Puhelin on aina ollut Nokia. Liittyminä ollut Radiolinjaa ja Soneraa. Jälkimmäisestä ei ole kovinkaan hyviä kokemuksia, muuta kuin liittymän irtisanominen. Nykyään on DNA ja varsin tyytyväinen olen tuohon, varsinkin kun kotona on oma henkilökohtainen asiakaspalvelija.
Nokia tietenkin kun olen siellä joskus ollut töissäkin... (ei saa syyttää mua jos puhelimet ei toimi) *iihhih*
Ja malli....se on ..on...on...6610 muistaakseni...
Liittymä on elisa kun ACNMobile ei toiminu missään...*piru*
puhelin on joku aatamiaikanen .. toimii joskus silloin tällöin.... mut liittymä on zeroforty ja hitsit eka liittymä kautta aikojen johon olen tyytyväinen
Sony Ericsson t630 ja saunalahden joku liittymä, tyyppiä en muista. Tuntuu et liittymissä on aina toivomisen varaa mut toi t630 on kyl toiminu pirun hyvin! Lähes täydellinen.
Nokian ikivanha 5510 aka viihdekeskus tai roskaluuri tai halko tai verkonpaino. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, joo
Se oli se nokian veto iskeä qwerty -näppis ja mp3 soitin sekä radio ja rahastaa niillä. Joskus 2001 tms.
Sisältähän paljastuu.... aika skidi yllätys kun puhelimen takakuoren avaa. Siellä todellakin on 3310 kokonaisuudessaan sisällä
Meikällä on nokian maineikas super-romu: 3210 vielläkin käytössä....toistaiseksi kun opiskelen, vaihdoin liittymäni prepaidiin jottei tule ylläreitä...sen ansiosta puhelinlaskuni on sellaista 20 kuukaudessa!