Puhelin+Liittymä

386 posts, 20 pages, 135,304 views

hemuz

Posts: 2,178

#341 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Mummielestä noi vempeleet ei oo puhelinta nähnykkään. Itse ostin Nokia 1600 maanantaina, edellisen kivikautisen mennessä rikki. Sentäs löyty vielä puheliin, eikä vaan moniviihdepaketteja, joita mulle koitettiin kans tyrkyttää.
Septique

Posts: 441

#342 • • Septique
Nokia 5300 Xpress Music + Sonera. Hyvin vanha liittymä ja kohta vaihdos johonkin paljon halvempaan. Puhelin toimii hyvin sillon ku sitä huvittaa
tomppi

Posts: 1,600

#343 • • tomppi thzombie ™
Sony Ericsson W880i ja DNA liittymä. Ostin sen lisäks 4 Gt:n Memory Stick Micro™ mutta kamera ei toimi sen kans. Miksi?

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

sapeli

Posts: 11,768

#344 • • sapeli jokukukamikä?
Pitäs varmaan harkita oikeasti uuden luurin hankintaa *hmph* Ku toi mp3-soitinki on alkanu kenkkuilemaan... Minkäslaatusta musaa saa kännyköistä kuunneltua nykyään?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dave

Posts: 1,750

#345 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Samu*, 28.9.2007 10:02:
*prada*



onks toi millanen käyttää?

nimim. harkinnassa myös.. *iloinen*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

ezzy

Posts: 8,060

#346 • • ezzy Droid-pappa

hemuz, 28.9.2007 10:14:
Mummielestä noi vempeleet ei oo puhelinta nähnykkään. Itse ostin Nokia 1600 maanantaina, edellisen kivikautisen mennessä rikki. Sentäs löyty vielä puheliin, eikä vaan moniviihdepaketteja, joita mulle koitettiin kans tyrkyttää.



Samaa mieltä, itse en kans halunnut mitään kameraa tms mulllltimediaa luuriini, se tuli lähinnä vahingossa.

Tilasin oman 6300:n aika impussina verkkiksestä, kun meni apaut 5+v vanha 8310 rikki lopullisesti (puhelinta piti puristaa, jotta mikki toimi) :D Mut uus oli hemmetin nätti, todella mukavan kokonen, kiva kädessä, hyvä käyttää jne ja lisäksi sopivan hintainen (joku parisataa) ja sisälsi Bluetoothin, joka on jees, jos pitää kanniskella jotain roinaa luurissa. Kamera tossa on ihan huttua, eikä mitään mediasoitintakaan tule kyllä tarvittua, varsinkaan kun tohon ei mene 3.5mm plugi vaan toi pienempi paska ja adapterit on suolesta (tm) *pepsodent*

Seuraava luuri sit 5v kuluttua, jos toi nyt kestää. Ei o mitään syytä miks se ei kestäis, kun en paisko sitä :)
Late

Posts: 3,441

#347 • • Late team Lasse
N95 ja elisan 1500min/kk & 2m kiinteä data

En edes puhu 1000 minuuttia kuussa, mutta 2m kaistan kanssa tuo maksaa vain 2e enemmän kuussa kuin 400 minuutilla. Vrt 700min ja 2m kustantaa 6e enemmän kuukaudessa kuin nykyinen pakettini. *hih*
Samu81

Posts: 1,224

#349 • • Samu81 kokolihaa

Dave^, 28.9.2007 20:07:
---
Samu*, 28.9.2007 10:02:
*prada*

---


onks toi millanen käyttää?

nimim. harkinnassa myös.. *iloinen*




No eipä tuolla kuin soittele ja tekstaa :) Jotenkin sen näytön kosketusaktivointi perustuu lämpöön sillä esim. kynänpää tai muu ei hetkauta sitä mitenkään. Mietityttää tuo talvikäyttö ulkona :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Jinkso

Posts: 1,209

#350 • • Jinkso FINRG
Nokian 7500 + Kolumbus P1 (500min+100txt)
Parempaa vaihtoehtoa en itselleni ole vielä löytänyt ja puhelinkin ollut positiivinen yllätys!

nokia_7500.jpg
trustus

Posts: 178

#351 • • trustus
soonalahti ja 6280 nokia
miGGi

Posts: 236

#352 • • miGGi ...same shit, different asshole...
surina ja 6270

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

xl8r

Posts: 2,227

#354 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Jinkso, 30.9.2007 18:17:
Nokian 7500 + Kolumbus P1 (500min+100txt)
Parempaa vaihtoehtoa en itselleni ole vielä löytänyt ja puhelinkin ollut positiivinen yllätys!

nokia_7500.jpg



Jeesus, ompas kipeen näkönen kapula!!

