Uusivuosi @ Lontoo/Bournemouth

17 posts, 1 page, 8,377 views

terraluna

Posts: 1,270

#1 • • Edited terraluna Agentti
Varasin liput Ryanairilta Lontooseen, jossa olisin ensi vuodenvaihteen eli 31.12.04-03.01.05. Jos olette vieraillut jommassa kummassa kaupungissa (Lontoo tai Bournemouth), kaipaisin vinkkejä hyvistä klubeista/musatapahtumista em. aikaan, levy- ja vaatekaupoista tai ihan mistä tahansa näkemisen tai tietämisen arvoisesta. Tai Lontoostahan tällaisia topicceja jo löytyy useampikin, mutta Bournemouthista ei. Kiitos jo etukäteen! *hymy*

edit: ensisijaisesti kaipaan siis paikan päällä käyneiltä kokemuksia ja vinkkejä, mutta toki hyödylliset linkkivinkitkin ovat tervetulleita! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

terraluna

Posts: 1,270

#2 • • terraluna Agentti
Kattelin tuolt Clubbin UK:sta et Bournes kiinnostavia klubeja olis Slinky (hard house), Maison (house) ja Club Destiny (D'n B). Jos joku on vieraillu, voisko kertoo jotai noista paikoista? Esiintyjäkaartis nois on ollu ihan kivoi nimii Groove Armadaa, John Digweedia, LTJ Bukemia ja Dj Syta mm. *hihu*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Dave

Posts: 1,750

#3 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Hmhm..erittäin kiinnostava sivukyllä joo..pitää itekkin katella noita..tosin Lontoota lähinnä *hymy*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

A-E

Posts: 528

#4 • • A-E Detroit Techno Militia
Helmee enää noin reilu viikko ja sitten pääsen Lontooseen.*jiihaa* Varmasti luvassa erilaiset uudenvuoden bileet, kun mihin on Suomessa tottunut. 30.12.2004-2.1.2005 menee siis Lontoossa klubbailun, levy shoppailun ja britti kulttuuriin tutustuessa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Miller

Posts: 106

#5 • • Miller
Jos kerran Lontooseen olette tulossa UV:ksi, kannattaa ehdottomasti ostaa liput Heat NYE:hen. Line up varmasti kertoo kaiken, käykääpä Brixton Academyn sivuilla! Itse olen sinne menossa, ja minun sekä muutaman ystäväni seuraan saa aina liittyä! Asustelin Lontoossa jonkun aikaa, joten kaupunki on (ainakin osittain) tuttu. Bileitä voi metsästää myös osoitteesta http://www.accessallareas.org/ Jos tarvitsette enemmän tietoa, vastaan kyllä sähköposteihin!*piis*
terraluna

Posts: 1,270

#6 • • Edited terraluna Agentti
Uusi vuosi menee nyt siis tuolla Bournessa Slinkyn bileissä, ei varmaan lainkaan pahaa, vaikken hard housesta kauheesti tykkääkään, koska olipa siellä erikseen tekno/breaks-areenakin. *piis* Lontooseen ollaan menos 3. pvä ja mulla lähtö takas seuraavana iltapäivänä, eli kovin paljoa ei varmaan ehdi nähdä tai tehdä. Voi sanoo et on käyny Lontoos.. *iloinen*

edit: Vinkkejä edullisesta (niin varmaan..) majoituksesta kahdelle tytölle, joista toinen opiskeljia, tuolloin 3.-4. pvä otetaan vastaan suurella kiitollisuudella! *hymy*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

enrg

Posts: 2,040

#7 • • enrg
sanaa edullinen ei tunneta Lontoossa.. Jos ihan keskustassa haluu asua niin hostellit maksaa lähes hotellin verran. Hotelli on kuitenkin jotain aivan toista luokkaa ja sisältää aamiaiset, joten kannattaa yrittää varata täältä ennen lähtöä..
terraluna

Posts: 1,270

#8 • • terraluna Agentti
Noniin, just tullu kotiin Tampereen kentältä ja haikeissa fiiliksissä..

Eli reissu takanpäin ja mitä jäi mieleen. Klubbailut jäi mulla loppujenlopuksi ihan sivusuun kun sillon UV:n bileissä tutustuin muutamiin niin kivoihin southamptonilaisiin että sitten menikin koko loppuloma Bournemouthin ja Southamptonin väliä sahaten. Ja bileet ne on kotibileetkin! :D

Slinky oli ihan jees, ite lämpeen kyllä enemmän vähän vähemmän kaupallisuudelta haiskahtaville bileille. Teknoareenan anti kolisi koviten kuten olin odottanutkin. En tiedä ovatko brittien bileet useinkin noin turistipitoisia, nyt ainakin tuli sellainen fiilis että paikkaan oli pakkautunut lähinnä kännisiä perusteinejä ja jokunen bilettäjäkin sinne sekaan mahtui.

Matkailu avartaa, kuten sanotaan. Ainakin tajuan nyt kunnioittaa Suomen ug-skeneä ihan uudella tavalla kun juttelin parin paikallisen kanssa ja kyselin ei-kaupallisista/laittomista bileistä. Pojat kertoivat että menneenä vuonna oli lähiseudulla järjestetty KAHDET em. tyyppiset bileet, yhdet Ringwoodissa ja toiset Bournemouthissa. Kaikki muu on enemmän tai v'ähemmän taloudellisten intressien ohjailemaa klubibisnestä. Tosin paikallisen lainsäädännön ja viranomaisten toimintatavat tuntien ei ole ihmekään.. :P

Mutta kaikenkaikkiaan loistava reissu, jos ei nyt klubielämän, niin ihmisten takia.. Nyt alkaa armoton säästäminen, jos pääsiäiseksi pääsis lähtemään toistamiseen, majapaikkakin jo tiedossa! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

stewie

Posts: 54

#9 • • stewie cloud-9
Jos lontooseen matkaat parhaat bilevaate kaupat löydät pojois lontoosta camden townissa. Erityisesti liike cyberdog. Bilevaate mekka!
terraluna

Posts: 1,270

#10 • • terraluna Agentti
Kas kas, joku onkinu tän keskustelun ylös.. No eipä mitn, voi tulla lähdettyy taas samoihin maisemiin vuodenvaihteeks :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Late-

Posts: 56

#11 • • Late-
todellaki vuodenvaihteeks lontooseen! %)
pathi

Posts: 224

#12 • • pathi
Samaan ketjuun voinee yhdistää muitakin paikkoja Briteistä.

Itse olen lähdössä tapaninpäivänä Lontooseen ja suuntaan jo 29. päivä kohti Edinburghia. Muita uudenvuoden juhlijoita menossa Skotlantiin?

--
D:

homppa

Posts: 731

#13 • • homppa
itsekin olen lähdössä lontooseen, mutta uudesta vuodesta myöhästyn parilla viikolla, kun ei halpoja lentoja enää oikein irronnut

perjantai 13. päivä :P saapuu kone 22.50 Stanstediin. En oikein oo ottanu selvää mistään jutuista vielä, mutta aika lailla nolla budjetilla oon menossa :/ kunhan pääsee pois suomesta vähäksi aikaa..

kattelin joitain noita sivuja, muttei 13. päiväksi oikein löytynyt mitään (jos ehtis jotenkin yöksi bilettään vielä keskustaa tai jonnekin, en tiedä) 14. päivä sitten ainakin jonnekin ja sitten Birginhamiin pikkusiskon luo :)

Kaikki vinkit on tervetulleita..
Miksan

Posts: 1,464

#14 • • Miksan
Godsilla on ainaki kovat bileet tiedossa Birminghamissa uutenavuotena, mm. Ferry Corsten, Sander van Doorn ja Jon O'Bir.
MusmaXimus

Posts: 84

#16 • • MusmaXimus -plik-

stewie, 28.10.2005 17:51:
Jos lontooseen matkaat parhaat bilevaate kaupat löydät pojois lontoosta camden townissa. Erityisesti liike cyberdog. Bilevaate mekka!



I agree

--
Hiekkaa

¡ Previous post about a year ago !
kestmi

Posts: 16

#17 • • kestmi Sketsi
Onko kukaan törmännyt tämän vuoden (2007) Lontoon uudenvuoden bileisiin? Onko kovaakin lineuppia jossai, ja jos on, niin missä? Vois jo nyt alkaa suunnittelemaan uuden vuoden reissua Lontooseen.

Ainakaan itselle ei osunut silmään tunnin selailun jälkeen oikein mitään.

Kiitsa!