uusittu forum

62 posts, 4 pages, 20,429 views

puupi

Posts: 385

#21 • • puupi the puupi
Hyvä et on uusittu.. se läppä siellä vanhassa foorumissa oli paikoin..hmm.. vähän muinaishistoriallista.. *vink*
Ens vuonna nä sivustot on niin hyvät, ettei plattari äänestyksessäkään.. muut ehdokkaat saa yhtään äänii *pahis*

--
KM

Tyly

Posts: 908

#22 • • Tyly
Joo mut valitettavasti eiköhän tämäkin ala jossain vaiheessa jynnää paikoillaan tää juttu täällä ??? *suru* Tai siis alkaa jos me niin halutaan mut eihän me nii ntietenkää haluta.. *hih* *nauraa* *nauru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#23 • • cosmikki
..mulla on jotenkin sellanen fiilis että tää alkaa nyt jo pikkuhiljaa junnaamaan paikoillaan *nauru**vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#24 • • Tyly
Jotain uutte on keksittävä.. *hngh**hmph**eiih**mur*
En tosin tiedä yhtää mitä *täh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#25 • • cosmikki
öö..öö..öö..öö.

mulla sama vika *hngh**täh**hmph**igor**voiei**häh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#26 • • Tyly
Siispä eipä taideta tehdä asialle mittää *nauraa**nauru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

peikko

Posts: 110

#27 • • peikko
Tai ehkä tää ei junnaa...me ollaan vaan niin jumissa!
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

tuitui

Posts: 1,258

#28 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mitä???????????????????????????????????????
mun ja Bellan jutut on kadonnut *voiei*
itkuuuuuuuuuuuuuu....kaikki muistot...kaikki...tapasin Bellan täällä....voe ei *suru*
mitä nyt.....*huoh*
no muille tää on ehkä hyvä...mä vielä murehdin hetken....surullista....
*snif*

kai mä kestän....jotenkin...joskus *justjoo*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

cosmikki

Posts: 1,261

#29 • • cosmikki
..kyllä munkin mielestä oli julmaa että kaikki entiset häröilyt katosi kuin tuhka tuuleen... mutta.. life goes on.. *heiii**justjoo**ding*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

anqqa

Posts: 4,032

#30 • • anqqa tirehtööri
feenix-ilmiö, vanhojen viestien tuhkasta nousee uudet ja uljaat viestit? =) jos marski haluut, voin kaivaa jostain sulle ne vanhat viestit.. :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

jucca

Posts: 89

#31 • • jucca
vieläkö sais uudet viestit ensimmäiseksi....*hymy*

--
happy happy joy joy

kaaputin

Posts: 610

#32 • • kaaputin pällikääliö
yks kiva lisä (tai käyttäjän koulutus) vois olla noitten priva viestine listaus etusivulla jos nyt niitä ylipäätään on.
Tyylinä siis sama kuin nykyisessä forumissa, mut perään vois lisätä jonkun merkin kertomaan et on yksityinen juttu *hymy*

--
elämä on <3

cicca82

Posts: 190

#33 • • cicca82
Minä uutena, tai siis kai melko uutena käyttäjänä voin kai olla tyytyväinen, että sillon kun mä tulin tänne rääpimään päätäni niin melkein kaikki topicit oli aikast tyhjiä, koska ne oli sillon tyhjätty tai jotain...
Mut asian ydin on et oikeestaa se oli mun kannalta hyvä juttu, koska jos kaikki vanha läppä olis ollu tääl, niin olisin tuntenu itteni supermuukalaiseks ja todennäkösesti en ois palannu näil sivuil ikinä, kun olen niin kauhean ujo...*pupu*

--
partyparty im here so also party is here

2000

Posts: 420

#34 • • 2000 Opetuslapsi
Jucca on kyllä oikeassa.
Olisiko mahdollista saada viestit toiseen järjestykseen niin, että ensimmäisenä voisi lukea uusimmat viestit?
Onhan se tietysti kiva lukea koko keskustelu aina uudelleen, mutta...
*joo*

--
2 nasty 4 U

anqqa

Posts: 4,032

#35 • • anqqa tirehtööri
uusin ensin ei toimi, uskokaa jo :) aiheissa tietty loogisin, mutta keskustelussa hankala. jos useampi kun 1 uus viesti, on uusin aina vastaus edelliseen niin sitten pitää kelata taaksepäin, nyt vaan menee eteenpäin. ja saahan viimesen sivun heti aihelistastakin esille :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mice

Posts: 402

#36 • • Mice .: unique :.
..se olisi myös hyvä että kun tuosta pääsivulta klikkaa noita viestinaiheita niin se nakkais suoraan viimeiselle sivulle, ei ekalle kuten nyt..

--
This won\'t hurt, I promise..

Mice

Posts: 402

#37 • • Mice .: unique :.
..niin ja sellainen vielä..
Jääkö nuo päivän sanomat (tai mikä tuo tuossa alhaalla nyt onkaan) johonkin kantaan? Olisiko mahdollista selata myös niitä?

--
This won\'t hurt, I promise..

anqqa

Posts: 4,032

#38 • • anqqa tirehtööri
juu tuon vikalle sivulle menemisen vois tosiaan tehdä, en ookaan ite huomannu.. ja sanomat ei jää kantaan, ainoastaan sen hetkinen sanoma on tallessa..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

|Cronos|

Posts: 1,118

#39 • • |Cronos| the Moose
miten olis sellanen juttu et menneille ja tuleville bileille tekis oman osion.. ei tulis sitte kaikki tonne yhteen vaan vois bileitten tunnelma jne. laittaa toiseen paikkaan..?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#40 • • Tyly
Siis jos noita vanhoja sanomia pistää näkyvii nii siitä tulee semmoinen chati homma et jengi alkaa kirjoittelee siihen kaiken näköistä ja sit menee taas tylsäx.. *suru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu