Säde Classics 22.10.2004 @ helsinki

122 posts, 7 pages, 19,781 views

Elias

Posts: 434

#81 • • Elias Elias
Olipas hyvät pippalot... Neonin setti oli kyllä nannaa *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Tony

Posts: 11

#82 • • Tony
Meno oli hurjaa, mulla ei oo koskaan kurjaa. Oujea sitä Nessin settiä.. vois sanoo että rokkas aika kovaa.
Ei_kukaan

Posts: 28

#83 • • Ei_kukaan
Oli Ihan jees, mut se röökin savu alko satuttaa meidän päitä. Laulajalle ei tee hyvää olla hyvis bileis röökin savus tanssilattial. Ois ikävä missata hyvät bileet jatkossaki.
Dacey

Posts: 671

#84 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Skutah:
Oli Ihan jees, mut se röökin savu alko satuttaa meidän päitä. Laulajalle ei tee hyvää olla hyvis bileis röökin savus tanssilattial. Ois ikävä missata hyvät bileet jatkossaki.



no sitä tupakan savua on aika vaikea päästä kyllä pakoon..
ZaZa

Posts: 262

#85 • • ZaZa
Voi että kun oli ihanat bileet! Neonin setti *sydän* Aivan mahtavaa, oli pakko olla koko setti tanssilattian puolella.
Hyvät fiilikset jäi *jiihaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

kvi

Posts: 16

#86 • • kvi
Tuli itse lähdettyä taas melko aikaisin pois... kunto ei vain kestä.

Muutama enemmän tai vähemmän epäonnistunut kuva tarjolla kiinnostuneille:
Säde Classics 22.10.2004
UnityF

Posts: 15,721

#87 • • UnityF joo just se
halo *sydän*

ohhoh miten hyvää musaa tuli myös säteen pojilta.. *plur*
Se mikä ei napannu oikeen paljon oli nessin setti, biisit oli ihan jees mut punainen lanka mun mielestä puuttu setistä.

Porukkaa oli ihan kivasti ja meno oli oikeen hyvä. Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille.. *kiitoskiitos* Oli kiva päätös lähtee tänne. säteet ei petä koskaan. *hymy*



ja ens säteissä onkin mm. nomic soittamassa *jiihaa*
Arc

Posts: 69

#89 • • Arc Lurker
Proteus veti illan parhaimman setin, muuten ei oikein iskenyt.. *justjoo*
Noh, ei se kuitenkaan mitään, ihan hauskaa oli silti! *joo*

--
You sunk my battleship!

selecta

Posts: 25

#90 • • selecta
Oli kivat kemut!! *hih* paitsi nessin setti syletti...yök... biisit vaihtus 30sek välein ja voi yäääkk...*grr* muuten kiitokset hyvistä kemuista! Proteus *jiihaa**aplodit* Neon *jiihaa**aplodit**kiitoskiitos*
kmn

Posts: 47

#91 • • kmn
hahaa! voi elämä miten kova meininki! *jiihaa*! proteus kyl rokkas nii kybäl ettei mitää rajaa! *aplodit* ilta vaan oli mun osalta sit jotenki vähä outo ku tuli oltua taas nii kännis et ei pystyny nukkua viel kasilt aamul! *ding* ei mitää vitu kovat pileet enivei. *jiihaa*
joun

Posts: 425

#92 • • joun People want to be needed
Proteus ja neon veivät kyl voiton *jiihaa* *aplodit* Mut oli kyl muutenki kivaa. Jalat vaan ihan muussina nyt *poks*

--
Im happy only when Im busy

terraluna

Posts: 1,270

#93 • • terraluna Agentti
Tultiin paikalle kun Proteus soitteli. Mulla meni "heräillessä" viel Neoninkin setti, mut Halon aikana alko tanssi sujua. Ja Nessi, oh my god... *pihkassa* Loistobileet, etenkin kun edellisistä Säteistä on aikaa jo melkoisesti! *super*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

nenna

Posts: 1,916

#94 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..tultii just ku Harri alotteli..ja kylläpäs tuli kivoja biisejä! *plur*the dominator!*plur* ..Neon menikin sit ohi.. ..sit pitikin lähtee eteenpäin..joten myös Nessi jäi kuulematta..mut uskon et aivan loistoa oli varmasti!*super*

..joitain kuviakin tuli napsittua, tulee tänne kunhan ehdin kattelee..
Chare

Posts: 412

#95 • • Chare kiltti tyttö
juuh, kivat bileet oli.. *hihu* lukuunottamatta sitä tappeluu, jota jouduin todistaan satuttaen jalkani.. *eiei* mut niin, tultiin paikalle siinä kympin aikoihin eli tritonin setti jäi kuulematta. mut friik oli just jees ja varsinki proteus ja neon.. *aplodit* kyllä ne säteen poijaat osaa.. *joo* halon ja nessin settien aikaan alko jo väsyttään sen verran ettei tanssilattialle kauheest jaksanu enää.. mut onneks siel yläparvel pystyy istuun ja nauttiin musiikista ihan hyvin.. *hymy* tuttujakin oli kivasti paikalla ja uusiakin löyty.. *jiihaa* säteen henkilökunnalle myös kiitos ja kumarrus, aina saa mukavaa palvelua.. *hymy*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

KittysDead

Posts: 381

#96 • • KittysDead Trooper
Eliot oli kyl ylisuuri pettymys. Olin aikasemmin kuullut hehkutusta siitä jätkästä, mut ei.. ei kolahtunut mitenkään. Aika paljon porukka näytti olevan vähän wtf. Pari kännistä muijaa siitä korvanvieressä kilju ihan innoissaan x_X. Muuten oli hyvät bileet. Eikä nilkatkaan hajonnu vaik tuli pompittua 15cm platformeissa <3

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

fantazia

Posts: 329

#97 • • Edited fantazia
Kiva oli vaihteeks kuulla pelkkiä klasarisettejä. commander tom, weirdo, cocooma!, plastic enemy, age of love... *plur* ja Nessin setti kuulosti oikein mainiolta.
anthocyan

Posts: 1,511

#98 • • anthocyan Kohti valoa...
*hihu* *jiihaa* *kiitoskiitos*

Oli loistobileet! Äijät soitti upeit settei! *sydän* Ihanaa oli kuulla psykee ja tanssii sen tahdissa! *plur* Ja Nessin setti oli aika loistava! Mä tykkäsin kyl paljon! Niin persoonallinen ja taidokasta miksaamista! Pisti ihan hymyn korville! *joo* *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Tanjiz

Posts: 370

#99 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Proteus ja Neon*kiitoskiitos* Olitte ihan parhaita!!*piis* Tuli ehkä tampattua oikeastaan koko ilta.. Ihan parhaat bileet oli taas!! *sydän*SÄDE*sydän*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..