Rocca:
Onhan sitä ku sitä tehään ja ei turhaan ollenkaan
Juu hyvä et joku jaksaa vieläkin vääntää. Ilmotelkaas seuraavista mullekin ni voin valua paikalle :)
52 posts, 3 pages, 22,294 views
Rocca:
Onhan sitä ku sitä tehään ja ei turhaan ollenkaan
Rocca:
joo kyllähän se passaa...jos sitten tulee täsä ku toi talvi tuppaa päälle
`´Ermin:
mieletön viikonloppu, kiitos kaikki!!
Temppu:
niissä vaan saattaa olla hiukan sensuroitavaa *muhaha*
Dementation:
---
Temppu:
---
Mä oon pettynyt siitä, että teidän peppukuva oli miikan ottamista
kuvista sensuroitu pois... Se oli sairaan hyvä ja kaikkea...
bubble:
ei pojat ei !! mä en edes haluu tietää mist kuvast te mahdatte puhuu *iihhih*
bubble:
mähän sanoi et mä en haluu tietää no mut nyt sit sain kuitenkin tietää kiitos deme
Dementation:
---
Temppu:
---
Mä oon pettynyt siitä, että teidän peppukuva oli miikan ottamista
kuvista sensuroitu pois... Se oli sairaan hyvä ja kaikkea...
Alpha:
Terve kaikki!! On ollu vähän hankalaa ku ei päässy ottaa kiitoksii vastaan. Kaikilla on siis oikeesti tainnu olla ihan hauskaa. Ei se mitään ,nii mullakin. Haluun kiittää kaikkii ketä tuli juhlimaan ehkä turhinta ikää mitä voi koskaan täyttää ,mut saatiinpa joku syy Tonin ja Jonnan kaa pari viikonloppuu sit alkaa järjestää omanlaisemme LATOTANSSIT. Koko idea sai alkunsa krapula-aamuna ruokapöydässä. puhelimet käteen ja kopioimaan nimiä kutsulistaan kovat suunnitelmat mitä mistäkin tarvitaan ja pari puheluu ja Teme oli jo ihan messis. Ku hokattiin et miten övereiks on mahdollista vetää, se mielikuva jakso ajaa koko huumas olevaa talkoo porukkaa ilta toisen jälkeen Maskuun laittamaan paikkoja kuntoon... mitä se nyt vähän meinas välillä mennä vaan siihen asennusoluen ottamiseen. Mut paikat saatiin ajoissa kuntoon Se oli oikeesti tosi hienoo ja HEI HALUUN oikeesti kiittää koko jengii ketä oli rakentaas ja kiittää kaiikkii ketä saapu paikalle...MULLA OLI KIVAA. En uskalla luvata mitään ,mutta katsotaan mitä kevät tuo tullessaan...
Tommi?juhla-kalu21VEE? Leino *kiitoskiitos*