-M
[muokattu 17.1.2003 10:50]
42 posts, 3 pages, 15,943 views
Tietysti jos joku haluaa, niin järkätkööt vaikka saappaanheittoskaban bileiden kylkeen!
hevosenkengänheittoa seuraavissa alustavasti luvassa siis kunhan ilmat lämpenevät ja ulkoilmapippaloita voi järjestää.
Mun mielestä skenellä[tm] pyyhkii hyvin. Kesällä oli ehkä pieni alennustila, mutta nyt taas jengi käy paljon bileissä ja hyviä bileitä viittitään järkätä. Sitäpaitsi viimevuosi oli ainakin ulkomaisien artistien suhteen loistava!
Tapi T:Tietysti jos joku haluaa, niin järkätkööt vaikka saappaanheittoskaban bileiden kylkeen!
Ei paskempi idea. Edellisissä "Afternoon in the Sun:eissa" meillä oli neppisskaba
Esmes ois IMO kiinnostavaa nähdä tresin NVK-live!? kokonaisuudessaan kuvastreamin ja itse entiteetin kera.- leipäähymiöbileitä -
Miksei bileitä vois muuten järkätä talvella? Afternoon in the snow ois ainakin tosi freesi idea, lisämausteita lumisodasta ja viileestä musiikista.*heiii*
JA KUKAHAN SEN VOITTI! *tuulettelu*
No tossa on vähän osviittaa, et mitä on ollu:
http://www.antenniosasto.net/video/tres@hooverdamn_pieni.mpg
Alustavasti seuraavat AITS:it järjestetään Keravalla jollain kesannolla olevalla pellolla kunhan sellaisen keväällä havaitsen ja maanomistajan luvan saan kauniita puhumalla ja jonkun pienen lahjan (lue: pullon viinaa tjsp) siitä antamalla.
Mulle skenen parantamiseen (varsinkin Helsingin seudulla) riittäisi yksi kunnollinen klubi-ilta kuukaudessa missä soi ihan oikeasti deep ja dubtekno tyyliin aalto (~) tai O2..
Mulla ei vaan ole aikaa eikä rahaa panostaa klubi-iltaan