Itellä saunis + kytky Sony-Ericsson W950i

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

TrippyG

Posts: 61

#355 • • Edited TrippyG Potomaani
Sonera ja taskusta löytyy HTC TyTN II aka Kaiser aka P4550

Aikaisempi Samsung U600 on vieläkin "pika"huollossa (ollut noin 1kk), jonne se lähti tultuaan ensin normaalista huollosta (2 vk). Elikkä vikana oli siis toimimattomat hipaisunäppäimet. Ensimmäisestä huollosta tultuaan sille ei oltu tehty muuta kuin vaihdettu uudempi softa... elikkä sama probleema jatkui hipaisunäppäinten kanssa. Täytyy sanoa, että samsungin pisteet ropisivat mun silmissä aika paljon. Jos siis joskus vielä tuon U600:n saan huollosta, niin menee samantien myyntiin (toivottavasti antavat uuden tilalle).

Palasin siis takaisin HTC leiriin ja täytyy sanoa etten aikoihin ole ollut näin tyytyväinen kuin tällä hetkellä. Kamerahan on aika kökkö TyTN 2:ssa niinkuin monissa muissakin "puhelimissa" huonon optiikan takia, mutta en Kaiseria kuvaustarkoituksiin ostanutkaan. Integroitu GPS on rulex ja toimii kuin unelma. Tehojakin löytyy tuplaten aikaisempaan HTC luuriini verrattua (P4350) ja täytyy sanoa, että eron kyllä huomaa selvästi. Pykimistä ei tunnu ollenkaan vaikka olisi useampikin sovellus päällä samanaikaisesti. Myös kallistuva näyttö toimii! ja tuntuu erityisen vankalta (saranat yms. metallia).

Suosittelen kaikille, jotka ovat PDA puhelinta hankkimassa!

Ps. myös wm6 on ihQdaa

Pps. Tekniset tiedot yms. täältä.

--
There is no dark side of the Moon really... matter of fact it is all dark.

Sand3

Posts: 1,157

#356 • • Edited Sand3 satuolento
ARGH!! mun täytyy kohta ostaa uus puhelin kun toi vanha sanoo kohta sopimuksensa irti. Nyt jo hirvittää ajatus siitä et minkä kapulan sitä oikein ostais.

Yksi malli oli josta olin kiinnostunut kunnes tajusin olevan sen niin vanha ettei sitä enää varmasti mistään saa *nuotti* kännykkää mä metsästän...*nuotti*

Septique, 28.9.2007 19:45:
Nokia 5300 Xpress Music -- Puhelin toimii hyvin sillon ku sitä huvittaa



joo olen huomannut saman

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Tukaanl

Posts: 139

#357 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Itselläni taskussa pullottelee Samsungin SGH-D830 läppäpuhelin...
Ei siellä sitten muu oikeen pullottelekkaan *hih*

Hyvä puhelin kyllä ollut :)

Ja Elisan kivikautin liittymä :p

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Freja

Posts: 8,775

#358 • • Freja Sihteeri
Tarvis heittää metikköön toi rikkinäine Nokian 6101, mut kyl se muuten toimii ihan jees vaikka läppä siitä paskana onkin. Ei edes takuuseen menny vaikka sitä ois ollu jälel. En muute korjauttanu.
Kun vain löytyiskin joku KIVA JA SIMPPELI puhelin, ei läppämallia eikä mitään ylimäärästä härpätintä.

Hankalaa tuo puhelimen metsästäminen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Skenemursu

Posts: 1,568

#359 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha

Freja, 25.11.2007 22:15:
Tarvis heittää metikköön toi rikkinäine Nokian 6101, mut kyl se muuten toimii ihan jees vaikka läppä siitä paskana onkin. Ei edes takuuseen menny vaikka sitä ois ollu jälel. En muute korjauttanu.
Kun vain löytyiskin joku KIVA JA SIMPPELI puhelin, ei läppämallia eikä mitään ylimäärästä härpätintä.

Hankalaa tuo puhelimen metsästäminen.



mulla on tää nokian 2310 ja tää on ainakin simppeli... siitä kivasta en ole varma :) http://www.nokia.fi/link?cid=EDITORIAL_82359

ei silleen, että esim toi radio on kyllä luksus toimii hienosti tulee vaan harvoin käytettyä, mutta jotenkin kaipais vähän lisää puhelimelta... vähintäänkin bluetooth yhteyden jotta vois tekstarit kirjoittaa läppärillä hieman reippaampaa vauhtia..

mutta seuraava puhelin tulee varmasti olemaan Apple Iphone.. en sitten tiedä koska.. ja liittymä Dtac- Happy :)
Freja

Posts: 8,775

#360 • • Freja Sihteeri

Skenemursu, 25.11.2007 22:25:
mulla on tää nokian 2310



Oon tota miettiny, ku äipäl on samanlainen, mutta siinä on jotenkin tosi epäselvä näyttö ja noi näppäimet ehkä semisti liian pienet.
En tiiä. Oon nii nirso kaiken suhteen :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been