O:Psy vinyyliä

11 posts, 1 page, 2,189 views

Funktion

Posts: 1,720

#1 • • Funktion over 9000
Eli, tarjouksia otetaan vastaan, jälkeen vuoden 2001 ilmestyneet etenkin!
Progempaa, minimaalisempaa ja darkimpaa kohtaan kiinnostus suurin mutta myös sen aikainen fullon käy!

Mail: [email protected]

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

serotonot

Posts: 3,137

#2 • • serotonot Paul Easy
tarkistanpa kotona mitä löytyy ja pistän viestiä.
Funktion

Posts: 1,720

#3 • • Funktion over 9000
Selvä. Odottelen innolla.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Funktion over 9000
*pomps*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Android

Posts: 3,908

#5 • • Edited Android
Tällainen postaus näyttäis löytyvän. En tiedä auttaako paljoakaan.

Edit: Tais mennä jo...
serotonot

Posts: 3,137

#6 • • Edited serotonot Paul Easy
seuraavia voisi täältä päin irrota

sonic body - turbocussion / beautiful day (naja rec.)
magus - crystal ball / igneous sauria - igneous activity (creamcrop)
d.i.m.o. - modulator / modularis (hadshot)
four carry nuts - professor hastig / pflanzenfett (aurinko)
Funktion

Posts: 1,720

#7 • • Funktion over 9000
Jeps.. Clippejä ei ollu kyl tarjolla psyshopissa muista kun Sonic Bodystä mut kai mä ne voisin ottaaki.. Tuskinpa ne niin hirveitä maksaa, kun osa aika vanhaakin...? *vink*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

serotonot

Posts: 3,137

#8 • • Edited serotonot Paul Easy

Funktion:
Jeps.. Clippejä ei ollu kyl tarjolla psyshopissa muista kun Sonic Bodystä mut kai mä ne voisin ottaaki.. Tuskinpa ne niin hirveitä maksaa, kun osa aika vanhaakin...? *vink*



four carry nutsista on tullu 5e tarjous ja igneous sauriasta 7e, joten niistä saa kilpailla kyl mun puolest :)

tosta d.i.m.o.n modularis-biisistä löytyy klippi tosta ->d.i.m.o. - modularis
Funktion

Posts: 1,720

#9 • • Funktion over 9000
No hoh! Eihän toi igneous sauria maksa ees niin paljoo uutena... *vink* Mut jooj Siitä aurinkon lätystä 6, Sauriasta 8.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#10 • • Funktion over 9000
Lisätäänpä tähän samaan topicciin että mielelläni ostan myös rankempaa d'n'b vinyyliä ja sit leijuvampaa junkkaa..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#11 • • Funktion over 9000
*ponkasu*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..