18 posts, 1 page, 4,458 views
T-rex-orava:
no niin ja nyt sitä palautetta molemmista päivistä.
Ensin miinukset: Ja kylläpä oli muuten paska reissu, ei mitään hyvää koko reissussa. Vettäkin sato koko viikonlopun. Vaikka välillä paistoi aurinko, niin silti oli kylmä. Mökilläkin piti nukkua lattialla. Ei saanut edes sänkyä. Juustonaksujakaan en saanut.
Musiikki oli kauheata, ei yhtään minun makuuni, ammattitaitoa olisin toivonut. Aloittelijoita taisi olla soittamassa. Varsinkaan dj:t näyttivät soittaessaan rumaa naamaa, varmaan paska palkka. Enpä ihmettele, jos olisin noin huono, niin minuakin ärsyttäisi olla julkisilla paikoilla nolaamassa itseäni. Pitäisi varmaan lähteä etelän saarille, missä kaikki on parempaa.
Laser ei ollut koko ajan edes päällä ja valotkin häikäisivät välillä silmiä.
Porukkaakin oli tosi vähän ja henkilökunta oli tylyä, poketkin aukoivat päätään, puhumattakaan tiskijukkien retaleista. En saanut Güntheriä.
Enpä nyt oikeastaan keksi plussia, paitsi kaikki kaverit. Te olette tosi
Miksi ei järjestetä enemmän bileitä?!?
P.S. Whatever
P.P.S. lovetan Teitä kaikkia
P.P.P.S. iso kiitos ja anteeksi
Chatte:
Bileet olivat mitä parhaimmat sihen asti, kunnes putosin. Putosin aika kovaa. Mitähän se Mr. D. minulle oikein juotti...?
edit:
Chatte:
Bileet olivat mitä parhaimmat sihen asti, kunnes putosin. Putosin aika kovaa. Mitähän se Mr. D. minulle oikein juotti...?
edit:
Chatte:
edit:
breakaholic:
Kiitokset kavereille, uusille ja vanhoille tutuille, Softcore-perheelle ja Millennium-posselle ja erityisesti Mr. D a.k.a. käydäänks tohmajärvellä Oli taas aivan älyttömän hassu reissu*nauru*
Jatkoa odotellessa
T-rex-orava:
ja valotkin häikäisivät välillä silmiä.
COBALT a.k.a Mr.D:
---
breakaholic:
Kiitokset kavereille, uusille ja vanhoille tutuille, Softcore-perheelle ja Millennium-posselle ja erityisesti Mr. D a.k.a. käydäänks tohmajärvellä Oli taas aivan älyttömän hassu reissu*nauru*
Jatkoa odotellessa
---
Perhanan Kapa puukottaa! ...no nyt osu kyllä, OUCH!!! Mä keksin vielä jotain katalaa, ootas vaan...!!!
Tästä on hyvä jatkaa, huhu kertoo Softcoren siirtyvän ensi kuussa hetkellisesti Joensuu Areenalle jonka toimivuutta bilepaikkana päästään näin ollen testaamaan*vink* ehkä suurempia koitoksia silmälläpitäen...hys...