eVVK rECORDS aLLSTARS - What a Fu*k?! (Tight shit!!!)

7 posts, 1 page, 1,804 views

:D

Posts: 3,707

#1 • • Edited :D
:D riittää kuvastamaan kun koko meidän porukka löy päät yhteen
tämän tekemiseksi!

Lataa raita

Palaute ei välttämätöntä, mut uskoisin, että ristiriitaisia tunteita
aiheuttaa kyllä. :)
:D

Posts: 3,707

#2 • • :D

mayah:
Mä olin otsikon perusteella jo täysin valmis hyökkäämään lukko kädessä tänne



No pahoittelen kovasti lamesta nimestä. :(
Pahoittelen jo etukäteen kuulovaurioita. :(

mut mayah *hali*
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Mikä lie tämä ”meidän porukka”?

Odotin nimen ja alkupohjustuksen perusteella jotain tappopolkkaa mutta tämähän on ihan rentoa ja mukavaa, oikein kivoja melodioita. Alkaa ehkä vähän turhankin unettavasti, mutta sen lisäksi ei valittamista muusta kuin nimestä. Ihan kiva biisi niin voisi sille ihan järkevän nimenkin laittaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Juhgu Virnistelijä

diffas:
---
Eipäs nyt noin pikkuseikkoihin puututa!



No ärsyttää nähdä biisikokoelmissaan tuollaisia pellenimiä ;) yhyy!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Damien

Posts: 2,882

#7 • • Edited Damien [tr3ox]
Kyll, heti rupes hymyilyttää ku pärähti soimaan. Ainoana muuttaisin noita ensinmäisiä melodisia portaita mitkä rullaa liukuvan liidin takana, nyt ne kuullostaa liian liidimäisiltä itsekkin. Saundia hieman pehmeemmäksi ja myös kuvio kiipeemään, sekä laskemaan alas. Nyt se töksähti kun alotti rundinsa alusta...

Fiilikset oli siellä rinneradion ja oPl bastardsn välimaastossa, hyvä tatsi ollut näissä kahdessa raidassa mitä olen nyt kuunnellut.

edit: Öhm elikkä komento takaisin, kelasin et miten hölmöltä ne portaat kuullostais. Semisti kuitenkin sellasen idean perään kailotan, et se kuvio vois varioida jotenkin alaspäin vaikka 32 tahdin matkalla. Tää toisto oli niin selkee et se kulutti mun päässä ittensä äkkiä loppuun.