Olipas kivaa! Ja kiitos kaikille jotka tanssi happy hc:n tahtiin Harmi ettei ehtiny soittaa kaikkia biisejä joita ois halunnu...mut tosiaan, kiitos ja kumarrus!
Joo todellaki kivat bileet! varmasti tuun seuraaviinki reiveihin.. Aamujatkotkin oli ihan kivat, mutta alkoi yhtäkkiä vähän väsyttää ni joutu lähtee nukkumaan. rmb - spring \o/
Huh, yllätitte jopa itsemmekin, oli todella loistava ilta.
Suurkiitos kaikille soittajille, musiikki oli ensiluokkaista
kautta laivan, ja WCDJ.orgin spektaakkeli otti näemmä
jälleen yleisönsä.
Kiitokset Puistokemistille dekotuksista ja valoja oivasti
hoitaneille Steven Hoaksille sekä Artturille ja Crisselle.
Isot kiitokset myös kaikille auttelijoille, erityisesti loppuun
asti jaksaneille Mikalle ja Koopalle.
Kuvat tulevat saitille alkuviikon aikana.
Seuraavaksi reivataan kenties hieman eri kujein, enempi
infoa siitä piakkoin.
Toiset reivit minulle, ainakin yhtä kivat kuin edelliset. Viihdyin erityisesti pääsalissa ja WCDJ:n edessä, tosin Zarakin soitti kivan setin. Huh mitä hittiputkia. Moneen kuukauteen ei ole tullut tanssittua näin paljon. Sääli että väsy ja kuuma pakottivat lähtemään yhden aikaan. Saisipa Wäiskiin vähän viileämpää.
Oli mun mielestä parhaat Reivit missä oon ollut tähän mennessä ! Ilmasto oli jälleen trooppinen , mutta fiilis oli korkeella! Ehdottomasti illan paras oli Neon ja Nessi & Mr. A tulivat hyvänä kakkosena. Suuret kiitokset!!
Huhhuh että oliki hyvät bileet, kuuma kyl tuli mut ei se menoo haitannu
Neonin setin aikana tuliki biletettyy nii kovaa et kenkä lähti jalasta *iihhih*
Decot ja koko paikka oli tosi hieno, jäinki vähäks aikaa vaa kattelee et mite hienot ne oli ja unohin tyysti tanssimise
(Niin ja kiitos kaikille niille kivoille ihmisille jotka autto meidät juna asemalle yöllä )