees tajuu sen Nappi 3 ideaa ku pisteitä ei heru vaikka miten koittaa